4,824
 

{{AUDIO}} JOE BUDDENS WIFEY TAHIRY ADMITS SHE F-CKED 2 GUYS IN 1 DAY ,BUDDENS Eats A


 
2
most viewed right now
+42  92
46 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 10 years ago '08        #1
9180 page views
66 comments


SLR CHOOPA 391 heat pts391
space
avatar space
space
$2,395 | Props total: 6695 6695
{{AUDIO}} JOE BUDDENS WIFEY TAHIRY ADMITS SHE F-CKED 2 GUYS IN 1 DAY ,BUDDENS Eats A
 

 
TAHIRY INTERVIEW ON LIP SERVICE WITH SOME OLD BROADS JOE BUDDENS EATS a*s. She fu*ked 2 dudes in the same day , eats but , swallows .... long a*s interview


[pic - click to view]

 **LISTEN**


Last edited by SLR CHOOPA; 02-12-2009 at 08:55 PM..



best
worst
66 comments
 

 10 years ago '04        #2
mista_millz 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,331 | Props total: 2577 2577
LOLOL

i mean, what does that have to do with hip hop

leave that sh*t in the gossip corner or something

 10 years ago '07        #3
Bkjj11 4170 heat pts4170
space
avatar space
space
$104,927 | Props total: 100415 100415
lmao joe budden eats the box....hahaha

ewwwwwww

Budden lost...

 10 years ago '05        #4
Ghettoquiz 15 heat pts15
space
avatar space
space
$14,781 | Props total: 1220 1220
 Bkjj11 said
lmao joe budden eats the box....hahaha

ewwwwwww

Budden lost...
you dont eat pus*y?

lol

 10 years ago '07        #5
Bkjj11 4170 heat pts4170
space
avatar space
space
$104,927 | Props total: 100415 100415
 Ghettoquiz said
you dont eat pus*y?

lol
pus*y butthole

SAY NO TO EATING BUTTHOLE

 10 years ago '04        #6
fmills15 
space
avatar space
space
$1,566 | Props total: 36 36
I fu*ked 2 girls in one day. Can I get a thread?

 10 years ago '05        #7
Ghettoquiz 15 heat pts15
space
avatar space
space
$14,781 | Props total: 1220 1220
 Bkjj11 said
pus*y butthole

SAY NO TO EATING BUTTHOLE
lol no a*s eating round here

 02-12-2009, 08:35 PM         #8
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 fmills15 said
I fu*ked 2 girls in one day. Can I get a thread?
but did u tell your lady that if u have one??? or tell girls that period

 02-12-2009, 08:53 PM         #9
magatsu 
space
space
space
$n/a | Props total:  
She putting that secure boyfriend sh*t to the test ain't she? I'm pretty damn secure myself......until I start caring about a girl for real, after feelings get caught......you ain't pulling no sh*t like that.

 02-12-2009, 08:56 PM         #10
ferrari f-50 
space
space
space
$n/a | Props total:  
:hyper:

 10 years ago '07        #11
Bkjj11 4170 heat pts4170
space
avatar space
space
$104,927 | Props total: 100415 100415
hahaha Joe budden got owned @ 33:30


So u guys never got into a physical f*ght?
Ummmm, im really like extra so i probably grabbed him a couple of times but he walks out the house.
Yeah, Saigon said he runs from f*ghts too


:guns3: :guns1:
:cya: :owned:






Last edited by Bkjj11; 02-12-2009 at 09:11 PM..

 10 years ago '04        #12
speedyt8 
space
avatar space
space
$285 | Props total: 13 13
box = pus*y

 10 years ago '06        #13
01seay 89 heat pts89
space
avatar space
space
$21,800 | Props total: 6718 6718
This thread is about to go platinum

 02-12-2009, 09:33 PM         #14
Brown Bomber II 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 fmills15 said
I fu*ked 2 girls in one day. Can I get a thread?
i fu*ked two girls and got head from another in da whip

 10 years ago '07        #15
getGwap 
space
space
space
$1,952 | Props total: 502 502
 Bkjj11 said
hahaha Joe budden got owned @ 33:30


So u guys never got into a physical f*ght?
Ummmm, im really like extra so i probably grabbed him a couple of times but he walks out the house.
Yeah, Saigon said he runs from f*ghts too


:guns3: :guns1:
:cya: :owned:




im no joe budden fan or nuttin but a real man walks out of the house instead of staying around a female during a heated argument and risk puttin ya hand on her look at chris brown if he walked away when him and rihanna was arguing he wouldnt been in the sh*t he is in now

 10 years ago '04        #16
mista_millz 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,331 | Props total: 2577 2577
 Bkjj11 said
lmao joe budden eats the box....hahaha

ewwwwwww

Budden lost...
lil n*gga doesnt even know whats a box

u virgin fu*k

no pun intended

 10 years ago '07        #17
Bkjj11 4170 heat pts4170
space
avatar space
space
$104,927 | Props total: 100415 100415
 getGwap said
im no joe budden fan or nuttin but a real man walks out of the house instead of staying around a female during a heated argument and risk puttin ya hand on her look at chris brown if he walked away when him and rihanna was arguing he wouldnt been in the sh*t he is in now
but the saigon part is what was funny...learn how to read...

 10 years ago '07        #18
Bkjj11 4170 heat pts4170
space
avatar space
space
$104,927 | Props total: 100415 100415
 mista_millz said
lil n*gga doesnt even know whats a box

u virgin fu*k

no pun intended
it was a joke, jackass :yayo: no pun intended

 10 years ago '04        #19
HUMAN_CRACK 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,364 | Props total: 121 121
 BRAZZ said
i eat a*s and i love it....chocolate please?
scust

 10 years ago '08        #20
Venxm 12 heat pts12
space
avatar space
space
$4,027 | Props total: 1258 1258
thats what happens when you wife up jumpoffs.
joey... u ate the box and the buns? (buns = a*s)
noooooooo!!

i personally think shes tired of joe budden and
shes looking for a new n*gga to snatch her up.
but for now, she will use joey for her exposure.
shes hustling that n*gga hard, damn homie.

 10 years ago '07        #21
getGwap 
space
space
space
$1,952 | Props total: 502 502
 Bkjj11 said
but the saigon part is what was funny...learn how to read...
i dont know what's funny about that i dont keep up wit saigon or buddens all i know is i seen the pic of his girl that's why i checked on the thread

i think she is more relevant than those 2 nobodies combined

 10 years ago '06        #22
BlackandGifted 17 heat pts17
space
avatar space
space
$24,520 | Props total: 948 948
 fmills15 said
I fu*ked 2 girls in one day. Can I get a thread?
Ive fu*ked 4 girls in one day so do I get 2 threads???

 02-12-2009, 10:39 PM         #23
Robby Digital 
space
space
space
$n/a | Props total:  


Jesus Christ this n*gga Buddens loses again...completely owned


 10 years ago '04        #24
AnthonyCruz 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,828 | Props total: 3 3
Joe Budden loses, again.


 02-12-2009, 11:09 PM         #25
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i knew that bi*ch was a jump

Home      
  




 


 
 

yesterday...


most viewed right now
+19online now  50
Image(s) inside You Every Smash A Girl In A Van That Double As Her House While Her Pet..
50 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+26online now  42
Image(s) inside Elon Musk confirms the book of Revelations...
132 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+179online now  28
Image(s) inside Diddy been on his ruthless 50 cent sh-t. Animal ambition
98 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
online now  14
audio inside Kanye West - Bye Bye Baby 《LEAK》
39 comments
22 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy