ReAL TALK IF YOU DONT GOT DRAKE AND LIL WAYNE IN YOUR TOP 5 THEN YOU AINT HIPHOP

most viewed right now
 169
Joe Budden says Eminem is using the Plight of Black People as a way to sell re..
84 comments
@hiphop
most viewed right now
 107
Video inside Joe Budden Responds To Fans Saying Jeezy Had Him Scared & Shook On Ever..
44 comments
@hiphop
most viewed right now
 103
Image(s) inside Benzino Speaks On Joe Budden's Opinion Of Eminem's Music
67 comments
@hiphop
most viewed right now
 78
Image(s) inside Dec 13 - Man is thrown 45 feet off bridge for intervening in couple's ..
47 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '05        #61
Gravediggaz 13 heat pts13
space
avatar space
space
$6,532 | Props total: 161 161
if you have Lil Wayne and Drake in your top 5...you ain't hip hop
 07-09-2009, 11:30 PM         #62
DA REAL SHAKOBE  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 8 years ago '07        #63
th3ptassassin15 
space
space
space
$1,089 | Props total: 10 10
haha, top 5. drake aint even drop an album or anything near classic so how can you say top 5. he aint even on the radar til he drops an album. stupid thread
 8 years ago '08        #64
Future 44 heat pts44
space
avatar space
space
$34,246 | Props total: 1276 1276
 SOICEYBOY said:
Drake, eminem, gucci, and biggie all i need in this world
Don't put Drake and Gucci Mane in the same sentence as Eminem and Biggie Smalls..
 8 years ago '07        #65
CadillacVyse 944 heat pts944
space
avatar space
space
$27,668 | Props total: 16922 16922
Drake >>>>>>> [insert ur favorite rapper]
why...because he ghostwrites for [insert ur favorite rapper]
 8 years ago '08        #66
Future 44 heat pts44
space
avatar space
space
$34,246 | Props total: 1276 1276
 SOICEYBOY said:
I swear to f***ing god if you quote another one of my post im gonna bust a f***ing cap in your head fatherf***er :guns1:


Am I suppose to be scared of you?


[pic - click to view]

 8 years ago '08        #67
TheFuckinEmpire 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,390 | Props total: 1644 1644
@ You n*ggas.

75% of Boxden has the highest level of hate in their blood. I bet everytime you here the name Drake, Wayne, Or Jigga you just wanna cry and shoot the mutha f***a that made the post.

Man up, people have preferences.

b****es.

n*ggas throwing rocks like Pre-School bullies these days.


.....But word...the thread title went to far.
 8 years ago '05        #68
Greatness202 
space
avatar space
space
$597 | Props total: 389 389
lol Shakobe stay postin real s***.. lol props
 8 years ago '07        #69
th3ptassassin15 
space
space
space
$1,089 | Props total: 10 10
yea people have opinion, and we have our opinions that we like to share about other's opinions. not hating cuz i listen to drake, jay z, etc. but i just feel that you cannot put drake top 5 when the guy doesnt even have an album or anything classic.
 8 years ago '08        #70
Future 44 heat pts44
space
avatar space
space
$34,246 | Props total: 1276 1276
 Greatness202 said:
lol Shakobe stay postin real s***.. lol props

Are you his gay buddy?
 8 years ago '08        #71
Future 44 heat pts44
space
avatar space
space
$34,246 | Props total: 1276 1276
 SOICEYBOY said:
f***KKKK YOU!!!!!! :guns1:























Just playin...










*pop's on some drake* :dancingcool:

Pop's? :wtf:
 8 years ago '08        #72
TheFuckinEmpire 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,390 | Props total: 1644 1644
 Phillips said:
Pop's? :wtf:
Smh and it seems like you the main one throwing the rocks.
 8 years ago '05        #73
benadreal 
space
avatar space
space
$3,586 | Props total: 73 73
...
 8 years ago '08        #74
Future 44 heat pts44
space
avatar space
space
$34,246 | Props total: 1276 1276
 Thef***inEmpire said:
Smh and it seems like you the main one throwing the rocks.
b**** wut?
 8 years ago '08        #75
TheFuckinEmpire 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,390 | Props total: 1644 1644
 Phillips said:
b**** wut?
Ay b**** i can throw them back

Lets go ho.
 8 years ago '08        #76
Future 44 heat pts44
space
avatar space
space
$34,246 | Props total: 1276 1276
 Thef***inEmpire said:
Ay b**** i can throw them back

Lets go ho.
:wtf: is she talking about?
 8 years ago '08        #77
TheFuckinEmpire 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,390 | Props total: 1644 1644
 Phillips said:
:wtf: is she talking about?
Im talkin about you being in the 75% of the BX that are haters.

And that joke failed.


Last edited by TheFuckinEmpire; 07-10-2009 at 12:35 AM..
 8 years ago '08        #78
Future 44 heat pts44
space
avatar space
space
$34,246 | Props total: 1276 1276
 Thef***inEmpire said:
Im talkin about you being in the 75% of the BX that are haters.

And that joke failed.
You saying imma hater?
 8 years ago '08        #79
Future 44 heat pts44
space
avatar space
space
$34,246 | Props total: 1276 1276
 SOICEYBOY said:
f*** you




man we need to play red rover with this fool and not let him through......
Damn kid.. control your temper.. Get ya s*** wet so easy.. Like always..
 8 years ago '08        #80
moe356 1 heat pts
space
avatar space
space
$723 | Props total: 1 1
i cant believe you named the thread that, your horrible , and crazy

M.O.B
Home      
  
 

 






most viewed right now
 48
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
71 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 43
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
35 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
 31
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
288 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 27
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
95 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
DMV Niggas Get In Here (DC/MD/VA)
93 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
129 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 14
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
242 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 11
Image(s) inside Letís keep it real: is she a 6 in your area?
55 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy