Call Of Duty: Modern Warfare 2

most viewed right now
 93
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
165 comments
@wild'ish
most viewed right now
 67
RIP Pusha T just ended his own career tonight by taking a shot at Drake
164 comments
@hiphop
most viewed right now
 65
Pusha Takes DIRECT SHOT AT Wheelchair Jimmy DRAKE "It was Never Written Like Q..
250 comments
@hiphop
most viewed right now
 41
NBA Video of Lebron reacting to his flop
7 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '08        #1961
Keno 19 heat pts19
space
avatar space
space
$7,504 | Props total: 6748 6748
Oh yeah to you noobs quit using UAV and Care Package they are a waste.
 9 years ago '05        #1962
Mr Hyde 22 heat pts22
space
avatar space
space
$2,872 | Props total: 0 0
anyone else having trouble trying to join a game online? iv been trying all f**kin day and still nothing..
 9 years ago '05        #1963
PhI|0z0pH3r 72 heat pts72
space
avatar space
space
$15,376 | Props total: 3 3
Got my first nuke today even though it really was my only first real attempt. s**ts way too easy to do if you know what your doing and are playing with friends.
 11-17-2009, 12:08 AM         #1964
Awperator2  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 celphtitled said:
anyone else dislike the tar with red dot, seems like im the only one feeling this set-up i always do best with it
the tar21 is the best gun in the game. hands down. PERIOD
 11-17-2009, 12:19 AM         #1965
Lex Lossis  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
f**kin sick game, but the story mode is tooooo short for $60. i beat it on day 2 of having it. the multiplayer is alright.. i just get tired of virgin fat nerds k!lling me b4 i f**kin get a chance to look around

.....

nothin else to do in it
 9 years ago '04        #1966
famoussasjohn 17 heat pts17
space
avatar space
space
$9,706 | Props total: 194 194
the campin in this game = every where i go, i walk two steps and theres a f**got hiding in a corner
 11-17-2009, 12:35 AM         #1967
Lex Lossis  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 famoussasjohn said:
the campin in this game = every where i go, i walk two steps and theres a f**got hiding in a corner
u want them to run around and spray?? lmao i do that and die
 9 years ago '04        #1968
famoussasjohn 17 heat pts17
space
avatar space
space
$9,706 | Props total: 194 194
 Lex Lossis said:
u want them to run around and spray?? lmao i do that and die
id rather them not sit near the same spots all game :angry12: you cant get away from them, once you k!ll one camper, there is one near his spot that will get you.

i love it when your playing team deathmatch and they are all camping together spamming any open area
 11-17-2009, 12:46 AM         #1969
Lex Lossis  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i never experience that.... well unless u mean snipers.
i f**kin hate when n*ggas split up right away. This is TEAM deathmatch f**got.

i try to take da lead to start off and they follow so im like "yeah lets do this" then i see dem drift away separately, leaving me by my Goddamn self.

that's why we f**kin lose cuz it's easier for our opponent to k!ll us one by one rather than a gang of n*ggas strapped wit AKs.
 11-17-2009, 12:56 AM         #1970
Lex Lossis  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i dunno how pol can find it offensive... it's a WAR game. playing it, i didn't realise this was the " offensive" mission til i looked at da wiki page 30 mins ago
 11-17-2009, 12:58 AM         #1971
Lex Lossis  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HIDRO said:
i honesetly didnt shoot anyone just cuz of my mindset of dat s**t could really happen.. I only shot the cops but civilians i def passed on it...
same. i only k!lled civilians that were injured and suffering. i wanted 2 shoot the Russians, but i didn't wanna f**k up da mission
 11-17-2009, 01:15 AM         #1972
Lex Lossis  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol everyone kept betraying me. had to shoot everybody
 9 years ago '05        #1973
Y.G. 27 heat pts27
space
space
space
$42,772 | Props total: 17022 17022
 Rubix said:
lmao..i followed the people who would be crawling and i'd stab them and would shoot anybody helping (dragging a person to safety) out. it's just a game come on..
 ToNyYeYo G-UniT said:
i capped all the innocent.. it's a game get over it, if u don't like it skip it...... not like i'm gonna go shoot everyone at my local store now..lol..
 bigmike5115 said:
Lol gotta admit I tossed some grenades too....just a game
 PhI|0z0pH3r said:
Lol word. I sprayed the crowds with my silenced RPD like it was a new sport. Cause at the end of the day it was still a game and they were still just pixels on a screen.
 9 years ago '04        #1974
XxC4xX 3 heat pts
space
avatar space
space
$7,864 | Props total: 348 348
If you played the campaign from the first game then you've obviously need to replay that first.
 9 years ago '04        #1975
Kazel 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,456 | Props total: 468 468
Well, personally I just watched the level on Youtube, and it made me wanna buy a 360 and get the game. Looked fun as hell
 9 years ago '08        #1976
TheFuckinEmpire 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,431 | Props total: 1761 1761
 Awperator2 said:
the tar21 is the best gun in the game. hands down. PERIOD

[pic - click to view]



The Tar is not even touching the ACR.

And the ACR is s3xier. :dancingcool:
 9 years ago '08        #1977
TheFuckinEmpire 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,431 | Props total: 1761 1761
 Lex Lossis said:
i never experience that.... well unless u mean snipers.
i f**kin hate when n*ggas split up right away. This is TEAM deathmatch f**got.

i try to take da lead to start off and they follow so im like "yeah lets do this" then i see dem drift away separately, leaving me by my Goddamn self.

that's why we f**kin lose cuz it's easier for our opponent to k!ll us one by one rather than a gang of n*ggas strapped wit AKs.
Actually its better to split up because if somebody throw 1 frag or dropshot spray your whole team, everybody will die. (Because I did this a couple of times. =])

I'll rather split off and go paths I know instead of sticking with a team and getting k!lled with them because they suck.
 9 years ago '06        #1978
Manny05 1 heat pts
space
avatar space
space
$17,401 | Props total: 1 1


oh well. i know my boy will buy it so ill just get it from his account.
 9 years ago '04        #1979
Triple D 
space
avatar space
space
$665 | Props total: 0 0
im using p-90, scope and silencer....
 9 years ago '06        #1980
Manny05 1 heat pts
space
avatar space
space
$17,401 | Props total: 1 1
^^^ exactly
usually i always take the path that leads me behind the enemy. that way i can surprise em with a flash and k!ll them all.

ESPECIALLY campers.
and yes i been k!lled by 100s of campers after i k!ll one..
s**t is annoying as hell.
especially when your team starts to do it too, im like and just quit.
like wtf..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 69
Image(s) inside The PAWG reality definition for most yall
32 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 55
Image(s) inside How is Tru Life still breaded after he did years in prison & neva went..
108 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 45
NBA We can all write the ending to this story, he's gone
134 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 42
condoms are lame as fu-k
53 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
58 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 36
Video inside What if The Documentary 2 Looked Like This!!!
67 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 28
NBA Police release video of Milwaukee Buck Sterling Brown Arrest
178 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 26
Image(s) inside A Nice Palmed Sized Moroccan Ass
75 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy