Eminem - The Warning [Mariah Carey and Nick Cannon Diss]

most viewed right now
 106
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
39 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 85
NBA BX do you agree with Scottie Pippen??
114 comments
@sports
most viewed right now
 68
Childish Gambino is the offspring of 50 Cent and Kanye West
21 comments
@hiphop
most viewed right now
 60
NBA LaVar Ball Argues Why Lakers Would Never Trade Lonzo Ball For Kawhi Leonard
25 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 07-31-2009, 05:10 PM         #501
REAL_NESS  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 rippac4 said:
2 crazy pill popping psychos going at each other, should get more interested
And that sums it up in 1 sentence
 9 years ago '07        #502
Bkjj11 3745 heat pts3745
space
avatar space
space
$97,161 | Props total: 79851 79851
Damn, this s**t is almost 40 pages deep

Son, ya need to log off. I mean I haven't heard this yet (heading to bk), but damn lol.
 07-31-2009, 05:16 PM         #503
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
smh at nick cannon sayin' it's chess not checkers...he takes a loss right off the bat for thinking he's the 1st rapper to say that
2:35

[video - click to view]


..secondly he says that as if em's playin' connect four..dude has ur wifey's voicemail messages and possibly nud3 pics...smarten up nick..
 9 years ago '06        #504
01seay 84 heat pts84
space
avatar space
space
$21,268 | Props total: 4689 4689
 Michael_Moore said:
Mr.Carey Scurred As f**k..Nick's tweets


# Trying to save a hater is like trying to teach astrophysics to a wino! LOL Chuuuuch!12 minutes ago from txt
# No one but a fool would measure their satifaction by what the world thinks of him18 minutes ago from txt
# People who project negativity ultimately are crying out for their own broken souls.26 minutes ago from web
# "Victorious warriors win first then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win"37 minutes ago from web
# But let's not get it twisted. If you feeling froggish, leap!! Y'all know where to find me... Holla at me directly!40 minutes ago from web
# Changing the world one hater at a time!42 minutes ago from web
# Those who feed into negativity must examine there purpose on this earth43 minutes ago from web
# I will permit no man to narrow or degrade my soul by making me hate himabout 1 hour ago from web
# Be patient in the moment of anger and escape a hundred days of sorrow!about 1 hour ago from web
# "I will bless those that bless you, and whoever curses you I will curse." Genesis 12:3about 1 hour ago from web
# Never take your own revenge, but rather give place unto the wrath. For it is written vengeance is mine, I will repay... PREACH!about 1 hour ago from web
# When there are no enemies within the enemies outside can not hurt you!about 1 hour ago from web
# Quote of the day: "Never argue with fools because from a distance people cant tell who is who"about 2 hours ago from web
# This ain't checkers


Someone seems mad..........
 9 years ago '04        #505
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,370 | Props total: 2484 2484
 REAL_NESS said:
Nah, it entertains me, I just think its lame to sweat a broad that you messed with YEARS ago. Trust me, my Ex was crazy as s**t, b**ch got my name tatted next to her pus*y after 3 months so I know what its like

I guess im just different, I hate when females put my business out there, I'd rather have a chick say "Me and dude aint mess around"

Plus if you listen to the song and a big *PAUSE* for the n*ggas who still play that, dude said he busted a nut before even getting in the guts so technically they wasnt f**king like that
when did he say he nutted before they had s3x??? and damn.......Nick is just rambling on and on in his tweets lol......


Last edited by persuazion; 07-31-2009 at 05:20 PM..
 07-31-2009, 05:19 PM         #506
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 01seay said:


Someone seems mad..........

just a little bit[no 50 single]
 9 years ago '06        #507
SHootar 49 heat pts49
space
avatar space
space
$22,493 | Props total: 2102 2102
 persuazion said:
when did he say he nutted before they had s3x??? and damn.......Nick is just rambling on and on in his tweets lol......
lol for real. the real ness creating is own eminem fantasies


all he said was he came prematurely...get em and s3x off ur mind
 9 years ago '06        #508
Malcolm 34 heat pts34
space
avatar space
space
$6,129 | Props total: 1205 1205
You can tell Nick is mad. Look at how his "tweets" are so close to each other. Lol. 43 minutes ago, 42 minutes ago, etc.

Anyways, Nick and Mariah deserved this s**t because they both went out of their way to try to go at Em. Mariah came out with a song and video dedicated to trying to diss him and Cannon decided he was gonna diss Em on the blog. I can't wait to see how this turns out. I've never liked Cannon or Carey.

And this song is one of the best I've heard all year.
 07-31-2009, 05:29 PM         #509
REAL_NESS  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 persuazion said:
when did he say he nutted before they had s3x??? and damn.......Nick is just rambling on and on in his tweets lol......
I gotta listen to the song again to get the quote, cause I got people over here.

But he said something about how he pre-ejaculated on ol' girls leg *pause*
 07-31-2009, 05:29 PM         #510
REAL_NESS  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SHootar said:
lol for real. the real ness creating is own eminem fantasies


all he said was he came prematurely...get em and s3x off ur mind
whoa whoa. chill with that gay s**t.
 9 years ago '06        #511
Blockburner28 67 heat pts67
space
avatar space
space
$14,732 | Props total: 1820 1820
damn em went hard
 9 years ago '06        #512
SHootar 49 heat pts49
space
avatar space
space
$22,493 | Props total: 2102 2102
 ChiCity Fingaz said:
This s**t aint no hip hop, it's Days of our Lives.

Eminem still bitter about Mariah Carey dumping his a.ss and clowns think it's one of God's gifts to the rap game. Get outta here. The standards for hip hop are so low now. Eminem could diss a pile of s**t and there'd be a 50 page thread about it.

Let me know when Eminem makes a hot album again and starts going at it with actual rappers again.
its funny cuz ur the one turning into some days of our lives s**t. for most of us it's got nothing to do with the beef between them...it's the fact that he ripped that track apart, flow, multi's, the beats hot, then u ADD the fact that he actually got her with proven voicemail s**t...she got ethered. this guy is f**ked up...how u gonna call him out on something he's done his whole career.

but bottom line is ur taking a rap track and hating on it cuz u can't get past the tabloid sideshow. it still is what it is. but clearly u got hate for em judging by ur other comments so it's not surprising.
 9 years ago '06        #513
SHootar 49 heat pts49
space
avatar space
space
$22,493 | Props total: 2102 2102
u know ur one of the true greats in the game (em, nas, kobe, jordan, etc etc) when u got clowns spending s**tloads of time in those threads solely to bring them down. s**t's lame as hell. if u don't like it or don't like the artist leave these threads the f**k alone or are u jealous of their shine? think about that.
 07-31-2009, 05:40 PM         #514
REAL_NESS  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SHootar said:
u know ur one of the true greats in the game (em, nas, kobe, jordan, etc etc) when u got clowns spending s**tloads of time in those threads solely to bring them down. s**t's lame as hell. if u don't like it or don't like the artist leave these threads the f**k alone or are u jealous of their shine? think about that.
STFU

this is Boxden, n*ggas are gonna have different opinions and debate over s**t. The f**k does Kobe, Jordan, or NaS have to do with this?

And your responding to so called "clowns" which means your spending time to. No?
 9 years ago '06        #515
SHootar 49 heat pts49
space
avatar space
space
$22,493 | Props total: 2102 2102
 ChiCity Fingaz said:
First of all if you could read, I said the track was good.

But the reasons why Eminem made the track are dumb as hell. Em's got nothing else better to do this year than start a beef with Mariah Carey and Nick Cannon? You're so quick to praise him after an overrated album and now he's beefing with pop artists and getting props for it.

Hip hop has fallen a long way if this is the best it has to offer. Eminem beefing with a pop artist and an actor. 2 kid rappers beefing over tight jeans on Twitter. Do I need to go on? The track is hot, but the fact that n*ggas is getting so hype over it and are going to be following this s**t like it's religious is pathetic. Hip Hop took an L and so did Em.
thats the difference between us then. i listen to hip hop for the music...NOTHING else. ur into the tabloid s**t, thats fine. i don't even bother with the s**t. all this diss s**t is irrelevant to me...if a diss track is dope lyrically and an mc rips it...i like it. why someone who give a s**t about the other bs is something i don't comprehend. i guess theres a big market for tabloid s**t so it's whatever.

and u talk about tight jeans and actors and bulls**t....if eminem wore hot pants and blouses and spit out the same music i'd enjoy it equally as much. thats the difference. when u get older maybe u'll view music in the same way.


Last edited by SHootar; 07-31-2009 at 05:46 PM..
 9 years ago '06        #516
SHootar 49 heat pts49
space
avatar space
space
$22,493 | Props total: 2102 2102
 REAL_NESS said:
STFU

this is Boxden, n*ggas are gonna have different opinions and debate over s**t. The f**k does Kobe, Jordan, or NaS have to do with this?

And your responding to so called "clowns" which means your spending time to. No?
oh u couldn't draw the parrallels? was it really that abstract or something?? lol they all countless haters in their threads who's sole mission is to drag their name in the mud and de-value them. it's pathetic. i respond to them occasionally to make sure they realize how sad that is.
 9 years ago '04        #517
Damus 
space
avatar space
space
$759 | Props total: 0 0
props
 07-31-2009, 05:49 PM         #518
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ChiCity Fingaz said:
First of all if you could read, I said the track was good.

But the reasons why Eminem made the track are dumb as hell. Em's got nothing else better to do this year than start a beef with Mariah Carey and Nick Cannon? You're so quick to praise him after an overrated album and now he's beefing with pop artists and getting props for it.

Hip hop has fallen a long way if this is the best it has to offer. Eminem beefing with a pop artist and an actor. 2 kid rappers beefing over tight jeans on Twitter. Do I need to go on? The track is hot, but the fact that n*ggas is getting so hype over it and are going to be following this s**t like it's religious is pathetic. Hip Hop took an L and so did Em.
you say all of that as if relapse was eminem's debut album and he hasn't been this way since he stepped on the scene...are u truly surprised by this joint or were u just fishing for an excuse to hate on him?
 9 years ago '07        #519
th3ptassassin15 
space
space
space
$1,089 | Props total: 10 10
people act like em aint never battled no rappers before. just be happy those of you that are hating that he aint dissing your favorite rapper cuz then they would get ethered instead of carey and cannon
 07-31-2009, 05:51 PM         #520
REAL_NESS  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
there are no parallels. You chose a handful of people that you happen to like and use them in an example that has nothing to do with the topic.

Every rapper or athlete thats popular gets cracked on. Everything from "NaS lost" to "Jay-Z is a camel" It has nothing to do with this topic being that I think EVERYONE agreed that this track is dope as f**k
Home      
  
 

 






most viewed right now
 76
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
44 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
135 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 32
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
108 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 30
Most dangerous gym fails :obamalmao:
93 comments
23 hours ago
@misc
most viewed right now
 26
Image(s) inside Biggest fall off in music industry history :tylereww:
102 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Video inside The Deep Dark Web
144 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
91 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 17
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
64 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy