Tupac was at a Celtics game last night

most viewed right now
 82
NFL They Used A Piece Of Paper To Measure A First Down, Twitter Going Nuts
40 comments
@sports
most viewed right now
 63
Terry Crews says “they” are watching him :iseeyou2:
84 comments
@wild'ish
most viewed right now
 62
Image(s) inside Peewee Longway chain supposedly snatched in Macon, Georgia
29 comments
@hiphop
most viewed right now
 44
Image(s) inside Israeli "lawyer" with a fatty :kobedatass:
49 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '05        #21
MATIX 
space
avatar space
space
$7,989 | Props total: 72 72
missing a dozen tats
 9 years ago '08        #22
primetime 60 heat pts60
space
space
space
$21,343 | Props total: 97 97
man wtf man, sometimes I think he's alive or something s**t man...ain't no way is this s**t possible for someone to be this close in facial features and s**t man

btw is it possible to clean up all of ur tats?


2pac >>>>>>
 9 years ago '06        #23
beantown 74 heat pts74
space
avatar space
space
$23,409 | Props total: 2 2
 wepainters said:
man wtf man, sometimes I think he's alive or something s**t man...ain't no way is this s**t possible for someone to be this close in facial features and s**t man

btw is it possible to clean up all of ur tats?


2pac >>>>>>
wowowowowowow don't get too excited u might shoot in your draws
 9 years ago '04        #24
dc3003 57 heat pts57
space
avatar space
space
$33,695 | Props total: 30897 30897
 beantown85 said:
typical tampa fan, feeling inadequate and taking shots even tho your teams are always a.ss
tell me the last time boston won a series vs the rays. o wait u cant to long ago
 04-16-2009, 03:50 PM         #25
The Blueprint˛ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Man f**k the real ballerina and this fake a.ss one....tutu wearing f*g**t
 9 years ago '08        #26
primetime 60 heat pts60
space
space
space
$21,343 | Props total: 97 97
 Spiffy818 said:
laser tatoo removal worked for me
foreal? like to the point that someone could never guess that u had a tattoo?

 beantown85 said:
wowowowowowow don't get too excited u might shoot in your draws
I already did
 9 years ago '04        #27
DJ Maximum|M 48 heat pts48
space
avatar space
space
$43,395 | Props total: 11770 11770
lol he was repping for paul pierce he got shot p squared got stabbed real recognize real lol
 9 years ago '08        #28
primetime 60 heat pts60
space
space
space
$21,343 | Props total: 97 97
 The Blueprint˛ said:
Man f**k the real ballerina and this fake a.ss one....tutu wearing f*g**t
f**k is a tutu?
 9 years ago '04        #29
tommymm96 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,512 | Props total: 6 6
 dc3003 said:
typical boston fan, basically considered a joke to others
coming from a dude repping the worst sports town in the country
 04-16-2009, 03:58 PM         #30
The Blueprint˛ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 wepainters said:
f**k is a tutu?
Come on we, your idol wore one, you should know
 9 years ago '08        #31
primetime 60 heat pts60
space
space
space
$21,343 | Props total: 97 97
 Spiffy818 said:
ya. might leave a lil bit of scars, but depends on where your tat is. other then that, you cant tell s**t. Green n Blue colors you might a lil, very hard to take off. Mine was black and red and came off after 8 treatments which cost me bout $800, the tat itself cost me $100
damn brah shouldn't have gotten tats in the first place I guess..
 9 years ago '08        #32
primetime 60 heat pts60
space
space
space
$21,343 | Props total: 97 97
 The Blueprint˛ said:
Come on we, your idol wore one, you should know
No he didn't
 04-16-2009, 04:03 PM         #33
The Blueprint˛ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
:lachen001: :laughing19: :laughing9: Yep tupac was real gangsta

 9 years ago '08        #34
primetime 60 heat pts60
space
space
space
$21,343 | Props total: 97 97
^:angry12:
 9 years ago '08        #35
The N 469 heat pts469
space
avatar space
space
$45,583 | Props total: 17257 17257
Wasn't the same lame in somebody's concert not to long ago?, this fool about to get clapped up for trying to act like he Makaveli, he better not show up in Laker games
 9 years ago '08        #36
The N 469 heat pts469
space
avatar space
space
$45,583 | Props total: 17257 17257
 The Blueprint˛ said:
:lachen001: :laughing19: :laughing9: Yep tupac was real gangsta

You're not born a gangsta, you become a gangsta or like that whole live style, but on the real Pac became involved with the Thug Life that surrounded him after
all these corney days where he was smashing Jada's midget p***y.
 04-16-2009, 04:48 PM         #37
The Blueprint˛ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The N said:
You're not born a gangsta, you become a gangsta or like that whole live style, but on the real Pac became involved with the Thug Life that surrounded him after
all these corney days where he was smashing Jada's midget p***y.
Outta here...Pac was no f**kin gangsta it was all an act made to sell records...you obviously ate that s**t up though
 9 years ago '05        #38
Junior G 114 heat pts114 OP
space
avatar space
space
$54,086 | Props total: 6985 6985
 The Blueprint˛ said:
Outta here...Pac was no f**kin gangsta it was all an act made to sell records...you obviously ate that s**t up though
:laughing9:
 04-16-2009, 05:16 PM         #39
FSU05 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I bet he got some p***y that night
 9 years ago '08        #40
Hiero 112 heat pts112
space
avatar space
space
$19,568 | Props total: 2400 2400
 FSU05 said:
I bet he got some p***y that night
LMAO, wtf?

This s**t made me laugh out loud.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 29
Steph Kegels
129 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Image(s) inside Bx, can she be saved? Or is she Too Far Gone?
105 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Kevin Hart X-mad card
88 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 12
Image(s) inside Is it just me or did Kanye West dress poorly during the College Dropou..
61 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 12
Video inside US DEPARMENT OF DEFENSE RELEASES NAVY JET ENCOUNTER WITH UFO VIDEO :mjd..
71 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 10
Image(s) inside Dec 16 - Virginia woman killed by her pit bulls in ‘grisly mauling’
186 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 6
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
103 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
124 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy