The Official "_________ has leaked" Thread

most viewed right now
 86
XXXTentacion reportedly signs Capitol Records deal worth $6 million
48 comments
@hiphop
most viewed right now
 70
Future & Young Thug - Super Slimey (Official Album Anticipation/Discussion Thr..
228 comments
@hiphop
most viewed right now
 59
Image(s) inside Ashanti badder than BeyoncĂ©, Rihanna, all of dem
126 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 54
50 cent provides footage of Jimmy Henchmen 'ratting' on people
42 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #5681
Matt 16 heat pts16
space
avatar space
space
$2,726 | Props total: 104 104
Didn't mean to NOT believe you, but so many people lie now-a-days to keep them looking cool... you understand...

BUT this was nice to wake up to...

[pic - click to view]


dunno why its so little...

we shall see it today.. =D hopefully
 7 years ago '04        #5682
famoussasjohn 17 heat pts17
space
avatar space
space
$9,705 | Props total: 193 193
Meh, I'll wait for lt+ and then burn more games lol.
 7 years ago '04        #5683
King Kusanagi 36 heat pts36
space
avatar space
space
$8,922 | Props total: 3013 3013
 famoussasjohn said:
Meh, I'll wait for lt+ and then burn more games lol.

[pic - click to view]



Still don't know why they holding on to it & not upload it.
 7 years ago '04        #5684
Matt 16 heat pts16
space
avatar space
space
$2,726 | Props total: 104 104
its up, its alive... its out... DOES ANYONE HAVE MEGAUPLOAD premium to share with me, i'll share my megashares account =[ its upped on there.. i'll share the link to black ops =P
 7 years ago '04        #5685
show 
space
avatar space
space
$1,213 | Props total: 248 248
 Matt said:
its up, its alive... its out... DOES ANYONE HAVE MEGAUPLOAD premium to share with me, i'll share my megashares account =[ its upped on there.. i'll share the link to black ops =P
whereeeeeeeeee!??
 7 years ago '04        #5686
Matt 16 heat pts16
space
avatar space
space
$2,726 | Props total: 104 104
the only links up are megaupload... give it about 2 hours it'll be everywhere else i need to use a premium tho =[
 10-31-2010, 12:45 PM         #5687
LOX311 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 show said:
whereeeeeeeeee!??
360 iso

[CODE]1 http://www.megaupload.com/?d=KVI3WJAU
2 http://www.megaupload.com/?d=3I8NIER8
3 http://www.megaupload.com/?d=551FJZPD
4 http://www.megaupload.com/?d=N3Q7PE5L
5 http://www.megaupload.com/?d=VH337YAH
6 http://www.megaupload.com/?d=QHHGVTO5
7 http://www.megaupload.com/?d=5LXUUY6A
8 http://www.megaupload.com/?d=0K66QCF4[/CODE]


Last edited by LOX311; 10-31-2010 at 12:49 PM..
 7 years ago '04        #5688
show 
space
avatar space
space
$1,213 | Props total: 248 248
i cant even get into the page its so overloaded lol
 10-31-2010, 12:50 PM         #5689
LOX311 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 show said:
i cant even get into the page its so overloaded lol
Check my post ^
 7 years ago '04        #5690
show 
space
avatar space
space
$1,213 | Props total: 248 248
 LOX311 said:
Check my post ^
Props , your the man!
 7 years ago '07        #5691
celphtitled 2 heat pts
space
space
space
$1,870 | Props total: 42 42
good s**t, dont have a megaupload account so ill wait for the torrent
 7 years ago '04        #5692
hockeythug 66 heat pts66
space
avatar space
space
$19,303 | Props total: 846 846
Gotta love the annual meltdown over at 360iso
 7 years ago '04        #5693
bird 
space
avatar space
space
$2,854 | Props total: 8 8
LT+ is only for slim systems anyways
 7 years ago '07        #5694
celphtitled 2 heat pts
space
space
space
$1,870 | Props total: 42 42
found a torrent 49 seeders 74 leechers

i hope its real
 7 years ago '04        #5695
famoussasjohn 17 heat pts17
space
avatar space
space
$9,705 | Props total: 193 193
<p-FuNk> gonna be a LT+ ?
<+c4eva> no eta, LT+ is for slim only, new checks are for slim only
<+c4eva> jf will also be updated for full support for slim including 0225 key dump!
<+c4eva> benq LT is fine
<+c4eva> there are several real-time checks in slim to overcome but should be ok
<+c4eva> current LT is fine
<+c4eva> terablinda is great, it all stems from fw unlock routine in slim which we have known for sometime now, jf will be updated to have improved support for slim
<+c4eva> realtime ram check,realtime fw check,realtime buffer check, are just some of the new checks for slim, we will cover our tracks with LT+
<+c4eva> it shows the current LT is doing its job for these new checks to be implemented!
<NEO_X> c4eva are there also new discs checks on its way ?
<+c4eva> alot more info will be released in the coming weeks on all the MS checks
So I guess I'll burn away then
 7 years ago '05        #5696
TattooedMPsz 49 heat pts49
space
avatar space
space
$25,096 | Props total: 7613 7613
So to the dudes that's gonna burn the game what u gone when the dashboard comes out tmw I'm not bashing or hatin I got a slim and another modded xbox with 60 burned games I guess play zombies and sp offline???
 7 years ago '06        #5697
Honolulu Blue 31 heat pts31 OP
space
avatar space
space
$17,389 | Props total: 998 998
 LOX311 said:
360 iso
u sure this is black ops?
 10-31-2010, 02:59 PM         #5698
LOX311 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Comic Book Guy said:
u sure this is black ops?
Didn't DL cuz I don't got moded box anymore..some ppl should be done soon so we will see
 7 years ago '10        #5699
beast mode 25 heat pts25
space
avatar space
space
$13,883 | Props total: 1695 1695
can anybody confirm is the iso mu links provided is a working copy of black ops, i don't wanna waste the banwith
 7 years ago '04        #5700
famoussasjohn 17 heat pts17
space
avatar space
space
$9,705 | Props total: 193 193
#fw chan says Black ops is legit
COD:BLACK OPS P2P/IND RIP = LEGIT/SSV1

but they dont know if it has that AP2.5 or not. if it does that = ban hamma!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 68
NFL As I watch Shaq, this sh-t was not fair bruh
82 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 52
Image(s) inside Women's faces captured before, during and after orgasm in photography ..
205 comments
20 hours ago
@misc
most viewed right now
 39
NFL Reporter that outed Cam, back reporting. Players visibly uncomfortable wi..
133 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
 35
NBA Paul Pierce on Embiid: "I’m tired of getting a little taste of him. I want..
87 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 31
NBA Weird: All Suns players run at the SAME EXACT TIME after turnover
69 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 25
Workout Your Body Type - Ectomorph, Mesomorph or Endomorph?
30 comments
22 hours ago
@misc
most viewed right now
 21
Image(s) inside Metro Boomin Warns Producers: Don't Let Atlantic Records Steal Your Soul
104 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 20
Video inside Does Anyone watch this show?? It fcking Hilarious!
18 comments
20 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy