Eminem gets teabagged by Bruno at MTV Awards/Eminem confirms prank was staged.

most viewed right now
 143
Image(s) inside Dec 12 - The Alabama Special Election Live
267 comments
@news
most viewed right now
 143
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
223 comments
@hiphop
most viewed right now
 131
NBA Nas got the last laugh
33 comments
@sports
most viewed right now
 122
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
86 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '06        #141
Honolulu Blue 32 heat pts32
space
avatar space
space
$17,448 | Props total: 1099 1099
 BurninLz said:
Lol at you callin ME a stan when 3/4 of this website was tryna do what bruno did to me in order to get me to leak relapse.
Posted via Mobile Device
feelings caught

so 3/4 of this website was teabagging you in order to get you to leak relapse?

did you love it?
 9 years ago '04        #142
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,208 | Props total: 2097 2097
 THEINFAMOUS said:
Even if he did know it was gonna happen still dont make it ok.

n*gga had nuts on his dam throat
where are the nuts? Looks like he wearing a thong to me..... yall act like he was rubbing his a.ss against his face.....
 05-31-2009, 09:34 PM         #143
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 str8_akademiks said:
Bruno: "My bum is on your lips, my bum is on your lips.."
 9 years ago '07        #144
makaveli_420 
space
space
space
$2,686 | Props total: 855 855
If Em and d12 was in on that and knew it about, they oughta give them an award at the end of the for best actor and best supporting cast...
 9 years ago '06        #145
Honolulu Blue 32 heat pts32
space
avatar space
space
$17,448 | Props total: 1099 1099
 persuazion said:
where are the nuts? Looks like he wearing a thong to me..... yall act like he was rubbing his a.ss against his face.....
thats as close as it gets without literally doing it..
 05-31-2009, 09:35 PM         #146
Narcz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
EMINEM LOSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT LMAOOOooo
 05-31-2009, 09:35 PM         #147
DA DOPEMAN  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BurninLz said:
Lol at you callin ME a stan when 3/4 of this website was tryna do what bruno did to me in order to get me to leak relapse.
Posted via Mobile Device
Got' EM


That fat f**k is the EM stan, he is the one only here all defensive over his avy guy with some man's a.ss in his face, of course he wouldn't want this to be real...........

He doesn't even find the stuff hilarious, everyone is laughing over this fake or not s**t and dude is all on peoples nuts wishing for this not to be legit, whats that stan s**t all about, just laugh about it fat boy it ain't that serious.


Last edited by DA DOPEMAN; 05-31-2009 at 09:38 PM..
 9 years ago '05        #148
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,179 | Props total: 11743 11743
 persuazion said:
where are the nuts? Looks like he wearing a thong to me..... yall act like he was rubbing his a.ss against his face.....
So you saying that since Em knew about a nekked a.ss being in his face for a good 5 seconds that its OK for a nekked a.ss to be in his face






Active Users Viewing This Thread: 135 (101 members and 34 guests)
 9 years ago '08        #149
Future 44 heat pts44
space
avatar space
space
$34,246 | Props total: 1276 1276
Bruno diss coming on the way if it ain't scripted...
 9 years ago '06        #150
Honolulu Blue 32 heat pts32
space
avatar space
space
$17,448 | Props total: 1099 1099
 DA DOPEMAN said:
Got' EM


That fat f**k is the EM stan, he is the one only here all defensive over his avy guy with some man's a.ss in his face, of course he wouldn't want this to be real...........
you even stutter on the internet. you got bit the retard bug pretty hard
 9 years ago '05        #151
Nickel 118 heat pts118
space
avatar space
space
$11,231 | Props total: 179 179
ferrari-f50 must be JEALOUS!!!!
 9 years ago '07        #152
infamxus 12 heat pts12
space
avatar space
space
$5,391 | Props total: 3 3
at this being the most important thread of bx as of 10:38pm, may 31st
 9 years ago '06        #153
Honolulu Blue 32 heat pts32
space
avatar space
space
$17,448 | Props total: 1099 1099
show me one post where i'm defending him. what goes on in that brain of yours? monkey with a tambourine?
 9 years ago '12        #154
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,982 | Props total: 1244 1244
 Narcz said:
EMINEM LOSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT LMAOOOooo
So what about Wayne when he kissed BIRDMAN?





Lil' Wayne fans should chilllllllllll.
 05-31-2009, 09:40 PM         #155
ferrari f-50  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 krish_2k4 said:

[pic - click to view]



LMAO @ the dude that's pointing hahahaha
 9 years ago '07        #156
Cartel-Clipz 28 heat pts28
space
avatar space
space
$29,350 | Props total: 21322 21322
 burninlz said:
lol at you callin me a stan when 3/4 of this website was tryna do what bruno did to me in order to get me to leak relapse.
posted via mobile device
owned!
 05-31-2009, 09:41 PM         #157
nxn  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn, and I thought I had some embarassing nights out.
 05-31-2009, 09:42 PM         #158
Twista740  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]

 9 years ago '08        #159
Future 44 heat pts44
space
avatar space
space
$34,246 | Props total: 1276 1276
I bet Eminem didn't know it was going to happen... They scripted it without telling him.. cuz i highly doubt Eminem would let anything like that happen to him...
 05-31-2009, 09:42 PM         #160
Zo1987  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn y'all got a thread for this already!!!??
Home      
  
 

 






most viewed right now
 57
Pineapple Pwussy 🍍 😻
47 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
219 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 27
Guy programs old Chuck E Cheese Animatronics to perform Pop Lock and Drop It
43 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 24
Video inside My experience after record deal (warning)
323 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
male rape survivor talks about how he got raped twice
58 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 16
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
193 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
151 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
146 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy