Dec 9 - Dec 9 - Dec 9 - Gay Rapper Interview WHOA!

sponsored links
 

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 14 years ago '04        #61
Drunk By Myself 
space
space
space
$1,811 | Props total: 0 0
this is the gayest thing i ever read


Last edited by Drunk By Myself; 12-11-2004 at 12:53 PM..
 14 years ago '04        #62
.Mase Da Rula. 1 heat pts
space
avatar space
space
$25,670 | Props total: 182 182
eeeeewwwwwww that the shyt i hate when gay n*gga hiding actin like they like pu**y too, n*gga just be gat and do ya shyt somewhere and stopp fu*king actin all that Downlow shyt is the gayest shyt ever, n*gga if u gay then be gay, stop actin fake and phony with ya f*g**t a.ss
 14 years ago '04        #63
Djkommish6 
space
avatar space
space
$2,974 | Props total: 67 67
man, it aint kool to be gay what the hell I hate how they trying to press this sh*t on straight people, I AIN T Got except you, I just kant go gay bashing, now thats not straight....Justdont try to push it on me like its kool, thats why i hate MTV...they trying to MAKE you accept GAY!! fu*k NO!!! If you gay thats on you, but I don't get down with it....who the hell is the gay rapper, he should kome out...If ain't nothing wrong with it, then why don't he kome out then!!!!!!!!!!!????? this sh*t is gay!!!
 12-11-2004, 01:31 PM         #64
partycase 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i think it could be cassidy,then again i am certain it is memphis bleek,he looks gay...and game having beef with him for no reason...wonder why ?
 12-11-2004, 01:39 PM         #65
Harrison111 
space
space
space
$n/a | Props total:  
It's Jay-Z H-O-M-O
 14 years ago '04        #66
Mysonne 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,831 | Props total: 5 5
 Dungeon Kid said:
Actually Pac Is From Brooklyn... he was born there .... he wasnt on the westcoast til after he singed w/ death Row
I guess he wasn't in oakland, I guess he wasn't in DU doing the humpty Dance. Nobody in digital underground was signed to deathrow.

In fact he released 3 albums before he sign to deathrow.

Pac from East Oakland.
 14 years ago '04        #67
Mysonne 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,831 | Props total: 5 5
 mr'mpc'2000xl said:
is akon from brooklyn??
Akon's from Jersey
 14 years ago '04        #68
dblock187s 28 heat pts28
space
space
space
$11,408 | Props total: 2745 2745
i think this guys is just doin it for money but he flamin anyway lmao wasnt he just on a mixtape
 12-11-2004, 04:31 PM         #69
gutta 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I think its MOP. LOL
 12-11-2004, 04:43 PM         #70
juan04 
space
space
space
$n/a | Props total:  
too much to read
 12-11-2004, 04:46 PM         #71
ThaRealest11 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Who the fu*k cares I dont wanna read about no fu*kin f*g**t a.ss rappers. If the ganme gets soft enough to allow f*g**ts to rap then some ppl are bou tto start shootin thereselves
 14 years ago '04        #72
Mysonne 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,831 | Props total: 5 5
 WhooKid said:
akon was born in senegal africa.
Yeah i heard him on bet saying that.
 12-11-2004, 04:55 PM         #73
B1Thunda 
space
space
space
$n/a | Props total:  
YOOO EVERYTIME SUM GAY/RAPPER sh*t COMES OUT YA B CURIOUSE fu*k IT WHOEVA IT IS, N ARTICLE IS BULL, My guess is Cam ! think bout it !
 12-11-2004, 04:57 PM         #74
FoulMouth 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Couldnt read more then the first paragraph but I see everyone guessin' and I peeped that dude's post with the clues... Is Talib Kweli from Brooklyn? If so, that would be my guess.
 12-11-2004, 05:04 PM         #75
FoulMouth 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yup, he's from Brooklyn. My guess=Talib Kweli.
 12-11-2004, 11:16 PM         #76
mr'mpc'2000xl 
space
space
space
$n/a | Props total:  
its shyne....

-shot, and stabbed
-from brooklyn...
-but he doesn't produce....damn...
 12-11-2004, 11:17 PM         #77
mr'mpc'2000xl 
space
space
space
$n/a | Props total:  
cam wasn't shot!!!! DAMN!! quit saying cam...
 14 years ago '04        #78
Waleezy 
space
space
space
$1,825 | Props total: 54 54
Caushun? Dude was on MTV a while back.

 12-12-2004, 01:32 AM         #79
oK.Player 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 casper said:
pac is from b-more...

who knows if this stuff is actually true....i been hearin about this for a long fu*kin time, i heard about dre, & i heard about ja rule, i could care less...only reason i wanna know who it is is because EVERY rapper in the world, claim they keep it gangsta, keep it real, & all that but i dont think its keepin it real if u 1)hiding it 2) u wanna be the one to "open the door..." but u aint even revealing ya own ID...


Another thing, how come people keep mention big name people nobody is mention the lil underground artists, it could be one of them, who knows....

Elton John is a full-blown famous f*g, & it doesn't seem to hurt him as a celebrity

Elton John Is White...... Not being ignorant but homos3xuality is just not accepted in Ethnic culture and we are talking about a culture that is predominantly ethnic
 12-12-2004, 07:58 AM         #80
t-man20001 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ChrisReg said:
Well let's see:
- 50 Cent: From Queens. Does he rap and produce? No.
- D-Block: Ain't from Brooklyn neither.
- Dr. Dre: "Dre ain't from Brooklyn is he?" - You can't be serious.
- 2Pac: Is he alive to hold an interview? He sure as fu*k wasn't from Brooklyn neither.

You might be the worst guesser in the history of guessing, LoL.

And why is everybody so eager to find out who's homo in the industry. Not just this board, but everywhere people always mention this. I think some people just wanna know so they can determine whether it's "okay" to be gay or not. Like maybe if their favorite rapper is a floatin f*g, they can finally come out the closet and say "well my favorite rapper said he's gay, so it must be cool".


rolleyes:



lol thats some good sh*t
Home      
  
 




top in section
 22
6 comments
top in news
most viewed right now
 34
51 comments
top in thotties
top in section
 21
111 comments
top in wild'ish
 





most viewed right now
 34
Team EastSide Snoop Killed Early This Morning
120 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 28
h0es with no right to be thotting on ig?
40 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Image(s) inside Michael Jordan’s Puerto Rican Strip*er Daughter Got A Tongue Just Like..
116 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Image(s) inside Gucci Releases Paramount Film Studio Logo T-Shirt for $590 USD
43 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 8
Article inside Wow - Colorado Dad killed Wife AFTER Wife strangled kids! WTF
119 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 6
The Story of Super Mario Bros. 2
29 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 5
2pac /Mike Tyson rape setup 2pac /Biggie deaths & 2pac /50 Cent getting shot a..
127 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Video inside Patrice O'Neal EXPOSED LUDACRIS
48 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy