Entourage Season 6 Discussion

most viewed right now
 131
Drake- Iím Upset
280 comments
@hiphop
most viewed right now
 90
Image(s) inside Rhymefest Responds To Kim Kardashian!
131 comments
@hiphop
most viewed right now
 53
Article inside Reboot your router
34 comments
@tech
most viewed right now
 47
NBA Losoís Pitch to get Kuz to play in NY
19 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '06        #301
Manny05 1 heat pts
space
avatar space
space
$17,401 | Props total: 1 1
Lol great show.
Posted via Mobile Device
 9 years ago '04        #302
lookfrancisison 1 heat pts
space
avatar space
space
$495 | Props total: 0 0
man, im curious who stole vince's underwear. i was hoping theyd get to that. lol
 9 years ago '04        #303
#RAPTORSWON 228 heat pts228
space
avatar space
space
$22,492 | Props total: 3195 3195
Drama's his name and the boy comin straight outta compton
 9 years ago '07        #304
MythMade 6 heat pts
space
avatar space
space
$9,728 | Props total: 5 5
I think its funny how they took shots at Plax and Christian Bale

'
Jamie Lynn- She was like "Turtle, your gonna Plax your self if you buy a gun...." Haha

Head of Managers Group- "Next we can let Christian Bale k!ll a cinematographer if we need to sign him"


s**t was funny
 9 years ago '08        #305
Jeans&Sneakers 158 heat pts158
space
avatar space
space
$4,374 | Props total: 1184 1184
 ChiCity Fingaz said:
Bob Sagets scene was worth the entire episode.
I always thought they should of brought him back sooner.
classic s**t from season 1 "Vince...now don't f**k my daughters, don't f**k 'um now. oh yeah anybody an X-Box guy?"
 9 years ago '05        #306
DymeKatcha 6 heat pts
space
avatar space
space
$9,209 | Props total: 1028 1028
Man, that was a great episode..Bog Saggett was mad funny right in front of that b**ch, I want to f**k her in his office..damn must be nice.
 9 years ago '09        #307
Ricky Towel 128 heat pts128
space
avatar space
space
$15,415 | Props total: 409 409
E's new a.ssistant is the daughter of the owner of new york giants
 9 years ago '07        #308
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,735 | Props total: 16251 16251
 KeleN_07 said:
I always thought they should of brought him back sooner.
classic s**t from season 1 "Vince...now don't f**k my daughters, don't f**k 'um now. oh yeah anybody an X-Box guy?"
Season 2 but I didn't wanna be an a**hole about it
 9 years ago '07        #309
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,735 | Props total: 16251 16251
 PabloDiablo said:
E's new a.ssistant is the daughter of the owner of new york giants
Really all I knew was her great grandfather was the founder of the Giants and she played in Shooter and other things. Also will be in Iron Man 2.
 9 years ago '06        #310
c-rizzle 
space
avatar space
space
$1,266 | Props total: 1 1
 lookfrancisison said:
man, im curious who stole vince's underwear. i was hoping theyd get to that. lol
....Lil wayne (he's supposed to have a spot this season right?)



But ya , I think whoever broke into Vinces house stole the s3xtape of him from last week
 9 years ago '09        #311
Ricky Towel 128 heat pts128
space
avatar space
space
$15,415 | Props total: 409 409
 thehogue... said:
Really all I knew was her great grandfather was the founder of the Giants and she played in Shooter and other things. Also will be in Iron Man 2.
well yeah her family still owns the team
 9 years ago '06        #312
Isiah61 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,570 | Props total: 2005 2005
I don't know why Drama was worried. If hes a good actor, they cant just write off the show. That s**t would have just blew over after some anger manganment classes.

Damn turtle was spoked seeing s**t in the trees.
 9 years ago '07        #313
Ham Rove 3520 heat pts3520
space
avatar space
space
$56,106 | Props total: 24080 24080
 c-rizzle said:
....Lil wayne (he's supposed to have a spot this season right?)



But ya , I think whoever broke into Vinces house stole the s3xtape of him from last week
lol lil waynes a f**got i hope he doesnt have a cameo but i forgot about that s3x tape
 9 years ago '07        #314
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,735 | Props total: 16251 16251
 PabloDiablo said:
well yeah her family still owns the team
Well that's pretty cool then
 9 years ago '05        #315
DaDon23 71 heat pts71
space
avatar space
space
$19,053 | Props total: 10089 10089
 PabloDiablo said:
E's new a.ssistant is the daughter of the owner of new york giants
shes also the great granddaughter of art rooney
 9 years ago '06        #316
modalee 5 heat pts
space
avatar space
space
$16,233 | Props total: 3034 3034
Good episode tonight. Eric shouldnt hav chose that skinny pre teen over Sloan he seemed like a b**ch at the end. I wonder where theyll be going with this stalker storyline.
 9 years ago '04        #317
YoDoods 22 heat pts22
space
avatar space
space
$8,959 | Props total: 772 772
 modalee81 said:
Good episode tonight. Eric shouldnt hav chose that skinny pre teen over Sloan he seemed like a b**ch at the end. I wonder where theyll be going with this stalker storyline.
yeah he shouldnt have. But he basically put it out there like "f**k this lets hook up" kind of gave her an ultimatum if you will.
 9 years ago '06        #318
ThaFuture3 
space
space
space
$1,788 | Props total: 250 250
i dont think Sloan and E are finished yet...she probably gonna call him on some "i want you back" type s**t tho.... when his phone was ringin while he was with Ashley I thought it was gonna be sloan tho lol
 08-30-2009, 10:13 PM         #319
TimeIsMoney  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
E >>>>>>>>>>>>>>
 9 years ago '04        #320
NoLedge18720 8 heat pts
space
space
space
$28,342 | Props total: 8132 8132
i actually had respect for E tonight. Not because I think Ashley is better than Sloan but Sloan plays with that mans emotions too much. You could tell hes had enough and straight up said it how it really was. Sloan looking all dejected was kind of what she deserved for real.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 36
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
80 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 28
The Carter III Documentary Waynes Lawyers Didn't Want Us To See! (Addiction,bi..
60 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 27
#bigbreasttwitter
61 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Video inside May 25 - Pablo Escobarís hitman Popeye arrested in Colombia
45 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 16
Article inside So we gon act like Clipse manager didnt get 32 years for that Whitney?
165 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
129 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1352 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Video inside 1st Madden 19 details revealed
80 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy