Charles Hamilton Gets Punched By A girl/Girl who punched Charles Hamilton Speaks

most viewed right now
 95
Video inside Savage: Chick Tells Her Husband She's Cheating On Him & He Thinks She's..
22 comments
@wild'ish
most viewed right now
 64
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
65 comments
@news
most viewed right now
 57
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
19 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
120 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '04        #221
Mr_Plenty 
space
avatar space
space
$2,752 | Props total: 330 330
LMFAO@her lookin like a lion.... and the SWEET CHIN MUSIC PIC lol
 9 years ago '05        #222
JaiMega 
space
avatar space
space
$15,133 | Props total: 18 18
Dude probably didn't want to hit a girl. That's he went on like he didn't give a f**k.
 9 years ago '05        #224
Trill Azz Nigga 8 heat pts
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 Vincent_Chase said:
girl is cute, she looks like a lion

[pic - click to view]

lol u called that cute really??
 9 years ago '05        #225
dizzle trizzle 7 heat pts
space
avatar space
space
$7,603 | Props total: 3938 3938
 Three said:
damn sho aint nothin like a brooklyn girlll



he shoulda did that b***h like Lupe Fiasco did that one hoe
what lupe do? link? im out the loop LMAO!!
 9 years ago '05        #226
Fresh|B 996 heat pts996
space
avatar space
space
$44,025 | Props total: 28480 28480
.... @ Charles Was At The Club With This b***h In LA Tonight At The Drake Concert.
Posted via Mobile Device
 05-24-2009, 08:31 AM         #227
1985 
space
space
space
$n/a | Props total:  
If he were to hit this female back, what would you consider him?
 9 years ago '04        #228
kingofdasouf 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,857 | Props total: 439 439
 ImageOfTruth said:
"...you punched me tho, i ain't mean to do that" I played that s**t back ten times just to see his reaction. His brain was telling him to rap, but his jaw was telling him he just got checked so he came up with that disjointed comment on what just happened to him. That s**t is epic.
Yall n*ggaz got me cracking up :laughing9:
 05-24-2009, 09:04 AM         #229
DHARMA 
space
space
space
$n/a | Props total:  
From her blog @ brianalatrise.blogspot.com:
We seriously have a sick, dysfunctional, high school relationship. But… It is what it is. Like I said earlier: I DID NOT MEAN TO DECK HIM. I was holding it back but the more I thought about what he said the more I wanted to hit him. Sorry Grandma. I felt justified, but the more I think about it now, it is an unfair situation for him: I’m a female so he can’t hit me back with out a bunch of ppl talkn crap, and he still gets talked about if he doesn’t hit me. We ALL know that if a woman feels she’s man enough to hit a man, she’s probably man enough to take a punch. I’m not sayin thats right eithe-

Matter of fact, let’s say this:
Even tho it was a “rap battle” and that’s the only reason he was going so hard…
I would do it again in a heart beat. Somebody’s gotta shut the kid up sometime!!! But I got love for him tho.

Lol

We are a sad, sad story. We just cross lines.
~RoKKi~

Problem resolved.
All the haters can shut up now.

[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]

 9 years ago '07        #230
Cartel-Clipz 29 heat pts29
space
avatar space
space
$31,721 | Props total: 28734 28734
 Kingme said:

[pic - click to view]



n*gga got his chops bust.


I'm dead right now!
 9 years ago '09        #231
TroyNY 2 heat pts
space
space
space
$3,246 | Props total: 3248 3248
Took a L n a half for that
 05-24-2009, 09:47 AM         #232
PRODUCT 
space
space
space
$n/a | Props total:  
disgrace to harlem
 05-24-2009, 09:50 AM         #233
luda06 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DHARMA said:
From her blog @ brianalatrise.blogspot.com:



[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]

I guess we know who the man is in that relationship.
 9 years ago '05        #234
JaiMega 
space
avatar space
space
$15,133 | Props total: 18 18
She got a nice right hook.
 9 years ago '04        #235
EOAE 60 heat pts60
space
avatar space
space
$6,927 | Props total: 285 285
holy s**t how did i miss this

charles took the w in this video...she hit him, whatever...you see how she was letting him hold her? that herb hit it again an hour after that..
 9 years ago '06        #236
youngral 
space
avatar space
space
$6,691 | Props total: 769 769
Damn Charles.....that man was put in a messed up situation. Either smack the girl or just take the L. He did the right thing but, as you can see he was gonna get clowned regardless
 05-24-2009, 12:01 PM         #237
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
the b***h that was on his myspace page for a long time back here puts this new girl that hit him to SHAME.

*checks real quick*

he took the pic down but her name was "simone porter" i think
 9 years ago '09        #238
TroyNY 2 heat pts
space
space
space
$3,246 | Props total: 3248 3248
 1985 said:
If he were to hit this female back, what would you consider him?
a man of justifiable action
 05-24-2009, 12:40 PM         #239
Zo1987 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 jewelz1132 said:
got this off twitter


[pic - click to view]



CONTINUE...??


Last edited by Zo1987; 05-24-2009 at 12:43 PM..
 9 years ago '05        #240
JaiMega 
space
avatar space
space
$15,133 | Props total: 18 18
She knew how to f!ght man, hook to the jaw.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 28
Image(s) inside Kaylin Garcia
35 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Image(s) inside Now That's A Real A$$!...
43 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
NBA Steph Curry has OFFICIALLY lost all hope, his HAIRLINE,& thinks he is in a..
67 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 10
NBA Where does cousins end up?
80 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 9
Tekashi tried to 'check in' with Snoop,got DENIED!!!!!
76 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Video inside May 18 - Former Pro Wrestler Beaten Over Parking Spot
110 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 6
Who are your preferred reviewers?
36 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 5
Article inside Sprint Announces ‘Unlimited 55+’ Plan to Match T-Mobile’s ‘Unlimited ..
4 comments
2 days ago
@tech
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy