Report: Jay Cutler Traded to Chicago For Two 1st-Round Picks and Kyle Orton

most viewed right now
 101
Video inside Jose Guapo out here down bad
23 comments
@misc
most viewed right now
 93
NBA Ref Scot Foster is for LeBron..Tony Brothers on the other hand
45 comments
@sports
most viewed right now
 76
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
96 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 73
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
58 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '06        #141
rag621 
space
avatar space
space
$8,260 | Props total: 0 0
 PEK said:
lol, we hate you b***hes too.
well I wasn't gonna say hate, cause I was in a good mood. But yeah, hate
 9 years ago '06        #142
RAZAH CUTS 6066 heat pts6066 OP
space
avatar space
space
$55,954 | Props total: 24495 24495
 Sivraj said:
This was a pretty good move. Along with Orlando Pace to protect him as well.
meh....it's only a good move if they get him some recievers and if Pace stays healthy....two things that I highly doubt.....

I think Cutler is in for a surprise in Chicago too....lol, if he thought D-Town was cold in the winter wait til' he spend December in the Chi......lol, and the wind out there....whooo, ain't nuthin nice, nuthin nice at all......

plus the packers and the vikings are on the come up....A Rod is poised to be a pretty good QB, and AD in Minnesota is gonna be the best running back of hs era......

yeah, the bears got a bright spot in Forte, but he alone isn't enough....this ain't the 1950's where one star RB is gonna take you the whole way.....you need all the pieces now....


Last edited by RAZAH CUTS; 04-03-2009 at 01:05 AM..
 9 years ago '06        #143
daffysm 
space
avatar space
space
$14,222 | Props total: 2217 2217
f**k f**k f**k f**k f**k f**k f**k :(
 9 years ago '04        #144
Kush Charasi 25 heat pts25
space
avatar space
space
$5,175 | Props total: 180 180
Jay Cutler can't be a crybaby in a big market city like Chicago.

Plus he doesn't wanna end up on this list:

Antoine Walker
Eddy Curry
Jennifer Hudson

Bears finally pulled through...best QB in division. Got 2 good Tight Ends, a proven 1000yd Rusher...won 9 games with Orton...I'm sure Cutler can win more with same offense...need 2 address WR"s & secondary and then it's gonna be a serious problem :applause:




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 225 (0) 
  Career: | Aug 10: 8-3, Rank #235 | Aug 08: 5-3, Rank #515 *
 9 years ago '07        #145
ptwist 49 heat pts49
space
avatar space
space
$16,834 | Props total: 8923 8923
:applause: he didnt go to the redskins
 04-03-2009, 02:01 AM         #146
HeavenlySword 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Um.





































Bears goin to the Super Bowl.
 04-03-2009, 02:02 AM         #147
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wow......i mean i wanted the n*gga but not bad enough to give two 1st and a 3rd, stafford, LT and a USC LB here we come with this first 3 picks:applause:
 9 years ago '04        #148
K1 68 heat pts68
space
space
space
$11,499 | Props total: 155 155
I was a big cutler supporter but this trade is not a good look for him.

How much do you wanna bet he will throw more INTs than TDs this year unless they get some kind of trade going for a WR and a makeshift o-line compared to what he had in Denver, hes gonna be running for his life in Chicago.

act like the bears have a good D or something too. Maybe 3 or 4 years ago.


Last edited by K1; 04-03-2009 at 02:08 AM..
 04-03-2009, 02:11 AM         #149
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
they have no #1 or #2 receivers, just a bunch of fill in's and their Oline is still bad with the signing Pace.....but i mean i guess they have somethin up their sleeve to give up all those picks and not try to fill in any holes they have
 9 years ago '05        #150
Majestic_GMMB 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,239 | Props total: 230 230
f**kING b***h a.ss PANTHERS!!!!

Alright thats out of my system but now the BEARS have no excuse on why they shouldn't make it to the playoffs if not Superbowl...we always here "We don't have a QB" well its all changed now so we'll see how the season goes...
 9 years ago '07        #151
Sincere730 12 heat pts12
space
avatar space
space
$10,420 | Props total: 8046 8046
McDaniels has been our coach for a few months & already
I hate his guts:angry12::angry12::angry12:

 katalist said:
WHAT THE f**k!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!

Shoulda kept Shanny and this wouldnt have happened
co-signs
 04-03-2009, 04:41 AM         #152
shonuff12 
space
space
space
$n/a | Props total:  
good move for the long term if cutler was gonna be upset and not play right
 9 years ago '06        #153
01seay 84 heat pts84
space
avatar space
space
$21,268 | Props total: 4690 4690
 RAZAH CUTS said:
meh....it's only a good move if they get him some recievers and if Pace stays healthy....two things that I highly doubt.....

I think Cutler is in for a surprise in Chicago too....lol, if he thought D-Town was cold in the winter wait til' he spend December in the Chi......lol, and the wind out there....whooo, ain't nuthin nice, nuthin nice at all......

plus the packers and the vikings are on the come up....A Rod is poised to be a pretty good QB, and AD in Minnesota is gonna be the best running back of hs era......

yeah, the bears got a bright spot in Forte, but he alone isn't enough....this ain't the 1950's where one star RB is gonna take you the whole way.....you need all the pieces now....
Well Thomas, Hester, and our Defense carried us to the Superbowl be4.....and this trade basically automatically puts us in the Playoff warrant any serious injuries..and from there the sky is the limit:applause:
 9 years ago '06        #154
01seay 84 heat pts84
space
avatar space
space
$21,268 | Props total: 4690 4690
 vshah24 said:
Jay Cutler can't be a crybaby in a big market city like Chicago.

Plus he doesn't wanna end up on this list:

Antoine Walker
Eddy Curry
Jennifer Hudson

Bears finally pulled through...best QB in division. Got 2 good Tight Ends, a proven 1000yd Rusher...won 9 games with Orton...I'm sure Cutler can win more with same offense...need 2 address WR"s & secondary and then it's gonna be a serious problem :applause:

You wrong for that.


Last edited by 01seay; 04-03-2009 at 06:37 AM..
 9 years ago '05        #155
KlipKlap 62 heat pts62
space
avatar space
space
$8,382 | Props total: 4739 4739
they will get a reciever, Bolden perhaps?
 9 years ago '06        #156
K-Train 19 heat pts19
space
avatar space
space
$3,564 | Props total: 47 47
I think two First round picks is TOO MUCH for the Bears to be giving up.
 04-03-2009, 08:04 AM         #157
The Greatest! 
space
space
space
$n/a | Props total:  
its goin down, bears will win the super bowl in 2 years!!!
:applause::applause::applause::applause:
 04-03-2009, 08:14 AM         #158
The Greatest! 
space
space
space
$n/a | Props total:  
man bout time we made a fukkin move. i been a bear fan from day 1 and its about time:applause::applause::applause:
 9 years ago '05        #159
Majestic_GMMB 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,239 | Props total: 230 230
 K-Train said:
I think two First round picks is TOO MUCH for the Bears to be giving up.
So denver gets 2 1st round draft picks his year and next...thats stupid azz f**k i really hope he will be worth it there because if not lovie smith is going to be gone in 2 years if things dont change
 9 years ago '07        #160
Pistol Peter 33 heat pts33
space
avatar space
space
$26,679 | Props total: 20 20
you dont know what your going to get with first round picks...especially for the bears who cant draft in the first round to save their f**king lifes...JA is like 2 for 8 in the first round

i could type until i get carpal tunnel no matter what the bears would do yall still gonna hate on it...bring back sweetness and gale sayers and d**k butkus in their prime yall still will talk that s**t


the nfc north is a wrap
Home      
  
 

 






most viewed right now
 77
Lil Baby got picked up off the street and already outsold every Young Thug pro..
86 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 37
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
59 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
NBA Richard Jefferson Spitting Game At Savannah James
32 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 30
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
101 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 30
Ol Boy Was Play Fightin Wit His Girl And Then This Happened
64 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 28
NBA These nerds are really smashing ya fav NBA team by 30?
38 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 26
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
116 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
583 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy