Eminem - The Warning [Mariah Carey and Nick Cannon Diss]

most viewed right now
 217
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
35 comments
@hiphop
most viewed right now
 100
Akademiks: If you see EDS next year it won't be with me and Joe unless we get ..
29 comments
@hiphop
most viewed right now
 92
Image(s) inside Fan Draws life like Picture Of Joe Budden
48 comments
@hiphop
most viewed right now
 78
Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
240 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 07-31-2009, 12:45 PM         #361
iamladyP  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i like mariah carey but she shouldve NEVER denied dating him but dannnnng Em straight murderD her on this track...she shouldve never done obsessed she shoulda just let that 1 one go...
 8 years ago '05        #362
ReppinDaBurghh 55 heat pts55
space
avatar space
space
$53,456 | Props total: 7100 7100
 HUDA2daF said:
what is there to gain by dissing mariah f**king carey???? who gives a f**k about her....

granted the diss was ill, but this creativity could be expelled on a more meaningful and entertaining beef....

em seems to have women problems.... maybe those gay lines on relapse were a window to how he really feels...

and mc on some bulls**t, saying obsessed isnt about em
Mariah sells more records then your favorite rapper.

Eminem knows the people who actually BUY records, as opposed to the people who bootleg them, will listen to this and be like, "Oh, s**t, I might wanna go get Relapse, this s**t went hard."

Its called strategy. He gains nothing by going at a nobody. He gains everything at going after popular people.
 8 years ago '04        #363
JBeezy 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,933 | Props total: 413 413
at the people wanting Em to go at rappers for no goddamn reason. again at the moron who wondered why Em didn't go at Jay.

Yes, he's going at Mariah and lame a.ss Nick Cannon.....no, they're not rappers......big f**king deal.

The day Em goes after a respectable rapper is the day after they go at him first. Why are you immature f**ks dying to see him start beef for the sake of beefing?

"Oh Em caught feelings over a girl" blah blah blah....this is all jokes to him.....don't you morons know this by now?
 07-31-2009, 12:59 PM         #364
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Drehova said:
Em is acting like a scorned woman , this s**t happened years ago and he still bitter about it.

1st. He admits she only let him hit once in 6 months
2nd. He admits he couldn't handle the pus*y and ejaculated early
3rd. He's holding onto tapes from over 5 years ago from a chick thats married to another man.
4. Y'all say what u want but all that equals Obsessed

Jay said it best "Males shouldnt be jealous thats a female trait "

Good diss but he's taking tha L on this . Muthaf**ka thirty plus tripping cause a chick said he didn't . That's some highschool s**t . Any damn adult or person with common sense see's this but Stans will be Stans.
:applause:

-close thread :cool-smiley-009:
 8 years ago '04        #365
l0udm0uf 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,678 | Props total: 3 3
the inanet is goin nutz / pawl wawl
 8 years ago '06        #366
SHootar 48 heat pts48
space
avatar space
space
$22,362 | Props total: 1784 1784
COT DAMN!!



ETHER!!!




glad he got them 2 b**ches
 07-31-2009, 01:24 PM         #367
Reggie Noble  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 legendisdope said:
, far from a stan u idiot. i just said the song is nice, he went at them lyrically.. i dont really go deeper than that.. stop actin like a groupie tryin to dig deeper into everything. its a f**kin diss song, leave it at that, its entertainment.

and why would he diss those n*ggas?? YOU KNOW and I KNOW that he can r*pe all those cats you just listed, how are half of those dudes even street or real or even a threat? wayne is a f**got, jeezy is a square, jay z is a old camel that already got outshined on renegade, rick ross is a CO, gucci mane aint no battle rapper and wow @ yung joc, who would diss him?? your reachin man just give it up. :greetings10:

no need to argue with retards.. You're just waistin ur time..
 8 years ago '05        #368
katalist 229 heat pts229
space
avatar space
space
$37,000 | Props total: 1319 1319


Im not even a huge eminem fan, but this diss was hilarious

Go get em Em!
 8 years ago '07        #369
Bkjj11 3550 heat pts3550
space
avatar space
space
$92,519 | Props total: 70171 70171
em has been dissing singers for a long time. You young kids are showing ya age by not doing your hiphop homework
 07-31-2009, 01:32 PM         #370
AlexG1989  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
DAMN, i'm only a minute in and its already nasty...



That was one nasty diss track Eminem did her wrong...

"You gonna ruin my career you better get one"

lol

and yeah, this sounds just like Eminem from The Marshall Mathers LP era... Not just the lyrics, but his voice... His voice has sounded different in each album for some reason, but this is like a MMLP throwback lol

THis beef is gettin outta hand... lol Nick Cannon gonna go ntus on Em when he sees him

damn though, Mariah sounds s3xy in those voicemails lol

dam em is a fool for this s**t......shots fired dud drop a nuke on dem....lol
my boy still is a savage beast......
LMAO... I laughed out loud at thsi s**t lol....

"eminem is a piece of s**t!!! He's a jealous obsessed freak with a butt chin and he needs 2 die!!!"
LMAO... Em is going to make Mariah fans commit suicide lol


and lulz, this is like some hip hop Jerry Springer s**t...
 07-31-2009, 01:34 PM         #371
ElMarroAfamado  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
wow this is pretty personal
and was did he just use mariah careys voice in the track?
wooooah
 8 years ago '06        #372
youngskits718 2 heat pts
space
space
space
$5,119 | Props total: 16 16
Damn Em went in

but dudes in here are catchin feelings tho lol
 8 years ago '08        #373
VerbalAssassin 100 heat pts100
space
avatar space
space
$16,097 | Props total: 2718 2718
Be on the lookout for a Mariah Carey/Young Buck collabo soon



















I'm Wrowng!!!
 07-31-2009, 02:13 PM         #374
ferrari f-50  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
once again... eminem>>>>>>
 8 years ago '05        #375
neworleansavior 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,531 | Props total: 129 129
 legendisdope said:
, far from a stan u idiot. i just said the song is nice, he went at them lyrically.. i dont really go deeper than that.. stop actin like a groupie tryin to dig deeper into everything. its a f**kin diss song, leave it at that, its entertainment.

and why would he diss those n*ggas?? YOU KNOW and I KNOW that he can r*pe all those cats you just listed, how are half of those dudes even street or real or even a threat? wayne is a f**got, jeezy is a square, jay z is a old camel that already got outshined on renegade, rick ross is a CO, gucci mane aint no battle rapper and wow @ yung joc, who would diss him?? your reachin man just give it up. :greetings10:
Typical stan. Sayin he aint a stan. OK stan watever. Anyway, right it off as a joke. Him putting Borats nuts in his face at MTV was a joke right? Him saying gay lines on Relapse was a joke right? At what point do u have respect for yourself. How can u call jezzy a square even Wayne a f*gg*t compared to eminem gucci not a battle rapper if eminem dissed gucci he wouldnt respond??? Dude would destroy Em. Gucci cant even rap LOL he would destroy Em imagine that. Hip hop would not back EM, only posers would HES A LAAAAMMMMMEEEE!!!!! Just like U. thats why u mad "Switch up ya flow that shyt is garbage Em tryna kick knowledge????" Na where my STANS at??????

"far from a stan u idiot. i just said the song is nice, he went at them lyrically.. i dont really go deeper than that" - Cuz u aint DEEP. U SHALLOW like a square


Last edited by neworleansavior; 07-31-2009 at 02:23 PM..
 07-31-2009, 02:18 PM         #376
AlexG1989  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn is the chick in your sig photoshopped? That ain't even hot, that just nasty lookin... When she gets old them cheeks are going to be saggin more than her t*ts
 8 years ago '08        #377
primetime 60 heat pts60
space
space
space
$21,343 | Props total: 97 97
U take an L for calling urself neworleansavior
 8 years ago '05        #378
neworleansavior 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,531 | Props total: 129 129
 wepainters said:
U take an L for calling urself neworleansavior
U takin a L 4 your father nuttin in ur mother He created a EM stan :) Bet hes pissed. STANS UNITE. I know u mad. just proves my comments even moreso.



Really felt like:
 wepainters said:
f**k you im lame. And ima throw E-shots. Why. Cuz ima stan by my man Em. And ima ride for my dawg.
How stannish of u. STANS ATTACK


Last edited by neworleansavior; 07-31-2009 at 02:41 PM..
 8 years ago '06        #379
SHootar 48 heat pts48
space
avatar space
space
$22,362 | Props total: 1784 1784
it's ironic for someone to call a person an eminem "stan"...thereby referencing and using one of em's most successful tracks lol


thats like calling nike-heads all lame f**gots while rocking some dunks


aka neworleansaviour is a f**king lame
 8 years ago '05        #380
neworleansavior 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,531 | Props total: 129 129
 SHootar said:
it's ironic for someone to call a person an eminem "stan"...thereby referencing and using one of em's most successful tracks lol


thats like calling nike-heads all lame f**gots while rocking some dunks


aka neworleansaviour is a f**king lame
Mr. Intelligent explain how me saying stan is like rocking dunks??? Stan was a hot song, Em was a hot artist then. HES DEAD. HE k!lled himself a while ago. im not an Em fan i never bought any of his discs. Dont feel played that u fall in the category. Aye tell Em battle Gucci Maine since he could easily crush him. A n*gga with real street cred. Em scared to cross that line. matter fact through a shot a Wayne. Wayne is gay right? He should be an easy target.

Na that would be too much like a region battle. Not no 8-mile shyt. He dont want that. Then i wouldnt have nothin to f**k with u STANS about cuz Em would be dead 4 good then.


Last edited by neworleansavior; 07-31-2009 at 02:49 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
23 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 45
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
108 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
45 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Lil Duval with the joke of the year
56 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
112 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 12
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
146 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 9
When You Catch The Homie Wearin Fake Red 11s
15 comments
1 day ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy