Eminem - Relapse - Discussion Thread /Eminem sells 207,000 2nd Week

most viewed right now
 153
Image(s) inside Biggest fall off in music industry history :tylereww:
59 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 93
NBA The sh-t Curry did to grown men is worse than someone making you fall
36 comments
@sports
most viewed right now
 87
🔥🔥🔥The Notorious B.I.G. - You're Nobody Till Somebody ..
75 comments
@hiphop
most viewed right now
 69
Image(s) inside Mother of Three
53 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Best Track On Relapse
3 AM 11 1.94%
MY MOM 12 2.11%
INSANE 14 2.46%
BAGPIPES FROM BAGHDAD 20 3.52%
HELLO 24 4.23%
SAME SONG AND DANCE 29 5.11%
WE MADE YOU 3 0.53%
MEDICINE BALL 23 4.05%
STAY WIDE AWAKE 63 11.09%
OLD TIME'S SAKE 9 1.58%
MUST BE THE GANJA 13 2.29%
DEJA VU 74 13.03%
BEAUTIFUL 129 22.71%
CRACK A BOTTLE 5 0.88%
UNDERGROUND 139 24.47%
Voters: 568. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 9 years ago '06        #201
j-gip 4 heat pts
space
space
space
$2,375 | Props total: 667 667
 CheezyDoDo said:
why are yall feidnin for this peice of s**t ?

all the songs released except crack a bottle have been double garbage
wtf that song is the worst one.
 9 years ago '04        #202
..AMARU.. 11 heat pts11
space
avatar space
space
$7,214 | Props total: 951 951
 Grave said:
You must be a youngster.
dude must be a youngster


like toy soldiers, mosh, yellow brick road, spend some time -- great songs
 9 years ago '07        #203
thawraith 
space
space
space
$161 | Props total: 0 0
yeah ok
 05-06-2009, 04:24 PM         #204
nxn 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Dipset905 said:
albumed leaked
listening to my mom
Where at?
 9 years ago '07        #205
thawraith 
space
space
space
$161 | Props total: 0 0
if it leaked there'd be 20 threads in the jukebox with links
 05-06-2009, 04:27 PM         #206
KCK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Dipset905 said:
albumed leaked
listening to my mom



Lyric sample?
 05-06-2009, 04:30 PM         #207
KCK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 slimwillie said:
i like all those songs but Em made a whole song saying nothing and it was dope. just from the beat, the flow and the delivery. he rides that beat soomethin unbelievable


all I'm sayin is rainman belongs on the liste of dope songs with all the songs you names.

evil deeds was ill too. Encore gets too much hate
Evil Deeds
Never Enough
Yellow Brick Road
Like Toy Soldiers
Mosh
Rain Man
Spend Some Time
Mockingbird
Crazy In Love
Encore

were all dope tracks. Add Love You More and We As Americans from the Bonus Disc and you've got a pretty dope record.

I personally enjoyed Puke even though it's subject matter was lame, and his flow on My First Single was ridiculous, even though the subject matter was also lame. Basically, when the album was good, it was very good. But when it was bad, it was REALLY bad.

Big Weenie
Just Lose It
Ass Like That
One Shot Two Shot
were some of his worst songs.

Encore was an average album, but nowhere near as terrible as people make it.
 05-06-2009, 04:33 PM         #208
nxn 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Blah, I'm done. Can't be bothered with looking for this anymore right now.
 9 years ago '04        #209
simonblaze 
space
space
space
$737 | Props total: 2 2
 nxn said:
It's listed in the official tracklist, therefore it is on the album. The already started making the materials (album, album artwork, etc) since then, so I do not think they would make any changes to it.
Hmmmm...Em himself says 50 isn't on it...50 is one Crack a Bottle...It's not on the record! Call me crazy but i'll go ahead and listen to Eminem before i'll listen to a a couple of websites...who the f**k said it was confirmed anyway?
 05-06-2009, 04:56 PM         #210
Bullet_Boy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Dipset905 said:
albumed leaked
listening to my mom
why what ya mom say, Bedtime soon! Skool in tha morning! LMAO
 05-06-2009, 05:02 PM         #211
Narcz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MonkTaker said:
Co-Sign.. Rainman is def. the best song on Encore, and that beat is :wow: :wow:


Again, next time you feel like s**tting on someones opinion, dont.

 Grave said:
You must be a youngster.
He must be..
 9 years ago '04        #212
whˇteboy 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,376 | Props total: 15 15

[pic - click to view]



its out there... somebody should put together a sampler. wtf... i would... if i had it. :angry12:
 05-06-2009, 05:06 PM         #213
nxn 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 whˇteboy said:

[pic - click to view]



its out there... somebody should put together a sampler. wtf... i would... if i had it. :angry12:
Uhh yeah, that's slimwillie's cd. He's not leaking it though.
 9 years ago '12        #214
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$47,051 | Props total: 1323 1323
 Narcz said:


Again, next time you feel like s**tting on someones opinion, dont.



He must be..
Once again, Narcz tryin' to pick up another argument after getting DOMIED in the last one..

Still can't get over the fact that this dude thinks Kanye is lyrical


EDIT - And Rainman is straight fire - EDIT
 9 years ago '09        #215
trock34 93 heat pts93
space
avatar space
space
$27,573 | Props total: 9403 9403
Slim whats the Deja Vu track about and is there a Proof song?
 05-06-2009, 05:11 PM         #216
Narcz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MonkTaker said:
Once again, Narcz tryin' to pick up another argument after getting DOMIED in the last one..

Still can't get over the fact that this dude thinks Kanye is lyrical


EDIT - And Rainman is straight fire - EDIT
what other argument? lol @ you thinking I keep up with all the dumb s**t you say. I have a life, you live on these boards.

Kanye's worst song > Rainman

"Dr. Dre? (What up?)
I gotta question if I may? (Yeah)
Is it gay to play Putt-Putt golf with a friend (Yeah)
And watch his butt-butt when he tees off? (Yeah)"

^^^ you actually sit down and enjoy s**t like that
 9 years ago '12        #217
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$47,051 | Props total: 1323 1323
 Narcz said:
what other argument? lol @ you thinking I keep up with all the dumb s**t you say. I have a life, you live on these boards.

Kanye's worst song > Rainman

"Dr. Dre? (What up?)
I gotta question if I may? (Yeah)
Is it gay to play Putt-Putt golf with a friend (Yeah)
And watch his butt-butt when he tees off? (Yeah)"

^^^ you actually sit down and enjoy s**t like that


This guy.. :greetings10:

Goes and googles the lyrics to try to prove me wrong.. when its pretty obvious that once again, your retarded, since your the only 1 to even say Rainman isn't some classic s**t.. Of course its not your typical song, doesn't make it NOT GREAT b/c it's goofy.

Don't worry, I don't expect you to catch on.. I'll just let you keep lookin' like the dismantled hater that you are.


Last edited by DoMieD; 05-06-2009 at 05:18 PM..
 9 years ago '04        #218
whˇteboy 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,376 | Props total: 15 15
slim hit us wit a sampler mayne! all you need is cool edit... 20 second clips at a low bitrate.
 9 years ago '12        #219
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$47,051 | Props total: 1323 1323
And also, I honestly don't think Slim has the album, I just think he heard OTS early..

The lyrics to Beautiful have been used in Eminem songs before, don't really think he would use the same s**t from different songs twice, but I don't really care regardless..
 05-06-2009, 05:17 PM         #220
Bullet_Boy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 whˇteboy said:

[pic - click to view]



its out there... somebody should put together a sampler. wtf... i would... if i had it. :angry12:
Sorry 'Slim' But i reacon all this is a hoax! i'll apoligise if i'm wrong, i aint hatin, just sayin my opinion. If you had the album, other cats would do2, and they would of leaked it by now, Dem thinkin you was gonna leak it before them.
Especially tha ova nite wen sum fake a** was sayin he was ready to pull the trigger! lol
Home      
  
 

 






most viewed right now
 66
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
44 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 55
Video inside The Deep Dark Web
111 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
86 comments
24 hours ago
@news
most viewed right now
 19
Call Of Duty Black Ops IIII Gameplay
68 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 17
Cardi B Speech But She Only Makes Weird Noises
74 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
61 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 13
Colin Farrell destroying bullys dad
48 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 11
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
157 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy