The Official "_________ has leaked" Thread

most viewed right now
 136
Katy Perry already done exploiting the culture, unfollows Migos on IG
123 comments
@hiphop
most viewed right now
 110
Video inside Footage From The 1996 Compton Raid, Suge Knight's House & Weapons Seize..
30 comments
@hiphop
most viewed right now
 81
NBA T-mac and Pierce talk about Lebron and Jordan & Pierce says Bron got Baile..
48 comments
@sports
most viewed right now
 73
Image(s) inside Wtf going on Keke Palmer ?
111 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '06        #9221
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,829 | Props total: 43 43
 desertheat2006 said:
Where halo at?
right here......................






































Halo.Combat.Evolved.Anniversary.XBOX360-COMPLEX
 6 years ago '06        #9222
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,829 | Props total: 43 43
 Firestarr said:
Hmm my Drive should be here today.. Can't Wait.
which one did you order?
 11-11-2011, 08:03 AM         #9223
khayri 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Thanks, fellas. I still played it tho & I'm gonna update it now. the game is fu*kin hilarious.
 11-11-2011, 08:32 AM         #9224
PR0TENTIAL 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ~ k!lla KaZi ~ said:
Halo.Combat.Evolved.Anniversary.XBOX360-COMPLEX
 6 years ago '04        #9225
|Roscoe 385 heat pts385
space
avatar space
space
$2,056 | Props total: 0 0
 ~ k!lla KaZi ~ said:
Halo.Combat.Evolved.Anniversary.XBOX360-COMPLEX


soo many games
 6 years ago '06        #9226
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,829 | Props total: 43 43
TOO many games smh lol..sh*t krazy...burned my last disc last night on Saints Row 3 I cannot get down wit that sh*t lol....now I wish I woulda burned ACR or Skyrim...well...time to reup..

Guess NFS is up next...it comes out on the 15th I believe..
 6 years ago '04        #9227
King Kusanagi 36 heat pts36
space
avatar space
space
$8,854 | Props total: 2605 2605
 ~ k!lla KaZi ~ said:
TOO many games smh lol..sh*t krazy...burned my last disc last night on Saints Row 3 I cannot get down wit that sh*t lol....now I wish I woulda burned ACR or Skyrim...well...time to reup..

Guess NFS is up next...it comes out on the 15th I believe..
@ burning SR3 before Skyrim
 6 years ago '06        #9228
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,829 | Props total: 43 43
Yeah...tell me about it...sh*t kinda slipped my mind...lol..I still can't believe I burned 25 discs in 3 weeks tho
 6 years ago '04        #9229
Scoop24 15 heat pts15
space
avatar space
space
$6,691 | Props total: 1138 1138
 ~ k!lla KaZi ~ said:
which one did you order?
The Ihas 124 from newegg for $18 posted like a page back.. Ordered it Wednesday night and it's currently out for delivery.

Now I just gotta make sure I cancel that shoprunner crap (which free to join) which gave me free 2 day shipping.


Last edited by Scoop24; 11-11-2011 at 12:53 PM..
 6 years ago '04        #9230
Scoop24 15 heat pts15
space
avatar space
space
$6,691 | Props total: 1138 1138
Question though do I have to flash something else on top of the burnermax to be able burn memorex discs?

Or

Do I just flash the burnermax and I'm set?
 6 years ago '11        #9231
desertheat2006 1 heat pts
space
avatar space
space
$247 | Props total: 93 93
 ~ k!lla KaZi ~ said:
right here......................






































Halo.Combat.Evolved.Anniversary.XBOX360-COMPLEX

Thank you man. You are on top of this sh*t this week! ha ha
 11-11-2011, 01:14 PM         #9232
BMS 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Skyrim, Halo, GOW, MW3 all suck dik
Just give me NFS and Rayman and ill be happy

Then thats it till next year, too many games to catch up on that i wanna complete going back all the way to LA Noire
 6 years ago '06        #9233
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,829 | Props total: 43 43
 Firestarr said:
Question though do I have to flash something else on top of the burnermax to be able burn memorex discs?

Or

Do I just flash the burnermax and I'm set?
aye...just follow that video tutorial dude made on youtube (posted a page or two back)...


[video - click to view]


but INSTEAD of flashing with the ORIGINAL PC Burnermax FW...flash using the *modified one IHAS-MaxBurner-FODUBBLE-RITEK S04-66 (its prehacked for using Memorex discs)


MAKE SURE you select ur drive folder...which will be the IHAS124B folder...and make sure the Memorex discs you're using are "RITEK S04-66" I don't know of any other Memorex discs out there...for a while I've only used/came across the "RITEK S04-66" ones...
 6 years ago '04        #9234
Scoop24 15 heat pts15
space
avatar space
space
$6,691 | Props total: 1138 1138
Well I just finish flashing the drive.. Burning my 1st game now.

Anyone care to share there imgburn settings? I wanna see if they match the ones I'm using from a tut.


Last edited by Scoop24; 11-11-2011 at 05:50 PM..
 11-11-2011, 06:14 PM         #9235
PR0TENTIAL 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Just know 1 thing, burning at 4x make sure you turn OPC on. Burning at 2.4x make sure you turn OPC off.
 6 years ago '04        #9236
Scoop24 15 heat pts15
space
avatar space
space
$6,691 | Props total: 1138 1138
 PR0TENTIAL said:
Just know 1 thing, burning at 4x make sure you turn OPC on. Burning at 2.4x make sure you turn OPC off.
Yup messed up the 1st disc because of this. Just finished a 2nd disc with the corrections it worked perfect thanks.
 11-11-2011, 08:27 PM         #9237
Dannyisastud 
space
space
space
$n/a | Props total:  
me too. I wonder if its some kind of checks?
 6 years ago '04        #9238
|Roscoe 385 heat pts385
space
avatar space
space
$2,056 | Props total: 0 0
 BMS said:
Skyrim, Halo, GOW, MW3 all suck dik
Just give me NFS and Rayman and ill be happy

Then thats it till next year, too many games to catch up on that i wanna complete going back all the way to LA Noire



waiting on that Rayman for my gf tho, gonna co-op that sh*t wit her to keep her happy
 6 years ago '04        #9239
DJ Maximum|M 43 heat pts43
space
avatar space
space
$42,137 | Props total: 7033 7033
A bug has been found in the Hitachi FW, its now back in testing phase. More news
to come! way too many games and I cant play them I remember having a hitachi drive was great to have now Idk :(
 6 years ago '06        #9240
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,829 | Props total: 43 43
the update is fine...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 41
'18 BENTLEY MULLINER. Who's copping??
14 comments
19 hours ago
@rides
most viewed right now
 37
Video inside Meek Mill May Have Officially Redeemed Himself From The Drake Beef w/Th..
143 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 35
OBLITERATE THE PUNANI!!! beating up & killing the pu$$y is old school "WE GOTT..
109 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Article inside Exclusive The New Mutants details revealed: X-Men franchise goes hor..
35 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 17
May 26 - BREAKING: Egypt has launched air strikes on Libya
41 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 17
audio inside Ebro Responds to Accusations on Joe Budden's Podcast
89 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 13
BREAKING: Young Buck gives update on G Unit affiliation
60 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 11
This guy kills it on friday the 13th
51 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy