NBA 2K9 Boxden League?

most viewed right now
 76
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
47 comments
@hiphop
most viewed right now
 71
Image(s) inside Dec 17 - Do You Do These 5 Things W ur Cellphone That Health Officials..
35 comments
@news
most viewed right now
 52
Damn!! Is all I can say
26 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Teanna Trump got a son now? :deadpg:
33 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '04        #501
franchise 60 heat pts60
space
avatar space
space
$7,723 | Props total: 169 169
just mopped up the HEAT

my own teams mr irrelevant James White had 16 points in 4 minutes lol. James White is a 65 rating overall

i like this team better than my last team. carmelo > wade
 8 years ago '05        #502
ACEMAN 
space
avatar space
space
$2,361 | Props total: 0 0
 KC2NC said:
aceboogie has the worst internet connection in america, couldnt even shoot the ball it was so bad...missed all but two free throws, every movement had a 2 second delay....shouldnt even count....Just messed up my 30 game win streak on 2k
my shyt is usually not that bad...i was gettin irritated too...i had to time my shots too..but at least it aint just disconnect...that what it usually would do sometimes...u was winning tho...i just came back from the D and my 3s
 8 years ago '07        #503
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,556 | Props total: 1174 1174
I'm laughing at the warriors.

That game didn't even count. You'll see what's gonna happen when we play forreal.

Gg tho.
 8 years ago '07        #504
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,556 | Props total: 1174 1174
I'll be back on round 11

Hopefully Houston is on then
 8 years ago '05        #505
JimDinO77 14 heat pts14 OP
space
avatar space
space
$22,108 | Props total: 4238 4238
awdyo1, you lucked up,.....my connection just vanished, run it back though
 8 years ago '05        #506
stanis3k 31 heat pts31
space
avatar space
space
$4,531 | Props total: 276 276
I'm scheduled to play vandeez, deedogg, rdgzkp, and melmurder5 next, yall holler at me
Posted via Mobile Device
 8 years ago '05        #507
awdyo1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,984 | Props total: 471 471
 JimDinO77 said:
awdyo1, you lucked up,.....my connection just vanished, run it back though
Boy, I was comin back..

Amare's a.ss was dunkin left and right..

I'll be back in an hour..gotta run some errands
 8 years ago '05        #508
JimDinO77 14 heat pts14 OP
space
avatar space
space
$22,108 | Props total: 4238 4238
 stanis3k said:
yo great game jimdino, u came strong in the 2nd half.

i need to step my free throw game up smh

first W for me yay :applause:
yea, u got me, dwight was k!llin me with those jumpers.....i'll c u in the playoffs though
 8 years ago '05        #509
JimDinO77 14 heat pts14 OP
space
avatar space
space
$22,108 | Props total: 4238 4238
 awdyo1 said:
Boy, I was comin back..

Amare's a.ss was dunkin left and right..

I'll be back in an hour..gotta run some errands

iight....i'm gettin some b00ty around 11 though, i'm ready anytime before then...........


and on another note....does anybody else feel like 4 minutes is kinda short, i would prefer 5, it would also make the stats more realistic


Last edited by JimDinO77; 06-21-2009 at 08:22 PM..
 8 years ago '05        #510
stanis3k 31 heat pts31
space
avatar space
space
$4,531 | Props total: 276 276
Yo awdyo1 send me a ch
Posted via Mobile Device
 8 years ago '05        #511
PROPH07 1 heat pts
space
avatar space
space
$846 | Props total: 11 11
 sideshow20 said:
celtics got a nice front court and back court as well.

1 Kevin Garnett PF 98
2 Shaquille O'Neal C 90
3 Rashard Lewis SF 87
4 Rasheed Wallace PF 86
5 Monta Ellis PG 85
6 Baron Davis PG 87
7 Leandro Barbosa SG 84
8 Larry Hughes SG 82
9 Grant Hill SF 81
10 Andrew Bogut
damn how the hell we suppose to grab boards lol
 8 years ago '05        #512
PROPH07 1 heat pts
space
avatar space
space
$846 | Props total: 11 11
damn gay a.ss internet kicked me out now i gotta loss thats bs
 8 years ago '05        #513
stanis3k 31 heat pts31
space
avatar space
space
$4,531 | Props total: 276 276
 PROPH07 said:
damn gay a.ss internet kicked me out now i gotta loss thats bs
yo im scheduled to play u, game?
 8 years ago '08        #514
danny2132 
space
avatar space
space
$1,747 | Props total: 16 16
what the hell, we got disconnected and now i got a 10-7 win....I dont want that bs
 8 years ago '08        #515
danny2132 
space
avatar space
space
$1,747 | Props total: 16 16
who is the Suns????
 8 years ago '05        #516
JimDinO77 14 heat pts14 OP
space
avatar space
space
$22,108 | Props total: 4238 4238
 danny2132 said:
what the hell, we got disconnected and now i got a 10-7 win....I dont want that bs
your wish is your command.....its reseted
 8 years ago '05        #517
stanis3k 31 heat pts31
space
avatar space
space
$4,531 | Props total: 276 276
vandeez, deedogg, rdgzkp, and melmurder5, any of these cats wanna get a game going 2nite?
 8 years ago '05        #518
JimDinO77 14 heat pts14 OP
space
avatar space
space
$22,108 | Props total: 4238 4238
and awd, get on so i can finish the beat down
 8 years ago '05        #519
awdyo1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,984 | Props total: 471 471
^^Thought you was gettin some nookie
 8 years ago '05        #520
JimDinO77 14 heat pts14 OP
space
avatar space
space
$22,108 | Props total: 4238 4238
its on the way....i got time to k!ll
Home      
  
 

 






most viewed right now
 25
Steph Kegels
131 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
106 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Image(s) inside Bx, can she be saved? Or is she Too Far Gone?
108 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Image(s) inside Uncle Murda Comments On Chinx's Killer Who Is Linked To Him!
111 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside Dec 15 - Matt Damon Is Sharing All His Bad Opinions on Sexual Misconduct
48 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
Image(s) inside Is it just me or did Kanye West dress poorly during the College Dropou..
64 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 5
When Popeyes runs out of chicken
97 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 4
Frequent Flier Series: Brazil
19 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy