50 Cent - "A Psychic Told Me"/50 Cent Defends Threatening Khaled's Mother On Video

most viewed right now
 114
Video inside So Maliah blessed us this morning
43 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 97
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
92 comments
@hiphop
most viewed right now
 89
Damn!! Is all I can say
67 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 67
Video inside Was there ever a bigger weed carrier than SliffStar
90 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '05        #41
BurninLz 31 heat pts31 OP
space
avatar space
space
$10,316 | Props total: 908 908
i think its safe to say this "beef" has officially begun
 9 years ago '04        #42
bradleyb87 
space
avatar space
space
$2,130 | Props total: 559 559
I been thinking this beef was corny from the jump, b/c it was just mufu*kaz talkin' back in forth who def. can't end the other's career.

Now there HAS to be some physical sh*t to happen...

GOOD.....now it's finally finna get entertaining.

Atleast if Khaled and Ross aren't bi*ches...
 9 years ago '04        #43
Phesus 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,198 | Props total: 2 2
First it's ahhhh this beef is fake...fifty not gon do sh*t....ross not gon do sh*t


now a n*gga takes it up a notch people start crying and saying he crossing the line..lmao



fifty trying to hurt and scare people...this ain't no we in the hood lets f!ght 1 on 1 sh*t......this is Godfather I'ma send some people and have u k!lled...lmao


this is 2009 people!!..wake up!!....end times are coming
 9 years ago '05        #44
BurninLz 31 heat pts31 OP
space
avatar space
space
$10,316 | Props total: 908 908
Ross Calls Ja Rule: You still got Minister Farrakhan's number?


 9 years ago '05        #45
murdamurda 33 heat pts33
space
space
space
$6,979 | Props total: 166 166
50 had his peoples right next to DJ Khaled's mom. ohhhhhhhhh this is getting nice... Khaled probably sleeping strapped right now. He probably got his mom extra security. Khaled shook 1's... You know he callin Birdman for backup.

What's beef? Beef is when you need two gats to go to sleep
Beef is when your moms ain't safe up in the streets
Beef is when I see you
Guaranteed to be an ICU
 9 years ago '04        #46
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,217 | Props total: 2115 2115
Yayos Moms house got shot up....where was all the sympathy then? Dude is lookin at somebody moms....so what? I like 50 cuz he does sh*t like this.....he is just showing how close he can get and how much info he can obtain.....but honestly...aint no rules to war. If he can shake them up like this then he goonna do it.....yall gettin soft now.


Last edited by persuazion; 02-11-2009 at 08:29 PM..
 9 years ago '05        #47
younghova032003 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,610 | Props total: 36 36
U kno its all entertainment but what I just thought how we know its legit. How we really kno it was his moms?
 9 years ago '06        #48
bizflawless 148 heat pts148
space
avatar space
space
$6,163 | Props total: 92 92
someones gonna end up hurt or dead, i guarantee it
 9 years ago '06        #49
rlnichol77 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,022 | Props total: 11 11
I think this is going too far; some one will get hurt or k!lled, we dont need another situation like Big , Pac , or 3 yrs ago with Bustas Bodyguard getting k!lled .
 9 years ago '06        #50
exprezzionz 11 heat pts11
space
avatar space
space
$881 | Props total: 48 48
 persuazion said:
Yayos Moms house got shot up....where was all the sympathy then? Dude is lookin at somebody moms....so what? I like 50 cuz he does sh*t like this.....he is just showing how close he can get and how much info he can obtain.....but honestly...aint no rules to war. If he can shake them up like this then he goonna do it.....yall gettin soft now.
:applause::applause::applause: real talk....
 9 years ago '04        #51
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,217 | Props total: 2115 2115
 younghova032003 said:
U kno its all entertainment but what I just thought how we know its legit. How we really kno it was his moms?
well she did have all those pics in her desk....and I dont think fif would put out some bullsh*t that somebody would call him on....but he was smart in not putting anybodys face in that vid....just the shirts so you know who it was..
 9 years ago '06        #52
Storchaveli 94 heat pts94
space
avatar space
space
$27,991 | Props total: 4024 4024
:applause: I love this... 50 can be a good friend. Just don't fu*k with him.
 02-11-2009, 08:45 PM         #53
rundat 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Ghetto_Guevara said:
Yeah I noticed


WSHH is with Jordan Towers right? They collab with Khaled...so....I dont know


.
vid is up there now
 02-11-2009, 08:46 PM         #54
Twista740 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fuc her fu*k kaylid and fuc officer ricky
 9 years ago '05        #55
TRU 504 BoY 
space
avatar space
space
$1,970 | Props total: 88 88
why has music come to this. rappers use to just bang on wax and let the fans decide. and it'd be over. now u see stupid sh*t like cartoons and dudes moms. wtf
 9 years ago '08        #56
Ven0m 12 heat pts12
space
avatar space
space
$3,948 | Props total: 979 979
'09 - one of these rappers gonna get merked. beef sh*t is ridiculous...
on each side of the battlefield, someone will either be laugh out of hip-hop, k!lled or k!ll. hopefully it end with something lyrical than physical. like i said... 50 is dying for attention, he got all of it now.
 9 years ago '05        #57
Dillinger805 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,994 | Props total: 83 83
50 funny but just wish this would bring out the best in the raps they release i dont want to see this over and over i want to hear mixtapes and albums
 9 years ago '04        #58
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,217 | Props total: 2115 2115
 Trill n*gga said:
that sh*t wouldnt have happened if yayo didint slap henchmen's kid
besides the fact.....what did his Momma have to do with the incident?? Everybody was like "yeahhhh" Yayo's mom deserved that sh*t...now a dude just filming Khaleds moms and everybody ready to call crimestoppers.....


Last edited by persuazion; 02-11-2009 at 08:53 PM..
 9 years ago '05        #59
BurninLz 31 heat pts31 OP
space
avatar space
space
$10,316 | Props total: 908 908
the point is, this is what 50 set out to do..

all yal like "fu*k this i wanna hear it on mixtapes, albums, etc"

to 50, these dudes arent even worth the time.. and hes k!lled em worse than ne rap song could do... just by having fun
 9 years ago '05        #60
lyrical.obsessi 
space
space
space
$2,496 | Props total: 0 0
yea you heard maino prediction

somebody gonna get k!lled over worldstar this year
its sad but its soooo fu*king true....
Home      
  
 

 






most viewed right now
 39
So this nigga YBN Nahmir really a fraud nigga?
83 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 31
Steph Kegels
133 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Video inside US DEPARMENT OF DEFENSE RELEASES NAVY JET ENCOUNTER WITH UFO VIDEO :mjd..
74 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Image(s) inside Dec 16 - Virginia woman killed by her pit bulls in ‘grisly mauling’
195 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 18
Image(s) inside Dec 15 - Matt Damon Is Sharing All His Bad Opinions on Sexual Misconduct
53 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 15
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
121 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Image(s) inside Uncle Murda Comments On Chinx's Killer Who Is Linked To Him!
112 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Image(s) inside Is it just me or did Kanye West dress poorly during the College Dropou..
70 comments
2 days ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy