Official Madden 10 Online Franchise

most viewed right now
 51
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
30 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
98 comments
@hiphop
most viewed right now
 30
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
30 comments
@wild'ish
most viewed right now
 25
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
90 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '05        #2121
Micheal C. Will 21 heat pts21
space
avatar space
space
$29,283 | Props total: 19239 19239
 R4P said:
bet, Ravens lets get our game in Monday @ 4pm EST

btw shout out to my boy Sneed on getting Defensive Rookie of the year

25 sacks :agreement6::agreement6:

:dancingcool:

takin over as the new LT in NY
I'll be there on Monday....
Posted via Mobile Device
 8 years ago '05        #2122
marvelous 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,542 | Props total: 765 765
Mike Turner and William Moore appreciate the love
 8 years ago '09        #2123
blackdel93 1 heat pts
space
avatar space
space
$513 | Props total: 332 332
This week cant advance until the Titans either download the Ultimate Team pack or he gets booted. I had to f!ght to get in the playoffs this year...I don't want to lose on a sim.
 8 years ago '05        #2124
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,765 | Props total: 17009 17009
 blackdel93 said:
This week cant advance until the Titans either download the Ultimate Team pack or he gets booted. I had to f!ght to get in the playoffs this year...I don't want to lose on a sim.
If he doesn't have the Ultimate Team content downloaded by tomorrow I will have to let you play the computer.
 8 years ago '05        #2125
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,765 | Props total: 17009 17009
Titans need to let me know what's going on otherwise the Bengals will play the computer.
 8 years ago '05        #2126
MysticKJ 28 heat pts28
space
avatar space
space
$15,756 | Props total: 5491 5491
yo Packers when u wanna play this game? ima be on all day tomorrow (Monday)...
 8 years ago '05        #2127
MysticKJ 28 heat pts28
space
avatar space
space
$15,756 | Props total: 5491 5491
 neworleansavior said:
i told yall id be back 4 the playoffs. n*ggaz hatin i see ...................... what else is new. On another note, Cards give me a time we can play sunday or monday give me both so we can get our game dun asap. Raiders owner sorry but aso gonna retire a saint unless i get a 90+ cb for him. Awards is pitifull to say the least the outright anomosity show weakeness in n*ggaz character but we just just here to play football f**k the real shyt. Who picked those people anyway?????? A 10 year old??? Anyway im here to play my game, my trading block is open so send yall reqeusts and if im interested ill counter. Im looking for a high first rounnd pick so get at me. cards owner holla at me.
they not real awards...just some interesting stuff added to the franchise...none of it had to be done, but its tight cuz it gives a topic for discussion...like this one
 8 years ago '09        #2128
blackdel93 1 heat pts
space
avatar space
space
$513 | Props total: 332 332
 younggangsta_s said:
Titans need to let me know what's going on otherwise the Bengals will play the computer.
Yeah foreal. Tomorrow's MY birthday. Not my girls so it might be real tough for us to meet up and it don't look like he tryna make nothin happen. It's a monday tho so dont worry commish Im in school from 8 to 12 and ill be on BX almost every hour to see whats up. If he gives me a reasonable time then I'll make it. but if he not makin any effort I can play the cpu tonight!
 8 years ago '05        #2129
marvelous 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,542 | Props total: 765 765
the awards seems right to me
 8 years ago '05        #2130
marvelous 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,542 | Props total: 765 765
i got some picks ill let go with for mcfadden
 8 years ago '05        #2131
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,765 | Props total: 17009 17009
 blackdel93 said:
Yeah foreal. Tomorrow's MY birthday. Not my girls so it might be real tough for us to meet up and it don't look like he tryna make nothin happen. It's a monday tho so dont worry commish Im in school from 8 to 12 and ill be on BX almost every hour to see whats up. If he gives me a reasonable time then I'll make it. but if he not makin any effort I can play the cpu tonight!
Can you play the computer tomorrow if needed?
 8 years ago '08        #2132
40ozHenny 38 heat pts38
space
avatar space
space
$3,588 | Props total: 1342 1342
 younggangsai tai_si said:
itans need to let me know what's going on otherwise thim e Bengals will play the computer.
I'm tryin to do it now with a memory stick can anyone let me know why it won't read the memory stick? It lights up when the box is turned on but when I went to d/l and change the memory selection it didn't show up...plz don't sim yet, if worst case scenario I will go in the morning tomm and buy what I need but I figured this memory stick would work. Any help is appreciated. Thx.
 8 years ago '09        #2133
blackdel93 1 heat pts
space
avatar space
space
$513 | Props total: 332 332
 40ozHenny said:
I'm tryin to do it now with a memory stick can anyone let me know why it won't read the memory stick? It lights up when the box is turned on but when I went to d/l and change the memory selection it didn't show up...plz don't sim yet, if worst case scenario I will go in the morning tomm and buy what I need but I figured this memory stick would work. Any help is appreciated. Thx.
Ay man if you dont have the Official Microsoft Licensed Memory Card. That s**t might not work. MS was bein cheap and they only allow Licensed MS Drives to be used on the 360. But since u gon get this figured out...when is a good time to play tomorrow??
 8 years ago '08        #2134
40ozHenny 38 heat pts38
space
avatar space
space
$3,588 | Props total: 1342 1342
 blackdel93 said:
Ay man if you dont have the Official Microsoft Licensed Memory Card. That s**t might not work. MS was bein cheap and they only allow Licensed MS Drives to be used on the 360. But since u gon get this figured out...when is a good time to play tomorrow??
I'm definitely gonna get this figured out but I gotta work from 12-10 tomm, I will get the memory card before work but if you can wait till I get out of work I'll be ready to play by 10:30 or 11 pm est. I understand its your b day and your prolly gonna go out so if you want we can do tuesday morning if the commish will wait for us. Let me know, and please also let me know where/what I need to get since my memory stick obviously aint workin. Thanks alot and I apologize for any inconvenience this causes the league.
 8 years ago '09        #2135
blackdel93 1 heat pts
space
avatar space
space
$513 | Props total: 332 332
 40ozHenny said:
I'm definitely gonna get this figured out but I gotta work from 12-10 tomm, I will get the memory card before work but if you can wait till I get out of work I'll be ready to play by 10:30 or 11 pm est. I understand its your b day and your prolly gonna go out so if you want we can do tuesday morning if the commish will wait for us. Let me know, and please also let me know where/what I need to get since my memory stick obviously aint workin. Thanks alot and I apologize for any inconvenience this causes the league.
Its cool man. Like I said its a monday an im only 17 bro so I aint gon be doin too much. 10pm is perfect if commish allows it. But you need somethin like this
 8 years ago '05        #2136
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,765 | Props total: 17009 17009
 blackdel93 said:
Its cool man. Like I said its a monday an im only 17 bro so I aint gon be doin too much. 10pm is perfect if commish allows it. But you need somethin like this
That time is cool and that memory card is what you need. The week will advance as soon as your game is done.
 8 years ago '08        #2137
40ozHenny 38 heat pts38
space
avatar space
space
$3,588 | Props total: 1342 1342
 blackdel93 said:
Its cool man. Like I said its a monday an im only 17 bro so I aint gon be doin too much. 10pm is perfect if commish allows it. But you need somethin like this
Thanks a lot man, I get out at 10 so just be a little patient I gotta drive home and shower, would a basic external hardrive work?
 8 years ago '09        #2138
blackdel93 1 heat pts
space
avatar space
space
$513 | Props total: 332 332
 40ozHenny said:
Thanks a lot man, I get out at 10 so just be a little patient I gotta drive home and shower, would a basic external hardrive work?
I dont know honestly man. MS gotta list somewhere on they site showin the stuff that works maybe u should check it out.
 8 years ago '08        #2139
40ozHenny 38 heat pts38
space
avatar space
space
$3,588 | Props total: 1342 1342
Ok, will do...thx a lot, like I said I will be home by 10:30/11 pm est so just wait and Ill be there.
 8 years ago '05        #2140
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,765 | Props total: 17009 17009
^ If you have a flash or external drive you can format to FAT32 and your 360 should recognize it as a drive and let you save.

Edit: Nevermind. Microsoft wants you to buy their stuff in order to get more storage so you should just get the memory card.


Last edited by Y.G.; 01-10-2010 at 10:08 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 16
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
67 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
DJ Akademiks bullies 9 year old into apologizing
88 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Video inside The Deep Dark Web
148 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 8
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
163 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 7
May 20 - Europeans Clown US Gun Violence & The NRA - #MAGA
151 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 6
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
64 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
Image(s) inside 'Grape' Air Jordan 5s Are Getting a Makeover
27 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 3
Video inside In honor of the Steet Fighter anniversary game coming up...
17 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy