[Joe Budden Vs Raekwon]/Raekwon Responds To Joey's Fight "He Don't Want That. He's not on my level"

most viewed right now
 122
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
59 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 95
Image(s) inside Nicki Minaj disses Pusha on IG
203 comments
@hiphop
most viewed right now
 77
Drake- Iím Upset
394 comments
@hiphop
most viewed right now
 71
Image(s) inside The Only PAWG That Matters
113 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

 08-09-2009, 08:05 PM         #881
REAL_NESS  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I need more confirmation on this but if this is true, anybody who was in that thread talking sideways are gonna be speechless
 08-09-2009, 08:06 PM         #882
Knocka  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ur crazy if u think NOTHING is gonna happen....
 9 years ago '06        #883
Kingme 10 heat pts10
space
avatar space
space
$11,601 | Props total: 9330 9330
 r.burgundy said:
hoey said after that rock tha bells s**t that him an some dudes went lookin for inspectah deck.goin lookin for some1,then bloggin about it claimin they hidin is takin it past music an he got what he deserved.for all his groupies to see he's a sucka.yall seriously need to stop followin this clown
Exactly. Joe Buddens was talking about looking for Inspectah Deck backstage and it wasn't for a cipher. Wgats worse is that Joe Buddens started this all by picking the wrong MC on the Vibe list to disrespect. Joe shoulda never talked about some real dudes when he clearly isn't one.
 08-09-2009, 08:08 PM         #884
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 deeznutz said:

[pic - click to view]

:applause:
 9 years ago '07        #885
r.burgundy 16 heat pts16
space
avatar space
space
$40,212 | Props total: 5350 5350
 persuazion said:
I said "real talk......there must be some lil kids on here who have been watching too much UFC.....or who think 6 big a.ss dudes is not going to do serious damage..... its a b**ch move to do the jumping not be the one getting jumped."

What about that comment is lame to you?
thats tha risk u take when u pop s**t.hoey aint built like that so he dont need to talk outta pocket about anybody.he showed what kinda man he isnt by lettin a dude punch him in tha face while he broadcastin live.people are watchin this s**t.n*ggas might be crazy but tehy aint stupid.joe coulda fought back and hoped 1 of his stans called popo
 9 years ago '06        #886
Yung Dilla 1500 heat pts1500
space
avatar space
space
$57,624 | Props total: 37175 37175
well dj tutton from San Francisco just tweeted the same thing!!!

DJ_Davetutton Damn raekwon just got his face kicked in by joe budden and his entourage, these guys need to be seperated like now.

less than 5 seconds ago from web
 9 years ago '04        #887
TwinCaliber2kz 9 heat pts
space
avatar space
space
$4,873 | Props total: 2633 2633
:offtopic: where da f**k iz da M.ET.H.O.D. MAN @??????
 9 years ago '04        #888
EOAE 60 heat pts60
space
avatar space
space
$6,927 | Props total: 285 285
let the guns come out
 9 years ago '07        #889
Verse 72 heat pts72
space
avatar space
space
$16,830 | Props total: 6047 6047
^Scan, c'mon son....

 REAL_NESS said:
I need more confirmation on this but if this is true, anybody who was in that thread talking sideways are gonna be speechless
........^^^^


Last edited by Verse; 08-09-2009 at 08:19 PM..
 9 years ago '08        #890
Andre3stacks 20 heat pts20
space
avatar space
space
$19,469 | Props total: 9478 9478
 stfdkd37 said:
well dj tutton from San Francisco just tweeted the same thing!!!

DJ_Davetutton Damn raekwon just got his face kicked in by joe budden and his entourage, these guys need to be seperated like now.

less than 5 seconds ago from web
and if Joe doesn't land a hit I bet Budden haters gon call him soft.
 08-09-2009, 08:17 PM         #891
REAL_NESS  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn more confirmation coming in.

at n*ggas lurking in this thread. I see y'all n*ggas, you cant hide no more
 9 years ago '08        #892
MAKAVELI2199 17 heat pts17
space
avatar space
space
$5,386 | Props total: 195 195
i doubt they really want it with the chef
 08-09-2009, 08:18 PM         #893
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
if true this thread gonna be like 20 pages in the morning
 08-09-2009, 08:18 PM         #894
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 REAL_NESS said:
at n*ggas lurking in this thread. I see y'all n*ggas, you cant hide no more
 08-09-2009, 08:18 PM         #895
TiPZ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
You got news someone in 40 gloccs crew's lip is swollen?

 9 years ago '07        #896
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,743 | Props total: 1577 1577
apparently they did

cooked em up a nice a.ss whippin
 9 years ago '08        #897
DUCE 141 heat pts141
space
avatar space
space
$10,563 | Props total: 574 574
hip hop is hilarious
 9 years ago '06        #898
Yung Dilla 1500 heat pts1500
space
avatar space
space
$57,624 | Props total: 37175 37175
 REAL_NESS said:
Damn more confirmation coming in.

at n*ggas lurking in this thread. I see y'all n*ggas, you cant hide no more
lmfao n*gga u crazy
 9 years ago '07        #899
r.burgundy 16 heat pts16
space
avatar space
space
$40,212 | Props total: 5350 5350
miss info need more people.even if true hoey gotta come back to tha east sometime.crooked 1 cant protect him ova there
 9 years ago '08        #900
The N 545 heat pts545
space
avatar space
space
$49,432 | Props total: 25191 25191
Joe budden's biggest d*ck rider making this thread= fake as f**k bulls**t they wish would happen

sorry son but Mouse is soft, he can't f**k with the WU and never will

the whole situation is over and your dude looked like a soft b**ch at the end

smoking a cig sitting down like a f**got, with a towel in his eye.


Last edited by The N; 08-09-2009 at 08:22 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 54
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
114 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 51
Gillie The Kid Goes Off Talking Bout Pusha T. Vs Drake, & Quentin Miller
106 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 39
NBA 360 Aerial View of Lebron James' Home. Akron, Ohio
69 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
 35
McDonald's customers suing for $5M over unwanted Quarter Pounder cheese
44 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 29
Video inside Man Shot over 20 times outside of Drakes "Pick 6ix" Restaurant in Toron..
104 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 25
Kim Kardashian ethers Rhymefest!!
267 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Image(s) inside She is a single young mother of 2 (just turned 19)
94 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Image(s) inside They are all tall and thick which is very intimidating
48 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy