The Official "_________ has leaked" Thread

most viewed right now
 73
Oct 19 - Model Natasha Prince accused Magician David Blaine of rape
78 comments
@news
most viewed right now
 71
Image(s) inside Ashanti badder than Beyoncé, Rihanna, all of dem
65 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 62
Future & Young Thug - Super Slimey (Official Album Anticipation/Discussion Thr..
172 comments
@hiphop
most viewed right now
 56
Image(s) inside 100% #WoodWife Material
20 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '07        #6421
stargod 
space
space
space
$2,728 | Props total: 131 131
 MELODY said:
Can I get some love in here?!
I failed at it.Idk if it can be done bc once the stickers come off the word Microsoft appears thru the sticker
 6 years ago '07        #6422
MELODY 24 heat pts24
space
avatar space
space
$10,315 | Props total: 1663 1663
 stargod said:
I failed at it.Idk if it can be done bc once the stickers come off the word Microsoft appears thru the sticker
WOW
 6 years ago '04        #6423
hockeythug 66 heat pts66
space
avatar space
space
$19,303 | Props total: 846 846
 RugerRell2369 said:
quick question. i got a mw2 edition xbox and i wanna get that sh*t modded. ima have to order a piece and soider (sp) the piece into the xbox and jungleflash it as well in order for it to become modded?
What drive does it have? Lite-on?
 6 years ago '06        #6424
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,838 | Props total: 67 67
 hockeythug said:
What drive does it have? Lite-on?
you awready know...mw2 edition..that's late 2009...probably a 9 series lite-on..
 05-10-2011, 05:12 PM         #6425
PR0TENTIAL 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 RugerRell2369 said:
quick question. i got a mw2 edition xbox and i wanna get that sh*t modded. ima have to order a piece and soider (sp) the piece into the xbox and jungleflash it as well in order for it to become modded?
Probably a Lite-On, all you will need is a probe. There's no need to solder anything when modding the DVD drive.
 6 years ago '04        #6426
hockeythug 66 heat pts66
space
avatar space
space
$19,303 | Props total: 846 846
 ~ k!lla KaZi ~ said:
you awready know...mw2 edition..that's late 2009...probably a 9 series lite-on..
Yeah, if you dont want to buy the probe, then I would just wait till LT 2.0 comes out and find somebody to do it.
 6 years ago '06        #6427
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,838 | Props total: 67 67
I think LT 2.0 will hit Slims first...he has a phat 360...but yea...might as well wait it out to see what's really going to happen in tha next month or so....
 6 years ago '04        #6428
hockeythug 66 heat pts66
space
avatar space
space
$19,303 | Props total: 846 846
 RugerRell2369 said:
so i should wait or say fu*k it and probe it? im keepin it offline for single player games and sh*t. i got one for online game play
If you want to do it yourself then go ahead and buy the probe.
 6 years ago '06        #6429
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,838 | Props total: 67 67
just sayin'...if it was me...I would wait it out a few...just to see what's really going to happen in tha next month or so...yall should have 2 360's anyway...

I have a flashed one...and 1 for Retail games that I own...which only consist of 2 games lmfao..MW2 and Madden lolol..
 6 years ago '06        #6430
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,838 | Props total: 67 67
damnn...i'm surprised "MX vs. ATV Alive" didn't get verified yet...I think it came out in stores today...
 6 years ago '04        #6431
l0udm0uf 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,678 | Props total: 3 3
 -Artiz- said:
yo why does paliknight give thanks in every thread
almost derailed the thread, never noticed not i look n im like


 6 years ago '08        #6432
d3athb4dishonor 5 heat pts
space
avatar space
space
$7,188 | Props total: 308 308
LA NOIRE need to hurry up.
 05-11-2011, 05:44 PM         #6433
PR0TENTIAL 
space
space
space
$n/a | Props total:  
L.A. Noire will leak tomorrow night or sometime on Friday.
 6 years ago '07        #6434
bx kid 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,168 | Props total: 1222 1222
i say friday no later then saturday
 6 years ago '06        #6435
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,838 | Props total: 67 67
 RugerRell2369 said:
how much longer is this gonna be till it comes out ya know?
Nahh...i'm patiently waiting myself...AND I *heard it's coming out for slims before the regular 360s its ur call tho....
 6 years ago '06        #6436
Honolulu Blue 31 heat pts31 OP
space
avatar space
space
$17,389 | Props total: 998 998
just as long as its before my weekend starts
 6 years ago '04        #6437
DJ Maximum|M 44 heat pts44
space
avatar space
space
$42,926 | Props total: 10009 10009
damn this sh*t need to leak lol
 05-12-2011, 01:13 AM         #6438
PR0TENTIAL 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Big releases have been known to drop on Thursday nights. It will most definitely leak before Saturday, that's almost a guarantee.
 6 years ago '04        #6439
|Roscoe 385 heat pts385
space
avatar space
space
$2,056 | Props total: 0 0
I'm getting sick of constantly refreshing my sites, waiting for LA Noire to show up :lachen001:
Gonna be a big fu*king download when it finally does
 6 years ago '06        #6440
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,838 | Props total: 67 67
 Mystt said:
I'm getting sick of constantly refreshing my sites, waiting for LA Noire to show up :lachen001:
Gonna be a big fu*king download when it finally does
Home      
  
 

 






most viewed right now
 27
She Said She Ya Fav Thick Chick
48 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Image(s) inside My Days In Houston (Tsu)
65 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Image(s) inside Thats Too Much Woman For U Charlie, Gonna Have To Share Her Around A Bit
44 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
NBA Kyrie Irving Regrets Leaving The Cavs After Celtics Lost To Cavs? ,Lebron ..
85 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 9
Image(s) inside Oct 18 - Former Wharton Professor: 'Trump Was the Dumbest G*ddamn Stud..
104 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
Legendary Nickelodeon Pedophile Dan Schneider was/is a savage(in a bad way)
190 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 4
Image(s) inside Demi Rose Busts Out
127 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 3
Oct 18 - Mandalay Bay Security Guard Jesus Campos to Appear on The Ellen DeGe..
91 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy