Zoe pound in new rick ross video

most viewed right now
 242
NFL Aaron Hernandez : "Imagine I go in a club and niggas try me"
98 comments
@sports
most viewed right now
 98
What Is Your Female Body Type Preference From This Pic?
183 comments
@misc
most viewed right now
 91
Porzingis Sliding Up In These Thots DM's
48 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 82
Image(s) inside Lying Thot Falsely Accused Football Players of Rape After Taking Doubl..
110 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '07        #1
8351 pageviews
88 comments


MELODY 16 heat pts16
space
avatar space
space
$9,917 | Props total: 798 798
Zoe pound in new rick ross video
 

 

[pic - click to view]

 http://www.youtube.com/wa .. layer_embedded

50 SAID ROSS HAD NO CREDIBILITY AND EVERYTHING HE TALKS ABOUT IS A LIE, WHY WOULD THEY BE IN HIS VIDEO? imageimage

imageimage

88 comments for "Zoe pound in new rick ross video"

 8 years ago '09        #2
BMAN626 37 heat pts37
space
avatar space
space
$7,335 | Props total: 783 783
who are those guys...just other black guys with black shirts and chains and if your a banger or zoe or mafia or what ever the last thing you want to do is show your face to the camera where the world could so your face
 8 years ago '07        #3
MELODY 16 heat pts16 OP
space
avatar space
space
$9,917 | Props total: 798 798
That's reddeyez you idiot. He's one of zoe's bosses, turned rapper. Do your homework.
 02-26-2009, 11:55 AM         #4
Smokey Da Capo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
ross pus*y, entire triple c is a homo thug network
 8 years ago '07        #5
RJ96 8 heat pts
space
avatar space
space
$15,358 | Props total: 1250 1250
Are those pipes in the background....We talkin about money in the basement now?
 02-26-2009, 12:02 PM         #6
Smokey Da Capo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
n*gga zoe pound is a thug network for down low n*ggas, they puss a.ss f*g**ts
 8 years ago '09        #7
BMAN626 37 heat pts37
space
avatar space
space
$7,335 | Props total: 783 783
 melody said:
that's reddeyez you idiot. He's one of zoe's bosses, turned rapper. Do your homework.
he aint no gangster
 8 years ago '04        #8
Peter Starks™ 2 heat pts
space
space
space
$4,140 | Props total: 160 160

[pic - click to view]


questionable?
 8 years ago '04        #9
Khazano 
space
avatar space
space
$2,368 | Props total: 47 47
 SmokeyTheBlunt said:
yup..............and if I was in g-unit, now would be probably be the time I'd close my mouth and leave Ross alone. I dont know much, but I do know those Zoe Pound cats are better left alone...........NOBODY wants those types of problems
of course, because they're the only people in the world with power, balls and guns right...?

u kids are all sooooo funny with how ya'll think the world works.
 8 years ago '05        #10
BurninLz 31 heat pts31
space
avatar space
space
$10,244 | Props total: 687 687
 SmokeyTheBlunt said:
yup..............and if I was in g-unit, now would be probably be the time I'd close my mouth and leave Ross alone. I dont know much, but I do know those Zoe Pound cats are better left alone...........NOBODY wants those types of problems



@ Ross thiinkin he has more pull in the streets than 50

just cuz hes got some fu*kin goons in a boiler room with him and his glasses hes had for years since he worked for Thisis50.com



Last edited by BurninLz; 02-26-2009 at 12:17 PM..
 02-26-2009, 12:14 PM         #11
Smokey Da Capo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Peter Starks™ said:

[pic - click to view]


questionable?
n*gga you going be questioning yoself when u biting the pillow and whispering calling me daddy while i tickle yo azz cheekz with feathers
 8 years ago '09        #12
BMAN626 37 heat pts37
space
avatar space
space
$7,335 | Props total: 783 783
 smokeytheblunt said:
Wow.............. At people not having a clue and acting like they know something
dog if your famous your no gagnster nuff said wit that
 8 years ago '09        #13
BMAN626 37 heat pts37
space
avatar space
space
$7,335 | Props total: 783 783
 Smokey Da Capo said:
n*gga you going be questioning yoself when u biting the pillow and whispering calling me daddy while i tickle yo azz cheekz with feathers
 02-26-2009, 12:29 PM         #14
TritonBanks 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Smokey Da Capo said:
n*gga you going be questioning yoself when u biting the pillow and whispering calling me daddy while i tickle yo azz cheekz with feathers
 8 years ago '08        #15
DUCE 141 heat pts141
space
avatar space
space
$10,529 | Props total: 471 471
 TritonBanks said:
"50 bodied you, i just layed the chalk down" lloyd banks

and honestly zoe pound a bunch of street dudes, 50 got money and power.. like yayo said fif can buy ninjas, throw stars at u and sh*t

yall aint got ninja money ..
 8 years ago '06        #16
Dead Masons 39 heat pts39
space
avatar space
space
$13,962 | Props total: 5808 5808
lmao @ ninja money
 8 years ago '07        #17
MELODY 16 heat pts16 OP
space
avatar space
space
$9,917 | Props total: 798 798
 legendisdope said:
^ lol.. they just tryna get on and make money too thats why they in that vid wit Ross.. are they in it cuz he a real n*gga?? nope..they in his vid to promote themselves.
SO THIS IS THE EXPLANATION YOU COME UP WITH TO MAKE YOURSELF FEEL BETTER?
 8 years ago '08        #18
knAwle3ge 72 heat pts72
space
avatar space
space
$6,205 | Props total: 300 300
 legendisdope said:
^ lol.. they just tryna get on and make money too thats why they in that vid wit Ross.. are they in it cuz he a real n*gga?? nope..they in his vid to promote themselves.
and they on gangland too. trying to put there name on the map. You know you not gonna see no Zoe Pound in the west coast.
 8 years ago '06        #19
Dead Masons 39 heat pts39
space
avatar space
space
$13,962 | Props total: 5808 5808
 MELODY said:
SO THIS IS THE EXPLANATION YOU COME UP WITH TO MAKE YOURSELF FEEL BETTER?
Melody whats ya point? Man, I gotta say this shyt again and it's been stated a million times over.

RICK ROSS WAS A CORRECTIONAL OFFICER AND WHEN CONFRONTED ABOUT IT, HE LIED. END OF STORY. HE CAN HANG OUT WITH GOD ALMIGHTY HIMSELF AND THAT WILL NOT CHANGE THE FACT THAT HE LIED YOU MUNNNKEEYYY. END OF STORY. CLOSE THIS POINTLESS THREAD. DAMN NOW CAN SOMEONE BRING ME A ZOE POUND BURGER WITH CHEESE AND EXTRA ONIONS PLEASE.
 8 years ago '08        #20
DUCE 141 heat pts141
space
avatar space
space
$10,529 | Props total: 471 471
 TDH Music said:
Melody whats ya point? Man, I gotta say this shyt again and it's been stated a million times over.

RICK ROSS WAS A CORRECTIONAL OFFICER AND WHEN CONFRONTED ABOUT IT, HE LIED. END OF STORY. HE CAN HANG OUT WITH GOD ALMIGHTY HIMSELF AND THAT WILL NOT CHANGE THE FACT THAT HE LIED YOU MUNNNKEEYYY. END OF STORY. CLOSE THIS POINTLESS THREAD. DAMN NOW CAN SOMEONE BRING ME A ZOE POUND BURGER WITH CHEESE AND EXTRA ONIONS PLEASE.
this fool said zoe pound burger :agreement6:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 54
Image(s) inside Gahdamn! Thick, pretty, AND talented?!
44 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Image(s) inside "Get me a picture of those t1tties," Clerk Records Perv Cop Begging Fo..
114 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 35
Image(s) inside Feb 21 - Malia Obama and her rich friends
208 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
 18
Image(s) inside S8 Leak, First Day Cop?
22 comments
23 hours ago
@tech
most viewed right now
 12
TV characters you loved at first but became gradually more unlikable as the sh..
148 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 11
Article inside Wonder Woman just had its first screening and the fan reactions are i..
105 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 10
Image(s) inside Dubai ❤ Persian
80 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Feb 21 - World's Fastest Computer Allows China to 'Predict the Future'
67 comments
23 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy