Braylon Edwards Being Gay Is Why Giants Didn't Trade For Him?

most viewed right now
 67
Article inside Thot ends up $10,000 in debt thirst trapping for the 'gram.
48 comments
@wild'ish
most viewed right now
 58
NBA We can all write the ending to this story, he's gone
41 comments
@sports
most viewed right now
 40
Image(s) inside well damn Young Ma looking more swole than 95% of you niggas
64 comments
@hiphop
most viewed right now
 33
Pusha T Song leak snippet and Kanye verse
62 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '07        #61
CHILL24 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,043 | Props total: 401 401
lol look at the b***h to the left....why she got the "ew yaw n*ggas gay" look on her face lmao
 9 years ago '05        #62
sleezy 
space
avatar space
space
$5,506 | Props total: 1390 1390
 O_nasty said:

[pic - click to view]



i heard about a year ago that Sharon Reed from action news actually tried to hook up with him after his 2nd season and asked him out on a formal date, and he told her he wasn't interested...i found that kinda odd



[pic - click to view]




[pic - click to view]



you don't turn that downbut at the same time we've heard stuff about him and the ladies....maybe he's bi
:applause: any youtubes of her
 9 years ago '05        #63
slanger55 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,769 | Props total: 1094 1094
 DTownPistonsFan said:
So you liked him as a football player before? Then you find out he might be gay, then you don't like him as a WR anymore? Wow. lol
HELL YEAH. man sports and gay shouldnt go together. sorry if ima homophob but i aint having a gay WR as my fav wide out sorry. no offence if u gay tho lol
 9 years ago '07        #64
[MK] 
space
avatar space
space
$2,876 | Props total: 504 504
 Mike Nitty said:
Roy Manning played LB at Michigan a few years back
no s**t, one of my fav players! thats dope dude! I hope he catches on with a team this year!
 04-28-2009, 07:21 PM         #65
newera09 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 slanger55 said:
HELL YEAH. man sports and gay shouldnt go together. sorry if ima homophob but i aint having a gay WR as my fav wide out sorry. no offence if u gay tho lol
lmao...good one
 04-28-2009, 07:22 PM         #66
billieskeet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
honestly who cares, I hope this wasn't the reason
 9 years ago '08        #67
Deion 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,167 | Props total: 5 5
 O_nasty said:

[pic - click to view]



i heard about a year ago that Sharon Reed from action news actually tried to hook up with him after his 2nd season and asked him out on a formal date, and he told her he wasn't interested...i found that kinda odd



[pic - click to view]




[pic - click to view]



you don't turn that downbut at the same time we've heard stuff about him and the ladies....maybe he's bi
I'm not a Lebron fan at all, I can't stand him. But just because he doesn't like a girl I like doesn't make him gay. Yes ol girl looks good, but surely Lebron sees better on a daily!
 9 years ago '06        #68
Rique 65 heat pts65 OP
space
avatar space
space
$41,633 | Props total: 19958 19958
Weird we wouldn't want Braylon every1 loved Strahan
 9 years ago '04        #69
iMaGrOWNassMAN! 
space
avatar space
space
$3,543 | Props total: 0 0
 Santinomurder said:
if he gay then why is he dropping balls instead of cherishing them like he does in real life
 9 years ago '04        #70
franchise 60 heat pts60
space
avatar space
space
$7,788 | Props total: 310 310
damn this shiit is crazy but really the story isnt credible.

the pic looks gay but he could be fucckin around. obviously little mexican is gay. maybe they were all jokin/drunk so he acted like a fool. not saying he is or he isnt. i'm saying we really dont know.

he could be gay, he could be bi, he could be straight. i'm gonna wait for facts before judging.
 9 years ago '07        #71
KING*TITO 46 heat pts46
space
avatar space
space
$6,119 | Props total: 388 388
 rique said:
weird we wouldn't want braylon every1 loved strahan
lol !!
 9 years ago '06        #72
Against D Grain 
space
avatar space
space
$6,376 | Props total: 518 518
A picture is worth a thousand words, And those pictures are screaming :hay:

A gotdamn shame
 04-28-2009, 09:18 PM         #73
newera09 
space
space
space
$n/a | Props total:  
he may just be trapped in a
 9 years ago '07        #74
stogz 18 heat pts18
space
avatar space
space
$42,748 | Props total: 38026 38026
 stogz said:

[pic - click to view]


Braylon Edwards, n*gga... you gay.
For emphasis...
 9 years ago '12        #75
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$47,053 | Props total: 1323 1323
Wait, Edwards is a f**king f*g**t? WTF!?!


Him and Brady Quinn probably had a bad breakup, thats why he wasn't feelin' Cleveland anymore
 9 years ago '04        #76
Mega 
space
avatar space
space
$5,692 | Props total: 1117 1117
 Mike Nitty said:
Dude def ain't gay..
He played wit my cousin at mich..been out with him enuff times to to not know some s**t like that..2 quick examples saw him at the Jay Z Mary J concert last May with a dime then a a month later partied wit dude at Asian Gardens n da D with more dimes then the bank..


BX k!lls me sure n*gga is on that arrogant I'm better than u s**t and he worries about his appearance more than a chick ever would but that don't make him gay niether does the commercial or dropped balls..just mean that n*gga got way more money than most and he n a living a lifestyle where he a target for the hate..

Can't explain that pic tho that's on him
Him being gay would explain the pic.

And gay dudes are always around nice looking chicks.
And as an athlete he would be around women to preserve him image.

And he could be bi, which is gay to most dudes.
 9 years ago '06        #77
Rique 65 heat pts65 OP
space
avatar space
space
$41,633 | Props total: 19958 19958
 Mega said:
Him being gay would explain the pic.

And gay dudes are always around nice looking chicks.
And as an athlete he would be around women to preserve him image.

And he could be bi, which is gay to most dudes.
bi = gay if you f**k a guy you're gay
 9 years ago '04        #78
jewelz1132 5 heat pts
space
avatar space
space
$13,142 | Props total: 2696 2696
 Rique said:
bi = gay if you f**k a guy you're gay
yup..if a man builds a thousand bridges and sucks one d**k..to the world hes not a bridge builder..hes a c*cksucker..

I dont think hes gay though but he does look suspect
 9 years ago '07        #79
Adam Is BeTTeR 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,367 | Props total: 3210 3210
 shadymilkman said:
i would fux him
wait...what?
 9 years ago '06        #80
RAZAH CUTS 6067 heat pts6067
space
avatar space
space
$55,960 | Props total: 24531 24531
:laughing9:, this man Braylon gay......
Home      
  
 

 






most viewed right now
 18
ashley graham killing it i'm sold yo!
81 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Video inside Graphics are Blurring the Lines, ya ready for this?.
28 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 17
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
75 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 11
Video inside Steph unveils the new Curry V Low, Finally a good looking Curry shoe?
43 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 10
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
63 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Video inside F*ucking Black Guy
145 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 5
Donald Glover Backs Lando's Sexuality: 'How Can You Not Be Pansexual in Space?'
115 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 4
Video inside 50 was ready to stab up Suge back in the day
108 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy