1,690
 

Dec 3 - 50 to diss Joe and Jada | 9th Wonder & Jean Grae Create "Jeanius" | more news.....


 
2
most viewed right now
+50  50
35 comments @thotties
3
most viewed right now
+31  47
60 comments @wild'ish


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 14 years ago '04        #26
S1xth 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,839 | Props total: 218 218
i hope you people dont think that it'll turn into some physical sh*t because d block isnt as hard as theyre lyrics and neither is g-unit,either way i could careless and for those that think fat joe will lyricly k!ll 50 well your an idiot he might have a shot if he keeps his ghostwriter paid

 14 years ago '04        #27
EsCaLaDe07 
space
avatar space
space
$2,047 | Props total: 0 0
I thought Styles was on 50's album also and they were sayin they were kool so i dont think this is true

 12-03-2004, 06:30 PM         #28
tmich19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ddotkillya said
D-block will defientlly hurt G-units pride but Fat Joe betta really start looking 4 Puns rhyme book cuz he is garbage

^^^True Story/ all he looks for is leftover thanksgiving food, fat sloppy a.ss

 14 years ago '04        #29
NewJeru973 
space
avatar space
space
$154 | Props total: 16 16
that n*gga 50 said he loses respect 4 anybody that does a track w/ ja dat why he went at R. Kelly at summerjam

i might have to pull out dat D-Block Vs. Rocafella tape and send it 2 them n*ggaz

cause nobody ain't fu*kin' w/ dem d-block boyz(da real guerrila unit)

"L-O-X guerrila n*ggaz show u how 2 k!ll a n*gga u aint gotta feel a n*gga."

 12-03-2004, 06:50 PM         #30
Meeks  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Pitts Gunna said
I hope Jigga and Nas atleast do a track together if not an album,but i'm guessin that Jigga wont cause then he knows that he finally accepted his loss from "Ether".....
^ i think both cats have matured since the beef..but Nas and Hov on the same track..sh*t'd be FIRE!! i wonder who they'd get to produce the song..hhmmmm...

 12-03-2004, 06:59 PM         #31
kutlass  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Meeks Humble said
^ i think both cats have matured since the beef..but Nas and Hov on the same track..sh*t'd be FIRE!! i wonder who they'd get to produce the song..hhmmmm...


kanye maybe?

 12-03-2004, 07:07 PM         #32
-ߣTTT-  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I Doubt That sh*t Bout 50 Iz Tru .. n*gga Prolly On Some "Can't Believe Those

n*ggaz Did A Song Wit That n*gga" Type sh*t .. Doubt He Diss Them n*ggaz

Tho .. And Bout That J & Nas sh*t .. n*ggaz Don't Need To Do A Song

Together .. Yes, Tha Beef sh*t Ended But Doin' A Song Iz Just Wack .. Then

Some O Bullsh*t Gon Stir Up .. "J Verse Was Betta Than Nas Verse" << And

Vice Versa .. n*ggaz Just Needa Leave It Like It Iz .. Go On Bout Their Lives

50 (G-Unit) Vs. Fat Joe (Terror Squad) & Jada (D-Block / RR) LMFAO !!!!

TOO Much Hatred In Tha NORTH LOL .. And Thatz Another Thing .. ALL This

Beef sh*t Iz Just WACK .. Only Benefit It Iz Bringin' Iz "A FEW MO" Album

Salez .. ALL Them n*ggaz Up North B Beefin' .. NO ONE Getz HURT LMAO ..

Da fu*k Outta Here .. sh*t Iz PLAYED OUT ..

 12-03-2004, 07:09 PM         #33
Matt4684  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
That will be a stupid move to go after Jadakiss. Not a very smarth move at all. We all know Jadakiss album wasn't what it was supposed to be, but he has the talent and he can come with some of the best lines. 50 better watch out.

 14 years ago '04        #34
EmOnEyBaGz175 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,002 | Props total: 0 0
The only way i see this going to a street level is if 50 cent really gets at joe..has far has d block i think them n*ggas would do their best to keep it on wax

 12-03-2004, 08:09 PM         #35
geebedatni99a  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
mannnn kiss gonna eat this ni99a for breakfast, and quite honestly homie 50 don't wanna see joe on the street level he a monster in da hood believeeee meee


Last edited by geebedatni99a; 12-03-2004 at 08:10 PM..

 12-03-2004, 08:14 PM         #36
Meeks  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 EmOnEyBaGz175 said
The only way i see this going to a street level is if 50 cent really gets at joe..has far has d block i think them n*ggas would do their best to keep it on wax
i disagree homie..if anything, i think 50 would want to keep that sh*t on wax rather than let it spill out on the streets..DBlock IS the STREETS..

..and as far as the song wit Nas and Jigga..if that song gets recorded, i woudlnt mind hearin that sh*t on a Havoc or Alchemist-produced beat..FIRE!!

 14 years ago '04        #37
Tay187213 105 heat pts105
space
space
space
$1,512 | Props total: 15 15
Joe Crak Can't spit a.ss well a.ss fifty 50 got the flow lyrics everything BUT KISS

 12-03-2004, 08:28 PM         #38
Krazy K  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Didn't J-Hood go at 50 awhile back and 50 kept his mouth shut?

 12-03-2004, 08:28 PM         #39
esber  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
50 must be out his damn mind if he gonna star beefin wit d-block.......it aint enough that jada alone would rip him a new a**hole.....Styles P would fu*k him up even worse......jae hood already had a song abusing 50 so this sh*t could def happen....but jada been workin wit em so i doubt it

as far as nas and jay....i would no doubt love to here them 2 collab on some sh*t and dre been wantin to work wit jay so that would be one hell of an album.......jay-nas-produced by dre......DAMN

 14 years ago '04        #40
Tay187213 105 heat pts105
space
space
space
$1,512 | Props total: 15 15
iTS gONNA BE LIKE THAT 50 AND SNOOP SONG OH NO CUZZ D-BLOCK KISS WILL GIVE G-UNIT A RUN FOR THERE MONEY THEY CAN SPIT BETTER BUT G-UNIT HAS THE FANZ BEHIND THEM THATS Y THEY WIL GIVE THEM A RUN. all of us know d-block would k!ll ggggg G-unit any day.. Tales From the hood Soon 1

 14 years ago '04        #41
kakoden 
space
avatar space
space
$3,345 | Props total: 30 30
 Off Tha Chain X said
dont do it 50, Jada will destroy u in a battle
couldn't have said it better myself

 12-03-2004, 08:31 PM         #42
Dakid187  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
someone needs to tell 50 to listen to toy soldiers

 12-03-2004, 08:32 PM         #43
Kurupt  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 run and hide said
I think this sh*t is a publicity stunt. D Block had Eminem on Jada's Kiss of death. The might come out with some sh*t just to start a new hot feud in the game. But they are cool.


^^^ just cuz eminem is cool with em dont mean 50 is


just like 50 and banks and them had beef with shyne and nas


eminem dont have beef with shyne or nas




50 thinks hes king


he need to get slapped up good!

 12-03-2004, 08:34 PM         #44
nyykid  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Em aint backin 50 with this one.

 12-03-2004, 08:56 PM         #45
visionary  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yea J-Hood went at 50 a while ago, fu*ked him up with sh*t tellin 50 that Big Pun was the illest and all, cause 50 dissed Pun when 50 was underground. For all who don't know sh*t was hilarious. Pun dissed all of G-Unit in like 2 bars.

As for Fat Joe...ah.. he aint great but better than 50, n*ggas gotta get off 50's nuts on the real. If this is true I think Joe may come a lil harder just because 50's past attempted diss at Pun.

As for Jada...... lmfao, I aint even gonna say nuthin....


1

 12-03-2004, 08:56 PM         #46
concise  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i just wanna here a jay/nas record....they both been makin music for over a decade....and they havnt collaberated just the two...

its about time...jay-z is better...but nas is one of the best mc's ever in hip hop...they gotta do this

peace

 14 years ago '04        #47
EmOnEyBaGz175 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,002 | Props total: 0 0
 visionary said
Yea J-Hood went at 50 a while ago, fu*ked him up with sh*t tellin 50 that Big Pun was the illest and all, cause 50 dissed Pun when 50 was underground. For all who don't know sh*t was hilarious. Pun dissed all of G-Unit in like 2 bars.

As for Fat Joe...ah.. he aint great but better than 50, n*ggas gotta get off 50's nuts on the real. If this is true I think Joe may come a lil harder just because 50's past attempted diss at Pun.

As for Jada...... lmfao, I aint even gonna say nuthin....


1
true,even tho pun addressed the 50 cent beef in that "yeaaaah baby" lp

 12-03-2004, 09:27 PM         #48
ADrake22  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 EsCaLaDe07 said
I thought Styles was on 50's album
No.... Styles & 50 were on DMX last album....... the track was "Shot Down"......


Last edited by ADrake22; 12-03-2004 at 09:27 PM..

 12-03-2004, 10:00 PM         #49
GraVy  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lmao !.. 50 is a bi*chh for real.

and if that's the case, than 50 is gonna have to go at everyone a.ssociated with ja rule, kiss & fat joe.

that means all the n*ggas that showed up @ Ja's "New York" video shoot (Mobb deep, Noreaga & militainment, D-Block, Remy Ma[yes even she will rip 50 a new one, looool], etc....

diss trick daddy & claudette ortiz too, cause they appeared on ja's album. :rolleyes:

50, fu*kin retard.

 12-03-2004, 10:04 PM         #50
MoOCoWMoosic  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol you guys act like jada gonna end his career. 50 got money no way he can end his career. only thing he can detroy is whats left in his street creditably but thats about it.

Home      
  



 
 





most viewed right now
online now  22
Image(s) inside Dude using the S10 out in the wild👀
40 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
+59online now  22
Image(s) inside Indian 🍑 ARIANA SAYANI
65 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  16
Video inside Mary J Blige: Aaliyah was MURDERED & I was NEXT
76 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+35online now  11
Image(s) inside "I Seen 2pac Pull Up To The Club w/ Faith Evans, he & Treach Both Smas..
78 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
online now  8
Video inside FYRE FESTIVAL A.K.A. Hulu vs Netflix
50 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
+24online now  7
Video inside Jan 17 - Former Detroit Lions Player Beats Man Masturbating At Daughter..
26 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
online now  6
Def Jam FFNY 2018 Grand Finals
18 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
online now  5
Video inside New Youtube dark comedy Wayne is insane
36 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy