Who is your most hated sorriest NBA Player Ever!!

most viewed right now
 114
Image(s) inside Jeezy wildin 😩😩😂😂😂
73 comments
@hiphop
most viewed right now
 107
Niggas just crucified Lil Kim
68 comments
@hiphop
most viewed right now
 96
Article inside George Zimmerman threatens to beat hov up over Trayvon Martin documen..
108 comments
@hiphop
most viewed right now
 79
When Popeyes runs out of chicken
29 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 08-15-2009, 07:27 PM         #21
cfalcon22 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'm going with any one of those bums that wasn't shyt, didn't say a word, didn't celebrate after every play, got drafted high and sucks, struggled to make rosters, always traded, played in every league imaginable outside the NBA, then when they got on a good team they had nuts all of a sudden. Yeah you,
Devean George
Eddie House
Damon Jones
Donta Smith
Hassan Adams
Chucky Atkins
Mardy Collins
Sasha Vujacic
Glen Davis
Kendrick Perkins
Kevin Garnett
Ray Allen
Paul Pierce
Rajon Rondo
Boobie Gibson
and countless others that either I'm glad they escaped my memory or sucked so bad I don't remember them playing.

Oh yeah my ol skool picks
Stacey King
Randy Brown
Chris Childs
Kurt Rambis
Bill Laimbeer
Jaren Jackson
that dude that grabbed MJ, oh Brad Sellers
Danny Ainge
and more to come.
Sorry a.ss n*ggas make me sick!!!
 8 years ago '06        #22
sportyankz 
space
avatar space
space
$1,455 | Props total: 0 0
pierce..didn like him since he started playing...hes a good player but dont know *-) i just dont like him lol
 8 years ago '04        #23
jewelz1132 5 heat pts
space
avatar space
space
$12,671 | Props total: 2205 2205
Kevin Ollie
Reggie Evans
Eric Snow

Somehow Kevin Ollie always appears on the 76ers roster..Reggie Evans..that n*gga just pisses me off whenever he get the ball because all he wanna do is shoot lol
 8 years ago '98        #24
ronnie|A 10 heat pts10
space
avatar space
space
$30,195 | Props total: 3595 3595
Sam Bowie

/end thread
 8 years ago '07        #25
stogz 18 heat pts18
space
avatar space
space
$41,095 | Props total: 30448 30448
Danny Manning
Danny Ainge
 8 years ago '05        #26
Rubix 
space
avatar space
space
$8,495 | Props total: 828 828
 jewelz1132 said:
Kevin Ollie
Reggie Evans
Eric Snow

Somehow Kevin Ollie always appears on the 76ers roster..Reggie Evans..that n*gga just pisses me off whenever he get the ball because all he wanna do is shoot lol
reggie evans averages 3.1 FGA per game over his career..the most he's ever averaged is 4.2 FGA per game...now how the f**k does it seem like "all he wanna do is shoot?"
 8 years ago '04        #27
noshirtforyou 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,448 | Props total: 0 0
Mardy Collins straight up don't know how that n*gga got in the league hasnt done s**t in the league and had every opportunity to at least pad his stats on the knicks he not worth s**t.
 8 years ago '08        #28
AnyGiven 39 heat pts39
space
avatar space
space
$7,411 | Props total: 422 422
Kwame Brown - I have seen flashes of what he could do if he could actually put forth the effort. He is a waste of height.
 8 years ago '98        #29
ronnie|A 10 heat pts10
space
avatar space
space
$30,195 | Props total: 3595 3595
 jewelz1132 said:
that n*gga just pisses me off whenever he get the ball because all he wanna do is shoot lol
I think you meant this guy


[pic - click to view]

 8 years ago '04        #30
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$39,411 | Props total: 3477 3477
Kyle Korver
Anderson Varejao
Matt Harpring
 08-15-2009, 08:21 PM         #31
hurricanegamePZ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Luke walton
 08-15-2009, 08:31 PM         #32
503town_7 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]

 8 years ago '04        #33
jewelz1132 5 heat pts
space
avatar space
space
$12,671 | Props total: 2205 2205
 Rubix said:
reggie evans averages 3.1 FGA per game over his career..the most he's ever averaged is 4.2 FGA per game...now how the f**k does it seem like "all he wanna do is shoot?"
you must not watch philly games lol...when he get's the ball, let's say an offensive board..he always tries to put it on the ground when he has NO handle and always tries to put up some dumb shot..which usually ends up in a turnover
 8 years ago '08        #34
Andre3stacks 20 heat pts20
space
avatar space
space
$18,965 | Props total: 7376 7376
Michael Ruffin trumps every name listed.


[video - click to view]


 8 years ago '04        #35
DJ Maximum|M 48 heat pts48
space
avatar space
space
$43,392 | Props total: 11758 11758
 cfalcon22 said:
I'm going with any one of those bums that wasn't shyt, didn't say a word, didn't celebrate after every play, got drafted high and sucks, struggled to make rosters, always traded, played in every league imaginable outside the NBA, then when they got on a good team they had nuts all of a sudden. Yeah you,
Devean George
Eddie House
Damon Jones
Donta Smith
Hassan Adams
Chucky Atkins
Mardy Collins
Sasha Vujacic
Glen Davis
Kendrick Perkins
Kevin Garnett
Ray Allen
Paul Pierce
Rajon Rondo

Boobie Gibson
and countless others that either I'm glad they escaped my memory or sucked so bad I don't remember them playing.

Oh yeah my ol skool picks
Stacey King
Randy Brown
Chris Childs
Kurt Rambis
Bill Laimbeer
Jaren Jackson
that dude that grabbed MJ, oh Brad Sellers
Danny Ainge
and more to come.
Sorry a.ss n*ggas make me sick!!!
LMAO tell em why u mad son damn the whole roster n s**t ur just a hater
 8 years ago '07        #36
Just1Spark 
space
avatar space
space
$2,234 | Props total: 75 75
 str8_akademiks said:
Anderson Varejao
He is truly one of the lamest players in the NBA.
 8 years ago '06        #37
tdub-zr0 139 heat pts139
space
avatar space
space
$26,905 | Props total: 14788 14788
Kwame Brown-Too sorry to even function properly.
Shawn Bradley-Dude's career was defined by being dunked on.
Damon Jones-Big-toothed, Big-headed a**hole PG who could barely dribble and walks around with a undeserved feeling of accomplishment.
Scott Pollard-Super-garbage. I feel sorry for his mother.
 08-15-2009, 09:04 PM         #38
cfalcon22 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DJ Maximum said:
LMAO tell em why u mad son damn the whole roster n s**t ur just a hater
Damn it took somebody long enough to notice that. I woulda listed more but I couldn't remember anybody else worth a damn on the roster.
 8 years ago '05        #39
ThaHustla 
space
avatar space
space
$425 | Props total: 0 0
Kwame Brown
Andrea Bargnani
I used 2 hate Carmelo Anthony, respect him more now
Tony Parker
 8 years ago '04        #40
DPGUNIT 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,247 | Props total: 4 4
 str8_akademiks said:
Scott Pollard
Eddie House
Brian Scalabrine
Danny Ainge
Dan Majerle
Craig Ehlo
Kendrick Perkins
Jon Koncak
Reuben Patterson
Dahntay Jones
Kwame Brown
Smush Parker


I could go on for a few hundred more but that'll suffice
If I could k!ll these muthaf**kas and get away with it i swear I would...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Erykah badu shows that fur burger
77 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
194 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
Infinity War Countdown - 140 days left: Disney pulls dick out on the entertain..
66 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 22
NBA Did This NBA Announcer Stole Boxden Lingo?
33 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 19
Dec 15 - California Warns People to Limit Exposure to Cellphones
31 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 19
Image(s) inside Might let her meet the parents
77 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
pocaahantus
25 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
212 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy