July, 2009: Stagga Lee Shot and Killed - Edit [FAKE]/"Stagga Lee" Responds

most viewed right now
 103
Drake- Iím Upset
284 comments
@hiphop
most viewed right now
 86
Image(s) inside Rhymefest Responds To Kim Kardashian!
133 comments
@hiphop
most viewed right now
 72
Article inside Reboot your router
34 comments
@tech
most viewed right now
 70
NBA Woj: Cp3 unlikely to play game 7
34 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '04        #81
notoriousthugzz 51 heat pts51
space
avatar space
space
$19,929 | Props total: 3699 3699
 *eckounltd1972* said:
I never heard that song until today, and now I'm remember dude as a lame that faked his death on a message board.
cosign.
 9 years ago '09        #82
head first 
space
avatar space
space
$1,987 | Props total: 2 2
 Dash420 said:
rob n big lookin a.ss n*gga aint dead lol...and that song was wack then and even WACKER now
 9 years ago '04        #83
DezCaughtIt 15 heat pts15
space
avatar space
space
$2,179 | Props total: 33 33
u guys are forgetting his biggest hit "roc ya body" lmao
 07-14-2009, 09:18 PM         #84
Krazy K  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 younggangsta_s said:
n*gga, the thread starter is Stagga Lee. He posted this sh*t in another thread about somebody meeting him.




Dude is a f*ckin lame for that sh*t.
I had a hunch something was up, n*ggaz make up the wildest ish on the net. So my motto is no link/source = fake/made up info

EDIT: I just went through dude's post history...yup that really is him


 Birdman's Back said:
wow i actually remember that "Roll Wit MVP" song, i f***in loved that s*** like Junior year in high school. did he ever even drop a album?
Propz to whoever uploads that rare gem over at itsbx


Last edited by Krazy K; 07-14-2009 at 09:25 PM..
 07-16-2009, 11:52 PM         #85
stg77  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
1st off all you haters eat a d***,you n*ggas wish you could do the s*** I did,make the money I made,and deal wit the girls i have.....I've been all over the world and I still get mad respect from all your "idols"...jada,dmx,dj premier,snoop...we all think of you as 'consumers' anyway,I think you dudes need some hugs cuz you sound real stupid,but thats ok,yall just keep goin to the 'studio' and keep tryin to convince yourself that you could EVER f*** wit my skills,that s*** is mad laughable...and to the f**kin a.sswipe who signed in on my name writin that bulls***,you corny...my man is gonna hack ya IP address and if you live in nyc we gonna see whats up...anybody else got a problem,I'm still in Yonkers and real easy to find,come let me know how you feel and we'll talk about it fa**ots...for real,like...you dudes be on this website like thats whats up,go get a real life and do somethin with yourself,cornballs


Last edited by stg77; 07-16-2009 at 11:53 PM..
 9 years ago '05        #86
Garnet & Gold 42 heat pts42
space
avatar space
space
$33,296 | Props total: 20 20
Didn't you fake your death on here Monday? Now you're blaming a hacker? Really, who the fuck would want to hack the account of Stagga Lee? Get the fuck outta here you attention seeking whore.
 9 years ago '07        #87
r.burgundy 16 heat pts16
space
avatar space
space
$40,212 | Props total: 5350 5350
 stg77 said:
1st off all you haters eat a d***,you n*ggas wish you could do the s*** I did,make the money I made,and deal wit the girls i have.....I've been all over the world and I still get mad respect from all your "idols"...jada,dmx,dj premier,snoop...we all think of you as 'consumers' anyway,I think you dudes need some hugs cuz you sound real stupid,but thats ok,yall just keep goin to the 'studio' and keep tryin to convince yourself that you could EVER f*** wit my skills,that s*** is mad laughable...and to the f**kin a.sswipe who signed in on my name writin that bulls***,you corny...my man is gonna hack ya IP address and if you live in nyc we gonna see whats up...anybody else got a problem,I'm still in Yonkers and real easy to find,come let me know how you feel and we'll talk about it fa**ots...for real,like...you dudes be on this website like thats whats up,go get a real life and do somethin with yourself,cornballs

how would somebody know who u r?
 9 years ago '08        #88
jtdatruth 4 heat pts
space
avatar space
space
$2,729 | Props total: 1290 1290
who is stagga lee...im not jokin either i never heard of him before
 9 years ago '09        #89
RdGZkP 31 heat pts31
space
avatar space
space
$3,099 | Props total: 296 296
f*** u.. U had some b/s songs 6 years ago do u think nebody really believes ur rich? If that's the case why would u come in here fakin ur death so n*ggas can listen to ur s*** again 6 years since we heard from ur a.ss.. Ur a cornball.. The n*ggas u named in Yonkers is only gasin u up cuz u from there but outside of there ur a nobody n always will b.. U too high on urself so u don't wanna get a real job but that lil change u made back den is just about gone cuz nobody wanna hear that s*** no more
Posted via Mobile Device
 07-17-2009, 12:16 AM         #90
DrX  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
who f*** is Stagga Lee ? i found this youtube, is it him


[video - click to view]



Last edited by DrX; 07-17-2009 at 12:18 AM..
 07-17-2009, 12:29 AM         #91
DA REAL SHAKOBE  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 stg77 said:
1st off all you haters eat a d***,you n*ggas wish you could do the s*** I did,make the money I made,and deal wit the girls i have.....I've been all over the world and I still get mad respect from all your "idols"...jada,dmx,dj premier,snoop...we all think of you as 'consumers' anyway,I think you dudes need some hugs cuz you sound real stupid,but thats ok,yall just keep goin to the 'studio' and keep tryin to convince yourself that you could EVER f*** wit my skills,that s*** is mad laughable...and to the f**kin a.sswipe who signed in on my name writin that bulls***,you corny...my man is gonna hack ya IP address and if you live in nyc we gonna see whats up...anybody else got a problem,I'm still in Yonkers and real easy to find,come let me know how you feel and we'll talk about it fa**ots...for real,like...you dudes be on this website like thats whats up,go get a real life and do somethin with yourself,cornballs
SHUT YO PUNK p**** AS UP n*gga BEFO I GO IN ON YO CAKE a.ss
p**** a.ss n*gga
 07-17-2009, 12:31 AM         #92
Kidd Vicious  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 jtdatruth said:
who is stagga lee...im not jokin either i never heard of him before
There you go.. That basically sums up you, your career n your impact on hip hop..












Feel free to commit suicide at any time now..


Last edited by Kidd Vicious; 07-17-2009 at 12:45 AM..
 07-17-2009, 12:34 AM         #93
WEREWOLF  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 stg77 said:
1st off all you haters eat a d***,you n*ggas wish you could do the s*** I did,make the money I made,and deal wit the girls i have.....I've been all over the world and I still get mad respect from all your "idols"...jada,dmx,dj premier,snoop...we all think of you as 'consumers' anyway,I think you dudes need some hugs cuz you sound real stupid,but thats ok,yall just keep goin to the 'studio' and keep tryin to convince yourself that you could EVER f*** wit my skills,that s*** is mad laughable...and to the f**kin a.sswipe who signed in on my name writin that bulls***,you corny...my man is gonna hack ya IP address and if you live in nyc we gonna see whats up...anybody else got a problem,I'm still in Yonkers and real easy to find,come let me know how you feel and we'll talk about it fa**ots...for real,like...you dudes be on this website like thats whats up,go get a real life and do somethin with yourself,cornballs

[pic - click to view]

 9 years ago '07        #94
CrazyNDaLasDayz 441 heat pts441
space
avatar space
space
$5,947 | Props total: 16043 16043
lol thiz s*** is a joke to me!
 07-17-2009, 01:09 AM         #95
Hip-Hop-Storian  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
no one on the corner got stagga like us


bum
 07-17-2009, 01:28 AM         #96
onq  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
LMAO hold up so this is Stagga Lee posting this BS on boxden lol are you f***ing kidding me?
 9 years ago '04        #97
nicoled985 22 heat pts22
space
avatar space
space
$14,626 | Props total: 4890 4890
who is Stagga Lee?
 9 years ago '07        #98
r.burgundy 16 heat pts16
space
avatar space
space
$40,212 | Props total: 5350 5350
 nicoled985 said:
who is Stagga Lee?
dude had 1 cool song and was neva heard from again untill now
 9 years ago '04        #99
nicoled985 22 heat pts22
space
avatar space
space
$14,626 | Props total: 4890 4890
omg I'm dyin

wowww

btw I hated that song, makes sense why it was erased from my memory
 9 years ago '04        #100
EOAE 60 heat pts60
space
avatar space
space
$6,927 | Props total: 285 285
Whiteboy with lisp and the vein in his neck??

Wtf...this could be epic
Posted via Mobile Device
Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
81 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 27
The Carter III Documentary Waynes Lawyers Didn't Want Us To See! (Addiction,bi..
60 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 22
#bigbreasttwitter
61 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Article inside So we gon act like Clipse manager didnt get 32 years for that Whitney?
165 comments
24 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Video inside May 25 - Pablo Escobarís hitman Popeye arrested in Colombia
45 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 11
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1352 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
129 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
FAMILY GUY √ó "Peter Becomes A Millennial"
60 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy