Call Of Duty: Modern Warfare 2

most viewed right now
 119
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
31 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 79
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
63 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 77
Video inside Lil Tay’s family is coaching her to say the N word.
22 comments
@hiphop
most viewed right now
 56
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
72 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '06        #1381
Sammyboi22 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,653 | Props total: 331 331
 SLiKK_KiD said:
lemme guess, finding terrorists in airports? (aka stereotyping every middle eastern looking person)
That wasnt even close
 9 years ago '07        #1382
Jeet Kune Do 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,235 | Props total: 2411 2411
I'm with you.Mission was fun as hell. People are just sensitive little b**ches today.
 9 years ago '06        #1383
bigmike5115 
space
space
space
$1,616 | Props total: 77 77
Ehh it was alright..didn't bother me..but it was DEF more than I thought it'd be lmaooo..thought u would have the option to shoot ppl when u run through..didn't think u would have to level everyone..but its only a game..next shooting will def be blamed on this tho
 9 years ago '05        #1384
SLiKK_KiD 
space
space
space
$2,835 | Props total: 0 0
I just watched it, why the hell did they have you pose as a terrorist and wipe out an airport of civilians?
 11-10-2009, 07:15 PM         #1385
DA DOPEMAN  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 stlcardinals19 said:
I loved the mission, played it twice. Might be the best mission in this game.
Who agrees? I hope there's more people who just loved the mission as well...
"We got your IP, you terrorist"


[pic - click to view]

 11-10-2009, 07:24 PM         #1386
DA DOPEMAN  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SLiKK_KiD said:
I just watched it, why the hell did they have you pose as a terrorist and wipe out an airport of civilians?
You're not force to k!ll anybody, you can just move on and watch or be the camera as the k!llings happen. It says alot about the mindset of who ever goes along with the k!llings, but either way the AI gets you in the end anyways, so I don't think IW just did it for shock factor, but Activision were shook told IW put these disclaimers/allow it to be skipped now!.
 9 years ago '05        #1387
Schavez98 7 heat pts
space
avatar space
space
$3,772 | Props total: 1927 1927
 SLiKK_KiD said:
lemme guess, finding terrorists in airports? (aka stereotyping every middle eastern looking person)
fail
 9 years ago '08        #1388
TheFuckinEmpire 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,431 | Props total: 1759 1759
 JaiMega said:
i don't even know wtf the money s**t means but whatever. it would be better to see more blood and gore spurting out and s**t.
It means Payback(When you k!lled somebody that k!lled you)


Me and Awpredator just had some nice a.ss Demolition games. :dancingcool:. s**t was fun as f**k making n*ggas quit left to right.

Didn't lose a single one i think.


But I don't think ima be using the Nuke, I mean its gonna be easy as f**k to get with the Chopper Gunner but i think using a Stealth bomber and AC-130 going to feel better to me than ending the game.


Last edited by TheFuckinEmpire; 11-10-2009 at 07:40 PM..
 9 years ago '04        #1389
HIDRO 
space
space
space
$256 | Props total: 0 0
i honesetly didnt shoot anyone just cuz of my mindset of dat s**t could really happen.. I only shot the cops but civilians i def passed on it...
 9 years ago '04        #1390
badboy600 15 heat pts15
space
avatar space
space
$5,494 | Props total: 1983 1983
Probably one of the most WoW moments in video game history
 11-10-2009, 07:58 PM         #1391
ceo  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I just watched the mission on youtube

I didn't think it was offensive but the sad part is someone will try to reenact what they saw
 9 years ago '05        #1392
Rubix 
space
avatar space
space
$8,700 | Props total: 1354 1354
 HIDRO said:
i honesetly didnt shoot anyone just cuz of my mindset of dat s**t could really happen.. I only shot the cops but civilians i def passed on it...
lmao..i followed the people who would be crawling and i'd stab them and would shoot anybody helping (dragging a person to safety) out. it's just a game come on..
 11-10-2009, 08:21 PM         #1393
ToNyYeYo G-UniT  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i capped all the innocent.. it's a game get over it, if u don't like it skip it...... not like i'm gonna go shoot everyone at my local store now..lol..
 9 years ago '04        #1394
jaybizzle 
space
avatar space
space
$3,323 | Props total: 10 10
i f**king hate when somebody steals my care package
 9 years ago '06        #1395
bigmike5115 
space
space
space
$1,616 | Props total: 77 77
Lol gotta admit I tossed some grenades too....just a game
 9 years ago '09        #1396
WezLFaCe_KiD 59 heat pts59
space
avatar space
space
$14,919 | Props total: 1252 1252
ey uncharted is def better ohh and i got 15 k!llstreak nothing happen since my 5 k!llstreak
 9 years ago '05        #1397
white-chocolate 125 heat pts125
space
avatar space
space
$15,617 | Props total: 1456 1456
been playing this game for hours straight, got damn its fun!
 9 years ago '05        #1398
PhI|0z0pH3r 72 heat pts72
space
avatar space
space
$15,376 | Props total: 3 3
 ToNyYeYo G-UniT said:
i capped all the innocent.. it's a game get over it, if u don't like it skip it...... not like i'm gonna go shoot everyone at my local store now..lol..
Lol word. I sprayed the crowds with my silenced RPD like it was a new sport. Cause at the end of the day it was still a game and they were still just pixels on a screen.
 9 years ago '04        #1399
Def Poet|M 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,721 | Props total: 210 210
lol i stay stealing care packages anytime i can. if you can't hold on to it that's your bad.
 9 years ago '06        #1400
jayvivz 8 heat pts
space
avatar space
space
$10,826 | Props total: 3 3
 WezLFaCe_KiD said:
ohh and i got 15 k!llstreak nothing happen since my 5 k!llstreak
k!ll yourself.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 31
Image(s) inside Mother of Three
81 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
65 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
DJ Akademiks bullies 9 year old into apologizing
102 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Image(s) inside New Air Jordan 10 Inspired by Russell Westbrook's High School Days
9 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 14
Video inside So while I was high. (still am...) I discovered a game called Gravity R..
26 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 12
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
117 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 10
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
159 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 7
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
69 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy