Drake Collapses & Injures His Leg Live On Stage!

most viewed right now
 139
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
113 comments
@hiphop
most viewed right now
 95
Image(s) inside 50 cent Ex likes photo of his shooter Hommo on IG
47 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
Image(s) inside Dec 16 - Virginia woman killed by her pit bulls in ‘grisly mauling’
101 comments
@news
most viewed right now
 55
NBA Isiah Thomas Says His Family was Worse than Lavar Ball "He Used to Rob Eve..
52 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '08        #201
Tecnique 27 heat pts27
space
avatar space
space
$11,408 | Props total: 154 154
 Narcz said:
This thread is lame. Who's really gonna watch all those youtube videos? Stick to gifs morons.



Yea... like signing a $4 million dollar deal and getting a $2 million dollar advance.

Do you think before you post? How old are you?



[pic - click to view]

 08-01-2009, 08:25 AM         #202
deLeet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
drake walking skills is not up to par with his singing/rapping, sacrifice.
 8 years ago '05        #203
stanis3k 31 heat pts31
space
avatar space
space
$4,531 | Props total: 276 276
Lmaoooooooooo
Posted via Mobile Device
 8 years ago '06        #204
pa_general 134 heat pts134
space
avatar space
space
$6,856 | Props total: 557 557
 wisdom558 said:

[pic - click to view]




 8 years ago '04        #205
Zab_JudahX 5 heat pts
space
avatar space
space
$4,051 | Props total: 9 9
The ACL is no joke bruh, if you let it heal on its own its probably only going to be 75% of what it was, but I guess surgery can put you to 80-90%

n*ggas take up to a year to heal from that s**t
 08-01-2009, 08:49 AM         #206
Sam Rothstein  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Man you can't jump back on a torn ACL that fast, I was out for two months and it still took a few months to walk decent.


LOok at his hands moving dude is gay....


Last edited by Sam Rothstein; 08-01-2009 at 08:51 AM..
 8 years ago '05        #207
HUDA2daF 2 heat pts
space
avatar space
space
$14,539 | Props total: 7669 7669
 DJ Maximum said:

[pic - click to view]

[Gucci Mane Voice] Well Damn! [Gucci Mane Voice]
 8 years ago '09        #208
PRPS 
space
avatar space
space
$151 | Props total: 1 1

[video - click to view]



Here is the video i shot last night while at the concert when drake fell on the stage.


my bad....i typed it to quickly..haha...it should read "ON"....not "off"


Last edited by PRPS; 08-01-2009 at 09:22 AM..
 08-01-2009, 09:08 AM         #209
Sam Rothstein  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Props for being first, I haven't seen this s**t yet.
 08-01-2009, 09:13 AM         #210
KRiSH  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
are you blind? can you see the other topics on this?
 08-01-2009, 09:18 AM         #211
Narcz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Falls "on" stage... morons
 8 years ago '08        #212
The N 469 heat pts469
space
avatar space
space
$45,580 | Props total: 17250 17250
Don't worry he is used to it...


[pic - click to view]


 8 years ago '09        #213
PRPS 
space
avatar space
space
$151 | Props total: 1 1
 Narcz said:
Falls "on" stage... morons



yeah....you're right......my hands were moving to quick, hahaha
 8 years ago '08        #214
The N 469 heat pts469
space
avatar space
space
$45,580 | Props total: 17250 17250
 HUDA2daF said:
[Gucci Mane Voice] Well Damn! [Gucci Mane Voice]
He tried to skip around with bad ACL?...what an idiot...

[pic - click to view]



[pic - click to view]



Last edited by The N; 08-01-2009 at 09:28 AM..
 8 years ago '04        #215
eza 
space
avatar space
space
$3,686 | Props total: 1 1
his doctors told him not to go to the concert but he didnt listen
 8 years ago '09        #216
Lil Jay 30 heat pts30
space
avatar space
space
$7,999 | Props total: 424 424

[pic - click to view]

 08-01-2009, 09:40 AM         #217
Heartless Dream  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Merle said:
Lol, this is the newz of the day? Somebody fallin :p, like y'all didn't fall once in your lives
he tore his ACL so that s**t was painfull fallin
 08-01-2009, 09:46 AM         #218
Got Cheeve?  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yo this cat gonna be in a wheelchair for REAL now!!! :dancingcool:
 08-01-2009, 09:50 AM         #219
Got Cheeve?  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
this is the funniest s**t i've seen in a while. Wayne staring in amazement as Drake is carted off was priceless... he looked so confused. and then at the end he stops the PA and k!lls Drake with that line.

GOOD

f**k that lil kid!
 08-01-2009, 09:56 AM         #220
pr03583  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol @ wayne sayin he gona have to get some type of insurance for this n*gga lol
Home      
  
 

 






most viewed right now
 33
Infinity War Countdown - 140 days left: Disney pulls dick out on the entertain..
82 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 20
Erykah badu shows that fur burger
84 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Image(s) inside Might let her meet the parents
79 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Article inside Dad challenges daughter’s boyfriend to video game grudge match, gets ..
18 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 11
Image(s) inside Dec 15 - Amazon may have just dropped a clue about the home of its new..
85 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 10
Video inside Hugh Jackman Clarifies Disney-Fox Merger & Wolverine Joining the Avenge..
25 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 7
What's the best punchline you heard this year?
95 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
278 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy