Jean Jackets Making A Comeback ?

most viewed right now
 96
Video inside Migos run up on Joe Budden and Akademiks
36 comments
@hiphop
most viewed right now
 71
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
40 comments
@wild'ish
most viewed right now
 70
NFL RIGGED & SCRIPTED SPORTS | Ryan Shazier injury, Pittsburgh Steelers & Supe..
56 comments
@sports
most viewed right now
 56
NBA LaMelo could be the youngest NBA player ever at 16?
50 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 06-21-2009, 10:49 PM         #21
WallyRokk 
space
space
space
$n/a | Props total:  
ok guys i always wear my socks low cut
but ive been seein alot of kids bringin back the mid socks
should i wear them now?
also should i wearvan socks or nikes?
also wats more swagniferoscent, black socks or white?
 06-22-2009, 12:30 AM         #22
503town_7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 CheezyDoDo said:
Kanye's trynna bring them back as you can see in the pics below and kanye in the keri hilson knock you down video

[pic - click to view]



[pic - click to view]


[IMG]
[pic - click to view]

[/IMG]

[pic - click to view]


[IMG]
[pic - click to view]

[/IMG]


I cant front i been waiting for this to happen,I fux with my black denim old navy jean jacket i aint wear it in a mintue.How do you yall feel about this.Will yall start rocking jean jackets again ?
are u saying that u wear stuff thats popn cuz u dont want to be left out. lol
 8 years ago '04        #23
LightWeight 10 heat pts10
space
avatar space
space
$3,369 | Props total: 1911 1911
i had Bugle Boy jean jacket in '98 whut whut!
 06-22-2009, 11:10 AM         #24
CALBEAR707 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I really hope not. They were in out here in the bay around 2000 and 2001. I had the ugliest johnny blaze jean fit. That s**t is tacky, leave it on the shelves.
 8 years ago '06        #25
shan0514 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,329 | Props total: 221 221
 503town_7 said:
are u saying that u wear stuff thats popn cuz u dont want to be left out. lol
yo i was thinkin the same thing mommy. at these dudes in this thread actin like wearin a jean jacket is wack just because another man says its gay. its like, if you know you not gay then why you tripn you know?
 8 years ago '04        #26
goke11429 3 heat pts
space
avatar space
space
$11,252 | Props total: 12 12
stupid thread.....jeans jackets neva been outta style
smh @ The dream wearin fitted clothes
 8 years ago '07        #27
Jeet Kune Do 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,069 | Props total: 1841 1841
f**k jean jackets
 06-25-2009, 03:53 PM         #28
stopfakin83 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wait....what does the dream have on his leg?a bandana? where they do that at?
 8 years ago '04        #29
marcchrome 42 heat pts42
space
avatar space
space
$11,744 | Props total: 2406 2406
making a come back???? you sound dumb... jean jackets have been around and will always be around, they have been a main stay in hip hop since from the jump, not to mention other cultures as well... a lot of you cats on here make me laugh.... somthing is only cool to wear if your favorite artist rocks it???? that is some lame s**t..... lmaof... do not make me start postin pics of all the artist and others who have worn them through out the years........


Wear your damn jacket n*gga. You don't have to call a meeting and debate about whether or it's fresh or swagtastical...
truth.com



[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]



Last edited by marcchrome; 06-27-2009 at 06:40 PM..
 8 years ago '06        #30
NefariousNate 
space
avatar space
space
$2,292 | Props total: 20 20
these n*ggas jean jackets dont actually look fly

-Nate

[pic - click to view]


[pic - click to view]

 8 years ago '04        #31
marcchrome 42 heat pts42
space
avatar space
space
$11,744 | Props total: 2406 2406
these n*ggas jean jackets dont actually look fly

-Nate
n*gga please.... what the f**k do you know about fly????? n*gga throw that word around like if it is going out of style... sorry dude but it takes more than a pair of supras and skinny jeans....

"Trendchasers in general spend money on s**t that they will only get up to a seasons worth of wears out of. Its not about being frugal its about looking classic. Why cop some s**t you cant integrate into your wardrobe for years to come?" - Donwill of Tanya Morgan

i am done with this stupid a.ss thread....
 06-27-2009, 08:16 PM         #32
RoyalFreshness8 
space
space
space
$n/a | Props total:  
so celeb's control what you wear.
 8 years ago '05        #33
youngvito18 8 heat pts
space
avatar space
space
$13,778 | Props total: 4717 4717
 LightWeight said:
i had Bugle Boy jean jacket in '98 whut whut!


damn i remember bugle boys, moms tried to play me and get me some arizona jeans ,
 8 years ago '07        #34
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,474 | Props total: 409 409
 jewelz1132 said:
what yall n*ggas need to do is get up on them Leroy Smith swackets..be look like you was on the 90s dream team
wtf is a swacket?
 8 years ago '05        #35
toojive4u 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,267 | Props total: 332 332
everyone in those pics is a chick or has homo allegations so....... no come back
 06-29-2009, 10:56 PM         #36
tha_ape 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yes,80's are starting to come back. I saw a lot of heads in Tokyo wearing Judas Priest jean jackets and the like.
 06-29-2009, 11:24 PM         #37
Jathesan 
space
space
space
$n/a | Props total:  
last and probbably the last time im gonna say this.......as long as you know how rock it, ur fine...other wise ur gonna look dumb.
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 71
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
30 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
157 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Image(s) inside Stoner slut Nani -- would fu-k 4 weed
87 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
DMV Niggas Get In Here (DC/MD/VA)
65 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
male rape survivor talks about how he got raped twice
74 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
168 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 12
Pineapple Pwussy 🍍 😻
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
229 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy