The Official Marvel vs Capcom 2 Thread

most viewed right now
 77
Image(s) inside Drake Spoke Way Too Soon
101 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
153 comments
@hiphop
most viewed right now
 42
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
30 comments
@hiphop
most viewed right now
 31
NBA Did LeBron just have 46-11-9(-3)? :mjwtf:
111 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '04        #261
XxC4xX 3 heat pts
space
avatar space
space
$7,864 | Props total: 348 348
who was that cat selling the 4000 point cards for the low?
 9 years ago '04        #262
Da Ill One|M 4602 heat pts4602
space
avatar space
space
$45,545 | Props total: 5068 5068
 RugerRell2369 said:
^whats ur gamertag? ill hit u up next time i get on
Gamersince76
 9 years ago '06        #263
Blockburner28 67 heat pts67
space
avatar space
space
$14,740 | Props total: 1824 1824
 XxC4xX said:
who was that cat selling the 4000 point cards for the low?
I had to link up in the xbox forums somewhere, but I know google checkout messed over him and kept his money or something so I have no idea how he doing it now. Note to you next time you see deals like that jump on it asap. I bought 4000 points for 30 dollars along with 13 months of live for another 30 dollars.
 9 years ago '04        #264
XxC4xX 3 heat pts
space
avatar space
space
$7,864 | Props total: 348 348
 Blockburner28 said:
I had to link up in the xbox forums somewhere, but I know google checkout messed over him and kept his money or something so I have no idea how he doing it now. Note to you next time you see deals like that jump on it asap. I bought 4000 points for 30 dollars along with 13 months of live for another 30 dollars.
Im gonna look and find another one i know a couple of folks might be looking for that deal too.
 9 years ago '04        #265
Da Ill One|M 4602 heat pts4602
space
avatar space
space
$45,545 | Props total: 5068 5068
Let me know if you find him also I'll cop 4,000
 9 years ago '06        #266
Blockburner28 67 heat pts67
space
avatar space
space
$14,740 | Props total: 1824 1824
I will look for yall.
 9 years ago '04        #267
Venom 29 heat pts29
space
avatar space
space
$14,201 | Props total: 954 954
 Gater said:
Makes me hate psn for 2 weeks
you should hate capcom instead
 9 years ago '04        #268
Da Ill One|M 4602 heat pts4602
space
avatar space
space
$45,545 | Props total: 5068 5068
yo Blockburner...I tried to play you earlier in M vs C 2 but you ignored me...

You made me cry on the inside =(
 9 years ago '06        #269
Blockburner28 67 heat pts67
space
avatar space
space
$14,740 | Props total: 1824 1824
 Da Ill One said:
yo Blockburner...I tried to play you earlier in M vs C 2 but you ignored me...

You made me cry on the inside =(
lol sorry man my xbox just been on all day lol since I came home for my hour lunch and downloaded it. Sorry lol its still on haha, but I might get on later n*gga's on my friendslist might be like damn this dude don't have a life.
 9 years ago '04        #270
Da Ill One|M 4602 heat pts4602
space
avatar space
space
$45,545 | Props total: 5068 5068
 Blockburner28 said:
lol sorry man my xbox just been on all day lol since I came home for my hour lunch and downloaded it. Sorry lol its still on haha, but I might get on later n*gga's on my friendslist might be like damn this dude don't have a life.
Lol Dog...

Blockburner28 32385 Away Last seen 8 hours ago playing Marvel vs. Capcom 2
On the Main Menu

damn son you ain't got no life...lol

J/K
 9 years ago '08        #271
knAwle3ge 73 heat pts73
space
avatar space
space
$6,262 | Props total: 413 413
whoever want they a.ss whoop by BB Hood hit me up....

check the sig...
 9 years ago '06        #272
Blockburner28 67 heat pts67
space
avatar space
space
$14,740 | Props total: 1824 1824
 Da Ill One said:
Lol Dog...

Blockburner28 32385 Away Last seen 8 hours ago playing Marvel vs. Capcom 2
On the Main Menu

damn son you ain't got no life...lol

J/K
lol I finally hop on and played with my homie and once again I can't get the hang of it on xbox
 9 years ago '04        #273
notoriousthugzz 51 heat pts51
space
avatar space
space
$19,923 | Props total: 3693 3693
 ElMarroAfamado said:
hmmm
i wonder what is eventually going to be more popular THIS GAME
or Street f!ghter HD
def this game.. im gonna DL it tonight at some point.. its funny how hyped I was for it and now that its out im just like f**k it. The only thing holding back is I copped MK3 and SFII when they came out thinking they would get mad play but I never f**kin play em... I think it will be different with MvC2 tho.


the online is good tho? not laggy?
 9 years ago '07        #274
killahkazi 15 heat pts15
space
avatar space
space
$4,800 | Props total: 56 56
gt: King Kazi.

Im not all that great but it seems all of the people I've played online are just average and I've been taking them out.
 9 years ago '05        #275
Afekz 
space
avatar space
space
$3,860 | Props total: 0 0
Online is dope, no lag whatsoever.

Backbone knows how to put together a f**king f!ghting game.


I'm f**king garbage @ this game, or at least I thought, until I hopped into some random a.ss lobby and Rowtronned the s**t out of the b**ch, I went on a 18 game streak and left 'cause I got bored.

For some reason I thought everyone was gonna be pro as f**k on this, but dudes was picking Ryu/Ken/Akuma teams like, wtf? you serious?

But then again, it sure isn't fair when people have no idea what's going on and all 3 of there characters get ROMMED and Magic'd to death.


I was able to do T.Bonne's infinite for a while, but I f**ked up on like the 30th rep.
 07-30-2009, 12:26 PM         #276
ElMarroAfamado 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yup
No lag whatsoever......
game runs smooth but damn some of these people are really good
im like average probably below average hahaha
but people online are at the stage where they dont let you fall to the ground before they start doing a combo n end it with like a super move n s**t
haahaaah

its fun tho
 9 years ago '06        #277
WillScrillz5000 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,701 | Props total: 593 593
the gameplay is on point...i was worried
 9 years ago '04        #278
notoriousthugzz 51 heat pts51
space
avatar space
space
$19,923 | Props total: 3693 3693
nice finally gonna cop this now..
 07-30-2009, 04:08 PM         #279
ElMarroAfamado 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hmmm i dont remember since it was a long a.ss time ago i played
but has Marvel vs capcom 2
always been missing the "medium kick and medium punch"

?
 9 years ago '05        #280
Afekz 
space
avatar space
space
$3,860 | Props total: 0 0
^Duh!

Just about everyone's second chained LP/LK is a MP/MK.

For example, Mag's standing LP goes into his MP which launches into Magic then goes into ROMfinite.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 21
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
75 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 17
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
FAMILY GUY Ă— "Peter Becomes A Millennial"
43 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
Quick way to sum up that Detroit game.
53 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 8
I will marry this woman for real.
134 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
187 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 7
Image(s) inside Kanye West - Love Everyone [COVER]
131 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside She Paints ...
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy