The Official "_________ has leaked" Thread

most viewed right now
 175
Image(s) inside ebro hints at a tekashi 69 being a plant conspiracy
106 comments
@hiphop
most viewed right now
 145
Woman catches a witch doing black magic on her porch
64 comments
@misc
most viewed right now
 87
Image(s) inside Kanye West Is On Twitter LOSING HIS fu-kING MIND!
131 comments
@hiphop
most viewed right now
 78
Nas Album June 15th
99 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '05        #2781
JaiMega 
space
avatar space
space
$15,133 | Props total: 18 18
I haven't gotten banned yet, must be doing something right.

ie.. playing only verified wave 3 games for now.
 8 years ago '06        #2782
jayvivz 8 heat pts
space
avatar space
space
$10,826 | Props total: 3 3
 Matt said:
As of right now im not even going to bother downloading, SS, DMI & PFI should not be blank. I would be careful downloading it, there is no stealth on it, but aparently you can use the stealth used for modern warfare 1 .... i have all of it, but i dont got time to try it.. the person who ripped it didn't do it right, and its coming up as just a media disk, regardless of activate.iso or not.. (yeah its a wave 4)

so we shall see what happens.
thread's already been deleted. i knew it was a fake.
 8 years ago '05        #2783
P-Hill|M 26 heat pts26
space
avatar space
space
$37,768 | Props total: 12248 12248
I've officially been hit by the hammer of might.
 8 years ago '06        #2784
jayvivz 8 heat pts
space
avatar space
space
$10,826 | Props total: 3 3
*yawn* @ more bans.
 8 years ago '06        #2785
jayvivz 8 heat pts
space
avatar space
space
$10,826 | Props total: 3 3
 DarkSidesHero said:
Pretty sure it was deleted due to a bad rip.
ok...
 8 years ago '06        #2786
jayvivz 8 heat pts
space
avatar space
space
$10,826 | Props total: 3 3
Damn, I just got hit with the Mjolnir
 8 years ago '06        #2787
Honolulu Blue 33 heat pts33 OP
space
avatar space
space
$17,761 | Props total: 1686 1686
and we're off!
 8 years ago '05        #2788
P-Hill|M 26 heat pts26
space
avatar space
space
$37,768 | Props total: 12248 12248
Im joking lol
Posted via Mobile Device
 8 years ago '06        #2789
Honolulu Blue 33 heat pts33 OP
space
avatar space
space
$17,761 | Props total: 1686 1686
 DarkSidesHero said:
que??
i said i was waiting for people here to get banned, and then p-hill and jayvivz both said they got banned, so i said "and we're off!" like now its just begun. ya dig?

im back on #fw by the way
 8 years ago '06        #2790
Honolulu Blue 33 heat pts33 OP
space
avatar space
space
$17,761 | Props total: 1686 1686
 P-Hill said:
Im joking lol
Posted via Mobile Device
so youre not console banned?
 8 years ago '04        #2791
show 
space
avatar space
space
$1,232 | Props total: 279 279

[video - click to view]

 8 years ago '04        #2792
dopeismarcus 30 heat pts30
space
avatar space
space
$3,424 | Props total: 1405 1405
 8 years ago '05        #2793
P-Hill|M 26 heat pts26
space
avatar space
space
$37,768 | Props total: 12248 12248
nah im not console banned yet
Posted via Mobile Device
 8 years ago '06        #2794
jayvivz 8 heat pts
space
avatar space
space
$10,826 | Props total: 3 3
 Comic Book Guy said:
i said i was waiting for people here to get banned, and then p-hill and jayvivz both said they got banned, so i said "and we're off!" like now its just begun. ya dig?

im back on #fw by the way
lol nah I'm not banned, I was joking, I just said Mjolnir cuz of P's dumbass comment about some hammer of might.

Bout to play some Gay Tony offline. Microsoft is giving everyone a happy Halloween f**kin a**holes.
 8 years ago '08        #2795
Spic 
space
space
space
$1,347 | Props total: 10 10
if you got a silver account can your s**t still get banned ?
 8 years ago '08        #2796
King Jackson 87 heat pts87
space
avatar space
space
$5,477 | Props total: 2183 2183
 PhanTuhC said:
That's funny ..
 8 years ago '07        #2797
Jeet Kune Do 12 heat pts12
space
space
space
$7,213 | Props total: 2312 2312
 Spic said:
if you got a silver account can your s**t still get banned ?
yea you can still get banned
 8 years ago '04        #2798
YngSwift 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,785 | Props total: 182 182
man ive played so many different games online way before release date and thankfully im not banned im about to go update to the new firmware in a min to play wave 4!!!
 8 years ago '06        #2799
Honolulu Blue 33 heat pts33 OP
space
avatar space
space
$17,761 | Props total: 1686 1686
 Spic said:
if you got a silver account can your s**t still get banned ?
youre still connected to xbl so yeah
 8 years ago '04        #2800
dopeismarcus 30 heat pts30
space
avatar space
space
$3,424 | Props total: 1405 1405
everyone will get banned sooner or later.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Image(s) inside Damn...who that? ... Woahhhh wait!!! DAMN WHO-IS-THATTTT?
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Image(s) inside Baby girl, what you doing, where’s your man?
45 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Apr 20 - Woman steals ID to get six-figure job, but can't do the work
100 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 26
mike tyson virtual boxing...yo, wtf!?
55 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 17
BOX Adrian Broner Infamous Interview
171 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
 14
Video inside If you don't think Cardi b is adorable something is wrong with you
87 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Video inside Broke 50 couldn’t afford court side seats
79 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 12
Image(s) inside Kanye throwing heavy subliminals at Jay Z and Beyonce
162 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy