Is there anyone in the NFC who is a threat to the Philadelphia Eagles?

most viewed right now
 167
Image(s) inside Chinx’s Killer attended his funeral!!!!!smh
89 comments
@hiphop
most viewed right now
 121
Phat ass white girl for real
35 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 96
Image(s) inside XXXTentacles facing 77 years in jail :niggaomg:
71 comments
@hiphop
most viewed right now
 73
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
109 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 07-24-2009, 01:13 PM         #101
The Blueprint²  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bangab**** said:
I swear eagles fans talk the most s*** but don't ever amount to s***.
n*gga stop your whining. "fluke" screen play is the funniest thing i've ever heard, thanks for providing me with a laugh today.
 8 years ago '04        #102
regularjoe 58 heat pts58
space
avatar space
space
$36,458 | Props total: 13153 13153
God damn you're such a homer.
 8 years ago '06        #103
rag621 
space
avatar space
space
$8,260 | Props total: 0 0
 The Blueprint² said:
^Exactly. Seahawks own that division just caught too many injuries. 6-10 for the cards maybe 7-9, ditto for the packers
Only reason Cards won last year was due to Seattle being injured.

Same with us (and I'm not using that was an excuse).

As for the Eagles, Y'all still 2nd (at best) in that division until y'all prove other wise. McNabb gonna start off good (like always), then fall apart during the middle of the season (you know whats up). Then he'll either be injured or finish out strong. 9-7 for the Eagles this season.
 8 years ago '08        #104
Andre3stacks 20 heat pts20
space
avatar space
space
$18,955 | Props total: 7364 7364
 bangab**** said:
I swear eagles fans talk the most s*** but don't ever amount to s***.
There used to it now
 8 years ago '04        #105
Kadroan 103 heat pts103
space
avatar space
space
$33,494 | Props total: 6446 6446
I'd say the Giants. They improved the WRs and got more depth at RB. The defense should be great like it was 2 years ago, got Bernard, Canty and Osi is back healthy, Boley an improvement at LB
 07-24-2009, 01:17 PM         #106
The Blueprint²  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 regularjoe said:
God damn you're such a realist..
Sure am, buddy. :dancingcool:
 8 years ago '08        #107
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$48,731 | Props total: 11628 11628
 rag621 said:
Only reason Cards won last year was due to Seattle being injured.

Same with us (and I'm not using that was an excuse).

As for the Eagles, Y'all still 2nd (at best) in that division until y'all prove other wise. McNabb gonna start off good (like always), then fall apart during the middle of the season. Then he'll either be injured or finish out strong. 9-7 for the Eagles this season.
You know we bout to smack yall up when yall come to Zona right
 8 years ago '06        #108
rag621 
space
avatar space
space
$8,260 | Props total: 0 0
 Main Event said:
You know we bout to smack yall up when yall come to Zona right
Yeah, y'all might........playing against our 2nd and 3rd string players as our starters rest for the playoffs.

Get ready for Brian Brohm or Matt Flynn


Last edited by rag621; 07-24-2009 at 01:20 PM..
 07-24-2009, 01:21 PM         #109
The Blueprint²  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 rag621 said:
Only reason Cards won last year was due to Seattle being injured.

Same with us (and I'm not using that was an excuse).

As for the Eagles, Y'all still 2nd (at best) in that division until y'all prove other wise. McNabb gonna start off good (like always), then fall apart during the middle of the season (you know whats up). Then he'll either be injured or finish out strong. 9-7 for the Eagles this season.
I disagree with yoru a.ssessment. We could easily been 11-5 last year if it wasnt for stupid mistakes at the end of the games or not converting easy a.ss goalline situations. Eagles will go 12-4 at least. Bet on it.

 Andre3stacks said:
There used to it now
LMAO says the foreskin fan who been stuck in dwellar cellar for the past ten years. Why you switch names again lmao
 8 years ago '08        #110
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$48,731 | Props total: 11628 11628
 rag621 said:
Yeah, y'all might........playing against our 2nd and 3rd string players as our starters rest for the playoffs.

Get ready for Brian Brohm or Matt Flynn


Na but i do expect yall to win that division as long as yall get a D
 8 years ago '06        #111
rag621 
space
avatar space
space
$8,260 | Props total: 0 0
 The Blueprint² said:
I disagree with yoru a.ssessment. We could easily been 11-5 last year if it wasnt for stupid mistakes at the end of the games or not converting easy a.ss goalline situations. Eagles will go 12-4 at least. Bet on it.
I hope y'all do make it to the playoffs, so we can avenge for what happened 5 years ago (Thanks Darren Sharper )
 07-24-2009, 01:27 PM         #112
CaLLaHaN  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
No more Dawk or JJ you guys our finished...

Osi is back Mcnabb still having nightmares about his NFL Record setting day he had against him
 07-24-2009, 01:29 PM         #113
The Blueprint²  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^Your English teacher should be finished....
 07-24-2009, 01:32 PM         #114
DrX  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 rag621 said:
I hope y'all do make it to the playoffs, so we can avenge for what happened 5 years ago (Thanks Darren Sharper )
lol @ avenge

yall wont even be in the playoffs
 07-24-2009, 01:33 PM         #115
CaLLaHaN  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The Blueprint² said:
^Your English teacher should be finished....
srwy forrr nottt spllling prprly on the interweb
 07-24-2009, 01:34 PM         #116
CaLLaHaN  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
This n*gga chris carter still holding grudges *DEAD***

said the giants wont make the playoffs


[pic - click to view]

 8 years ago '04        #117
Venom 29 heat pts29
space
avatar space
space
$14,130 | Props total: 784 784
dont the skins sweep the eagles like every year?


and dont forget the giants are gonna hunt for mcfaggs head. remeber his worst nightmare (osi) is back. gonna be another 6 sack game when he sees him
 07-24-2009, 01:37 PM         #118
DrX  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Venom said:
dont the skins sweep the eagles like every year?


and dont forget the giants are gonna hunt for mcfaggs head. remeber his worst nightmare (osi) is back. gonna be another 6 sack game when he sees him

gaints aint s*** without plaxico
 8 years ago '07        #119
24/7foamz 
space
avatar space
space
$14,797 | Props total: 450 450
 The Blueprint² said:
Hahahhahahahhahahha those teams would wash the eagles up? LMAO only one who could beat us with our subpar roster last year was arizona. You stay making yourself look foolish foamz.
I make myself look foolish!?! when u sitting here talking about no team in the nfc is seeing the eagles!? I know this is a thread to get the football s*** talking going,but lets be serious its not gonna be a easy ride through the NFC and I stand by what I say! vikes have a better qb u don't win that playoff game.and I see u didn't address being a hypocrite with the whole bears beating the eagles without westbrook but turn around and brag about beating the giants without plax
 8 years ago '06        #120
rag621 
space
avatar space
space
$8,260 | Props total: 0 0
 DrX said:
lol @ avenge

yall wont even be in the playoffs
and y'all gonna finish 9-7 & come in 3rd

Dallas comes in 2nd and makes the playoffs (but they ain't gonna win s***, continuing their losing streak. Romo fails again)
Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Black thought freestyles on funk flex | #freestyle087
146 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 32
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
113 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
57 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
51 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
143 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
206 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 8
Lil Duval with the joke of the year
58 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 7
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
29 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy