NBA 2k9 boxden league (360)

most viewed right now
 162
Image(s) inside Fan Draws life like Picture Of Joe Budden
34 comments
@hiphop
most viewed right now
 107
Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
105 comments
@wild'ish
most viewed right now
 98
Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
232 comments
@hiphop
most viewed right now
 87
NBA Big Baller Brand Shoe Review
59 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Draft or NO?
yes 13 81.25%
no 3 18.75%
Voters: 16. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 8 years ago '06        #381
iCON-8 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,832 | Props total: 2 2
 Calamity said:
im tryin to move kevin durant and rodney stuckey... get at me


would like a c or pf....
hold up, i got a nice offer for u boy ..
 8 years ago '07        #382
leoisag 
space
avatar space
space
$612 | Props total: 874 874
yo00000 trading block al thorton, and paul milsap wassup if u need a intiroior game
 8 years ago '04        #383
KidYungn 280 heat pts280
space
avatar space
space
$2,237 | Props total: 2 2
 NjGiant420 said:
if you dont have 3 games played by tommorow you record will be reset and u will be replaced

have a nice day
hope i can get 2 games in today than
 8 years ago '07        #384
Benny2k 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,779 | Props total: 2 2
everyone stay active at least make it look like your tryin to play your games


[pic - click to view]

 8 years ago '06        #385
Gadd 47 heat pts47
space
avatar space
space
$2,079 | Props total: 1 1
wtf I just got offered this trade from King Nate:

i give up lopez, azubuike, and morrow for marc gasol, tony parker, and zach randolph

He must be tryin to give away his players or something so nobody accept his trades if you've gotten any
 8 years ago '06        #386
iCON-8 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,832 | Props total: 2 2
 Gadd said:
wtf I just got offered this trade from King Nate:

i give up lopez, azubuike, and morrow for marc gasol, tony parker, and zach randolph

He must be tryin to give away his players or something so nobody accept his trades if you've gotten any
Shut up f*g**t.. i sent you a good deal.. you should be happy..

Most dudes be running their SG's at the point so i wanna run VC or S.Jax at the point for me and have me a good rotation at SG for shooters.. Plus i Zach ain't working for me ..

You should jump on that deal .. but guess you mad i offered you something good .. lol lame .. ill revoke
 8 years ago '05        #387
Bigrel 7 heat pts
space
avatar space
space
$798 | Props total: 326 326
I still gotta play the warriors, lakers, and raptors. I'll b on around 11 est if one of yall tryin to play.

Gt-caballi23
 8 years ago '04        #388
Calamity 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,023 | Props total: 1850 1850
n*ggaz runnin SGs at the point? what kind of s**t is that?
 8 years ago '04        #389
Calamity 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,023 | Props total: 1850 1850
man i told my cousin get on the game and play leochic... cuz i had to do somethin and he got on and got blowed the f-- out the water by the heat... what a idiot.... anybody who needs to play me... just tell me when ur gonna be on and i'll be there.... f*** dat... i gotta make the playoffs if anything



ps. most of the time thats my cousin online... he lives on the game.. and hes 34 years old and basically a bum in a house.... just throwin dat out there


Last edited by Calamity; 07-02-2009 at 08:47 AM..
 8 years ago '08        #390
Hollywood Rel 
space
avatar space
space
$312 | Props total: 0 0
Whoever the hawks is disconnected on me in the 4th quarter when they was down 20. Sound like some gay s**t to me.
 8 years ago '04        #391
KidYungn 280 heat pts280
space
avatar space
space
$2,237 | Props total: 2 2
whoever has Anthony Morrow , LD1ZL aka the Minnesota Timberwolves , said he wants to trade for him so send him an offer.
 8 years ago '05        #392
jay964 12 heat pts12
space
avatar space
space
$6,535 | Props total: 134 134
 Bigrel said:
I still gotta play the warriors, lakers, and raptors. I'll b on around 11 est if one of yall tryin to play.

Gt-caballi23
yo, im the raps and ur all i have left in week 1
so 11pm est it is
 8 years ago '08        #393
Hollywood Rel 
space
avatar space
space
$312 | Props total: 0 0
im the suns and i got barbosa and gerald wallace on the trading block. I actually would like something decent in return tho. Hit me with some offers. N whoever got JR Smith, Jamal Crawford n Lamar Odom get at me, everybody on my team is available.
 8 years ago '05        #394
Sheeed 1 heat pts OP
space
space
space
$12,028 | Props total: 12 12
damn near everyone makes the playoffs...but as far as Sg's @ the point...it happens...u just gotta adjust
 8 years ago '05        #395
jay964 12 heat pts12
space
avatar space
space
$6,535 | Props total: 134 134
joe johnson on the tradin block
 8 years ago '07        #396
Benny2k 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,779 | Props total: 2 2
 Hollywood Rel said:
im the suns and i got barbosa and gerald wallace on the trading block. I actually would like something decent in return tho. Hit me with some offers. N whoever got JR Smith, Jamal Crawford n Lamar Odom get at me, everybody on my team is available.
yo im tryin to get wallacei dont know what you want send me a trade
 8 years ago '06        #397
Game375 48 heat pts48
space
avatar space
space
$13,529 | Props total: 950 950
Sign me up! Dtrain94
Posted via Mobile Device
 8 years ago '05        #398
Sheeed 1 heat pts OP
space
space
space
$12,028 | Props total: 12 12
 jay964 said:
joe johnson on the tradin block
ray allen for joe johnz?
 8 years ago '06        #399
Gadd 47 heat pts47
space
avatar space
space
$2,079 | Props total: 1 1
 iCON-8 said:
Shut up f*g**t.. i sent you a good deal.. you should be happy..

Most dudes be running their SG's at the point so i wanna run VC or S.Jax at the point for me and have me a good rotation at SG for shooters.. Plus i Zach ain't working for me ..

You should jump on that deal .. but guess you mad i offered you something good .. lol lame .. ill revoke
lol wtf? that was a serious offer? all of those guys on my team are bums and i'm pretty sure everyone would have been pissed if i accepted that
 8 years ago '07        #400
leoisag 
space
avatar space
space
$612 | Props total: 874 874
dude wit memphis grizzzlies hollla at me asap
Home      
  
 

 






most viewed right now
 55
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
23 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 50
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
98 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 48
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
45 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
105 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
138 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 19
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
46 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
When You Catch The Homie Wearin Fake Red 11s
14 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 16
Lil Duval with the joke of the year
55 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy