MAG (ps3)

most viewed right now
 152
Video inside The Deep Dark Web
29 comments
@wild'ish
most viewed right now
 90
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
31 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 77
Video inside Savage: Chick Tells Her Husband She's Cheating On Him & He Thinks She's..
26 comments
@wild'ish
most viewed right now
 73
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
89 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '09        #21
Tiko377 1914 heat pts1914
space
avatar space
space
$16,042 | Props total: 10309 10309
ill probably cop unless reviews are horrible in the last minute before i pick it up.

its the only fps worth getting until battlefield 2 comes out in march.

mw2 was like a let down for me didnt live up to the hype .... only games left are MAG, battlefield, halo reach
 8 years ago '04        #22
Da Ill One|M 4602 heat pts4602
space
avatar space
space
$45,541 | Props total: 5065 5065
 KSoraci7 said:
Hell ya son its on. That s**t was pure comedy though, i know you were heated
Yeah I was man..I mean I can take a L if it was legit I got no problem with that..but f**k when You don't even see a ball get pitched and all you hear is Strike...or don't see the ball leave your hand when you're pitching and then a minute later you hear homerun or something it's like wtf...and you can't field for s**t cuz the ball is literally dissapearing in the outfield from the lag...it's pisses you off
 8 years ago '05        #23
Peter Griffin 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,877 | Props total: 284 284
i plan on getting it. cant wait for battlefield tho, cod just isnt the same
 8 years ago '04        #24
XxC4xX 3 heat pts
space
avatar space
space
$7,864 | Props total: 348 348
maybe but the way most of the competent gamers on here talk about, its a buy when it hits the bargin bin.
 01-24-2010, 08:24 PM         #25
graydome  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
undecided... i'll wait until i see some reviews on the final product
 8 years ago '04        #26
dj X 34 heat pts34
space
avatar space
space
$18,986 | Props total: 7266 7266
i'm just going to do what i do with any other game before i buy.. Rent!
 8 years ago '05        #27
Grown Man Ish 97 heat pts97
space
space
space
$14,122 | Props total: 254 254
nope not coppin........
 01-25-2010, 10:34 AM         #28
TriangleOffense  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
also skippin this one. I got a free copy in the mail on saturday didnt even open it just sold it on craigslist same day. maybe when the price comes down and Ive lost all sanity Ill buy it then but for now ......
 8 years ago '04        #29
KURUPTION!!! 541 heat pts541
space
avatar space
space
$34,670 | Props total: 1131 1131
 TriangleOffense said:
also skippin this one. I got a free copy in the mail on saturday didnt even open it just sold it on craigslist same day. maybe when the price comes down and Ive lost all sanity Ill buy it then but for now ......
How'd you get it for free? If the Community is decent I may get it when it pops up on the Sony RLS.
 8 years ago '04        #30
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,370 | Props total: 2484 2484
any reviews yet?
 8 years ago '04        #31
KURUPTION!!! 541 heat pts541
space
avatar space
space
$34,670 | Props total: 1131 1131
 persuazion said:
any reviews yet?


That's the only one I could find. There's nothing anywhere.
 8 years ago '07        #32
KeithHernandez 7 heat pts
space
avatar space
space
$4,196 | Props total: 170 170
I'm not messing with it. 256 online sounds like a gimmick that won't be executed well. Not the first time at least.

I wanna play through some of my old games again until Heavy Rain and Battlefield take over my life.
 8 years ago '07        #33
jhj26 53 heat pts53
space
avatar space
space
$15,964 | Props total: 1810 1810
if it is warhawk on crack...then yes! i'm all in
 01-25-2010, 02:34 PM         #34
DarkSidesHero  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KeithHernandez said:
I'm not messing with it. 256 online sounds like a gimmick that won't be executed well. Not the first time at least.

I wanna play through some of my old games again until Heavy Rain and Battlefield take over my life.
Looks like we have someone here that didn't even bother researching the game. Not every mode is 256 players.

And yes, it actually does work well.
 8 years ago '09        #35
Tiko377 1914 heat pts1914
space
avatar space
space
$16,042 | Props total: 10309 10309
its from zipper it wont be a "gimmick" i heard the game modes are done well this game will be hard to review before it comes out because it needs OTHER players to be online.

can not wait!
 01-25-2010, 03:11 PM         #36
Kartoon05  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
nope.
 8 years ago '04        #37
GoSensGo 13 heat pts13
space
avatar space
space
$3,884 | Props total: 590 590
Nope.. Played the BETA and was bored as hell..

I hope Zipper does well, but I have a huge feeling that this game is going to tank..
 8 years ago '08        #38
supervillain 244 heat pts244
space
avatar space
space
$13,157 | Props total: 8 8
just copped MAG for $52.99....used the "THE DEAL" promo code that they have on the home page. Save $10 with anything $59.99+....called GS to see if it could be used for a pre order and they confirmed ....the only downside is i copped the $0.00 shippin which is 5-10 business days....but still i think its better then payin $60+

 8 years ago '04        #39
Jae_Hood_354 154 heat pts154
space
avatar space
space
$9,115 | Props total: 4488 4488
 Da Ill One said:
Yeah I was man..I mean I can take a L if it was legit I got no problem with that..but f**k when You don't even see a ball get pitched and all you hear is Strike...or don't see the ball leave your hand when you're pitching and then a minute later you hear homerun or something it's like wtf...and you can't field for s**t cuz the ball is literally dissapearing in the outfield from the lag...it's pisses you off
maybe u had :


[pic - click to view]

 8 years ago '04        #40
Snipper 14 heat pts14
space
avatar space
space
$5,299 | Props total: 1118 1118
 jhj26 said:
if it is warhawk on crack...then yes! i'm all in


i actually thought they had planes like on Warhawk,
but they dont,

will cop it when it hits the 40 dollar mark
got to focus on school for now and try to rank up in Warhawk


Last edited by Snipper; 01-25-2010 at 05:45 PM.. Reason: smh
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
How was your life when this song dropped?
73 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 32
Image(s) inside Kaylin Garcia
36 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Image(s) inside Now That's A Real A$$!...
44 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Thanos Or Darkseid
137 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 10
It's Dark & Hell is Hot Turns 20
48 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Video inside May 18 - Former Pro Wrestler Beaten Over Parking Spot
111 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 8
Tekashi tried to 'check in' with Snoop,got DENIED!!!!!
79 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 8
NBA Steph Curry has OFFICIALLY lost all hope, his HAIRLINE,& thinks he is in a..
67 comments
2 days ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy