Why does everyone on the office hate michael scott?

most viewed right now
 59
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
36 comments
@hiphop
most viewed right now
 41
Image(s) inside Dec 17 - Do You Do These 5 Things W ur Cellphone That Health Officials..
29 comments
@news
most viewed right now
 26
Image(s) inside Peewee Longway chain supposedly snatched in Macon, Georgia
57 comments
@hiphop
most viewed right now
 26
NFL They Used A Piece Of Paper To Measure A First Down, Twitter Going Nuts
70 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 07-21-2009, 02:05 AM         #1
9479 pageviews
20 comments


Unbanme 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Why does everyone on the office hate michael scott?
 

 
Like when jim didn't invite him to his party, no one laughs at his jokes, everyone hates him with the exception of dwight.

Michael is an idiot and says dumb s*** but you would think the staff would have gotten use to it by now.

20 comments for "Why does everyone on the office hate michael scott?"

 8 years ago '06        #2
Isiah61 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,008 | Props total: 1470 1470
I dont know why. He do stupid s*** all the time, but he trys so hard to help out his people. I would find him irritating, but still love the guy.
 8 years ago '06        #3
latereg6 39 heat pts39
space
avatar space
space
$2,994 | Props total: 1048 1048
because he's their boss
 8 years ago '05        #4
sushi chef 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,892 | Props total: 428 428
he isnt the brightest guy, and he has done some crazy stuff to everyone...but they still got his back when it does matter.
 07-21-2009, 06:25 PM         #5
enterthepac  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
cuz he makes a fool of himself and makes awkward situations n s***
dunno y he didnt invite michael and invited dwight tho
 8 years ago '06        #6
beantown 74 heat pts74
space
avatar space
space
$23,409 | Props total: 2 2
I was dying the other dya when he had to fire someone and basically no one took him seriously or talked him out of it
 07-21-2009, 07:27 PM         #7
Unbanme  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Do you guys think he's gonna link back up with amy on season 6?
 8 years ago '04        #8
The Go 2 Guy 31 heat pts31
space
space
space
$3,715 | Props total: 10 10
LOL they hate him because he's the boss and does nothing all day...well he does, but it's not productive work. he clowns on people, he's always wildin out and stylin on the employees.
 07-22-2009, 07:04 AM         #9
KRiSH  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
man i wish i had a boss like him, s*** would make working funny as f***!
 8 years ago '07        #10
Pistol Peter 33 heat pts33
space
avatar space
space
$26,679 | Props total: 15 15
who wouldnt want a boss like the 40 year old virgin dude

dude is one of them pushover types...to be honest jim and pam are douche bags...i dont f*** with them..and id cave that indian chick p**** in..not like she look good or nothing but something about that broad
 8 years ago '06        #11
Big Daddy K8806 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,409 | Props total: 29 29
that show is corny smh
 8 years ago '04        #12
Dash420 21 heat pts21
space
avatar space
space
$14,763 | Props total: 6171 6171
 Pistol Peter said:
who wouldnt want a boss like the 40 year old virgin dude

dude is one of them pushover types...to be honest jim and pam are douche bags...i dont f*** with them..and id cave that indian chick p**** in..not like she look good or nothing but something about that broad
yeah she looks like a freak right? she prolly can suck a mean one...i know she like black dudes n s*** she always bring it up lol..the new black boss and that n*gga Darryl down in the wherehouse she was f***in wit him too das dat n*gga lol
 8 years ago '09        #13
WezLFaCe_KiD 57 heat pts57
space
avatar space
space
$14,832 | Props total: 1054 1054
 krish_2k4 said:
man i wish i had a boss like him, s*** would make working funny as f***!
u would think so but if ur were there u would be the only 1 realy laughing and itll change the whole dynamic
 8 years ago '07        #14
Pistol Peter 33 heat pts33
space
avatar space
space
$26,679 | Props total: 15 15
 Dash420 said:
yeah she looks like a freak right? she prolly can suck a mean one...i know she like black dudes n s*** she always bring it up lol..the new black boss and that n*gga Darryl down in the wherehouse she was f***in wit him too das dat n*gga lol
she said she likes black dudes on the show or in real life ?...ima need some linkage my dude lol


Last edited by Pistol Peter; 07-22-2009 at 11:25 AM..
 8 years ago '07        #15
Captain Fresh 8 heat pts
space
avatar space
space
$9,045 | Props total: 7546 7546
He reveals secrets very easily, he cracks on his coworkers for being unappealing, he's not that bright, he's never serious, etc...i dont know how that guy that posted earlier would want to work with Michael Scott...dude probably gets annoying after 40 hrs Mon-Fri every week....

However if i was to be just a viewer, (like we are)...Michael Scott is that dude...personally i like Creed the most dude is grimey
 07-22-2009, 12:27 PM         #16
Unbanme  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I love it when Michael incorrectly pronounces words, s*** is too funny.
 8 years ago '04        #17
zhiggeman 4 heat pts
space
avatar space
space
$15,096 | Props total: 3923 3923
creed is the man..that nicca lived in the office and was selling they s***. classic n*gga-ridy!
 8 years ago '06        #18
Pyro911 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,253 | Props total: 91 91
 Big Daddy K8806 said:
that show is corny smh
Sir I advise you leave this thread before things get e-physical :mad44:
 8 years ago '08        #19
SantinoMurder 
space
avatar space
space
$2,519 | Props total: 0 0
that show is mad funny.
 8 years ago '08        #20
Jeans&Sneakers 158 heat pts158
space
avatar space
space
$4,356 | Props total: 1169 1169
 Big Daddy K8806 said:
that show is corny smh
Home      
  
 

 






most viewed right now
 23
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
104 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 23
Steph Kegels
130 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Image(s) inside Dec 15 - Matt Damon Is Sharing All His Bad Opinions on Sexual Misconduct
48 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
NBA Jahlil making the move to small forward
114 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 5
Image(s) inside Is it just me or did Kanye West dress poorly during the College Dropou..
64 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 5
When Popeyes runs out of chicken
96 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 5
Image(s) inside Dec 16 - Virginia woman killed by her pit bulls in ‘grisly mauling’
187 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 4
Ultimate mugen build(tell me the characters and Ill build you a custom game)
49 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy