The Official "_________ has leaked" Thread

most viewed right now
 124
Video inside Meek Mill May Have Officially Redeemed Himself From The Drake Beef w/Th..
108 comments
@hiphop
most viewed right now
 98
When being a serial rapist just isn't savage enough.
52 comments
@wild'ish
most viewed right now
 76
Video inside Man has a vision of Hell and this is what he saw!!
50 comments
@wild'ish
most viewed right now
 72
Image(s) inside She so fine that she could use my toothbrush!
67 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '05        #8521
Da Real Talk 4 heat pts
space
avatar space
space
$4,992 | Props total: 3 3
how can i check if mines is the imars version of not
 6 years ago '06        #8522
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,829 | Props total: 43 43
 Da Real Talk said:
how can i check if mines is the imars version of not
where do yall download sh*t from? forums? if you don't know which version you have...oh my..

when did you download it ? and since you're asking you probably have that p2p rip or more than likely the iMars rip....yall better start reading up on sh*t before you start downloading/burning..

n*ggas be going for the first rip they see available and running with it

If you did download it from some forum...try to remember which thread you copped it from
 6 years ago '05        #8523
PhI|0z0pH3r 72 heat pts72
space
avatar space
space
$15,375 | Props total: 0 0
Burned another copy of 2k12 and all good so far. Burned RAGE and Dark Souls also good. Played a bit of RAGE and really wasn't feeling it so far. Think I might hit up Dark Souls first.
 6 years ago '05        #8524
Da Real Talk 4 heat pts
space
avatar space
space
$4,992 | Props total: 3 3
 ~ k!lla KaZi ~ said:
where do yall download sh*t from? forums? if you don't know which version you have...oh my..

when did you download it ? and since you're asking you probably have that p2p rip or more than likely the iMars rip....yall better start reading up on sh*t before you start downloading/burning..

n*ggas be going for the first rip they see available and running with it

If you did download it from some forum...try to remember which thread you copped it from
Yesterday 360iso & I Haven't Burned It Yet I Only Downloaded It To Save Me The Time Of Having To When I Flash Up To LT2.0
 6 years ago '04        #8525
|Roscoe 385 heat pts385
space
avatar space
space
$2,056 | Props total: 0 0
Finally got 2.0 on.. bout to burn Dark Souls, 2k12, Driver, Warhammer and Gears 3

Its good to be back
 6 years ago '04        #8526
336db336boy336 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,021 | Props total: 522 522
wat do I need to buy if I want to start making back up games
 6 years ago '06        #8527
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,829 | Props total: 43 43
 Da Real Talk said:
Yesterday 360iso & I Haven't Burned It Yet I Only Downloaded It To Save Me The Time Of Having To When I Flash Up To LT2.0
you more than likely have the p2p rip...maybe the iMars rip...since you haven't burned it yet I would download NBA_2K12_PROPER_READNFO_USA_RF-XBOX360-RRoD and delete the other one
 6 years ago '04        #8528
bird 
space
avatar space
space
$2,849 | Props total: 2 2
 ~ k!lla KaZi ~ said:
where do yall download sh*t from? forums? if you don't know which version you have...oh my..

when did you download it ? and since you're asking you probably have that p2p rip or more than likely the iMars rip....yall better start reading up on sh*t before you start downloading/burning..

n*ggas be going for the first rip they see available and running with it

If you did download it from some forum...try to remember which thread you copped it from

real talk juss wait on legit rip ... r be banned for havin no patience
 6 years ago '06        #8529
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,829 | Props total: 43 43
 bird said:
real talk juss wait on legit rip ... r be banned for havin no patience
yeah, mayne...thats what I'm saying...the sh*t is already FREE! The most important part is having patience...n*ggas are fu*king greedy lol..
 6 years ago '06        #8530
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,829 | Props total: 43 43
 jesusplay said:
Blackcats ftw
I only fu*k with Newsgroups now...but which ever works best..
 6 years ago '04        #8531
bird 
space
avatar space
space
$2,849 | Props total: 2 2
 ~ k!lla KaZi ~ said:
yeah, mayne...thats what I'm saying...the sh*t is already FREE! The most important part is having patience...n*ggas are fu*king greedy lol..

greedy aint even the word lol ... as u said fam its free juss wait till the right tings leak n*ggas juss in a rush to play the games as early as possible lol ... nyways r n*ggas playin 2k online is it safe ??
 6 years ago '04        #8532
bird 
space
avatar space
space
$2,849 | Props total: 2 2


new way to burn games without all error messages much easier
 6 years ago '11        #8533
leem26vtec 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,436 | Props total: 183 183
Forza 4 just leaked. But its XGD3 or whatever
 6 years ago '06        #8534
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,829 | Props total: 43 43
 leem26vtec said:
Forza 4 just leaked. But its XGD3 or whatever
LOL that sh*t doesn't matter now
 6 years ago '05        #8535
PhI|0z0pH3r 72 heat pts72
space
avatar space
space
$15,375 | Props total: 0 0
The fu*k? Its XGD3? You were expecting otherwise. Better get with the times lmao. Whats next? fu*k this game has AP2.6 . I actually might try that Sega fishing game. fu*k with me on that outdoors sh*t. d!ck Cheney a motherfu*ker.

Dead.Rising.2.Off.The.Record.XBOX360-MARVEL
Sega.Bass.Fishing.XBLA.XBOX360-MoNGoLS
 10-07-2011, 12:40 PM         #8536
PR0TENTIAL 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]



There are 2 versions out now...

Forza Motorsport 4 0800 NTSC XBOX360-XPG
Forza_Motorsport_4_USA_XBOX360-ZRY

Only the ZRY version appears on scene DB's so it's likely the XPG is a p2p rip. I'd wait for the ZRY version if i were you.

Update: The problem also happens with JTAG players so some a.ssume the XPG is a bad rip. Please wait for ZRY!

Live stream of the XPG rip being played: NO OUTSIDE LINKS take everything with a grain of salt!

JTAG's versions of the ZRY release are now confirming the same error. Also allegedly all files on the XPG and the ZRY version are identical. As compared by the WinMerge program. Some speculation from #fw: Forza has new protections causing jtags to error.
 6 years ago '04        #8537
hockeythug 66 heat pts66
space
avatar space
space
$19,303 | Props total: 840 840
 PhI|0z0pH3r said:
Sega.Bass.Fishing.XBLA.XBOX360-MoNGoLS
finally :agreement6:
 6 years ago '11        #8538
desertheat2006 1 heat pts
space
avatar space
space
$247 | Props total: 93 93
Sesame.Street.Once.Upon.a.Monster.XBOX360-DNL
 6 years ago '11        #8539
leem26vtec 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,436 | Props total: 183 183
 PhI|0z0pH3r said:
The fu*k? Its XGD3? You were expecting otherwise. Better get with the times lmao. Whats next? fu*k this game has AP2.6 . I actually might try that Sega fishing game. fu*k with me on that outdoors sh*t. d!ck Cheney a motherfu*ker.

Dead.Rising.2.Off.The.Record.XBOX360-MARVEL
Sega.Bass.Fishing.XBLA.XBOX360-MoNGoLS
I know, there is no need to get fresh homie. Just saying I do not have the probe or tools to flash and I am tired of dropping $35 for my mod man to flash my console every 2 months. Forza is a must have and I shall catch walmart slipping. Funny thing is I work @ home for Best Buy cust service and cant get sh*t. Also just found out we over sold the forza 4 LE and are now offering cust the standard edition with free $20 Best buy card and free 1600msp.
 6 years ago '11        #8540
CarlozRossi 40 heat pts40
space
avatar space
space
$5,345 | Props total: 2112 2112
i have a question . So imma attempt to burn a game for the 1st time. I was buying them 5 for $25

from some dude of CL but i just you tubed it & it looks mad easy.

my question is do i just follow that guide Bird posted or do i have to run

it through some other sh*t ?

BTW i my 350 is on LT+ 2.0

thx for all the help
Home      
  
 

 






most viewed right now
 74
Image(s) inside Groom cancels wedding after video of Bride going Wild in Bachelorette ..
228 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
 40
OBLITERATE THE PUNANI!!! beating up & killing the pu$$y is old school "WE GOTT..
76 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Image(s) inside What Rihanna Been Eating??
176 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
May 23 - ISIL take over town in the Philippines, matial law declared
28 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 26
Image(s) inside fu-k Carly to improve race relations
51 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Video inside Someone tried to clown new rappers but Kodak actually killed Em's sh-t ..
123 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Video inside WTF shorty head game is....
82 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Inmate throws another inmate over the rails
135 comments
22 hours ago
@misc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy