Feb 9 - Salma Hayek videotapes African sucking her breast (w/ VID LINK)

most viewed right now
 103
audio inside Meek Previews New Song "What Beef".. Mentions Drake
63 comments
@hiphop
most viewed right now
 69
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
82 comments
@wild'ish
most viewed right now
 65
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
87 comments
@hiphop
most viewed right now
 50
NBA Lebron James just PUBLICLY ETHERED Stephen Curry CAREER and TOOK HIS SOUL ..
64 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 9 years ago '04        #41
octane 
space
avatar space
space
$4,105 | Props total: 1009 1009
 Hold That said:
You n*ggas are mad ignorant, ignoring the bigger picture of the video and only focused on Hayek brea$t feeding some starrving kid.

Either you n*ggas get zero pus*y in real life or are just fu*kin stupid.. I'll a.ssume it's both.


Anyway, thats fu*ked up that kid died because the mother didn't have 7 cent.. America can fork over billions for the war but STILL refuse to help africa.. SMH.
propper
 9 years ago '04        #42
Dash420 21 heat pts21
space
avatar space
space
$15,106 | Props total: 6872 6872
 CHILL24 said:
am i the only one turned off by that baby dying....on film???!!
 Hold That said:
You n*ggas are mad ignorant, ignoring the bigger picture of the video and only focused on Hayek brea$t feeding some starrving kid.

Either you n*ggas get zero pus*y in real life or are just fu*kin stupid.. I'll a.ssume it's both.


Anyway, thats fu*ked up that kid died because the mother didn't have 7 cent.. America can fork over billions for the war but STILL refuse to help africa.. SMH.
yeah yo....this video is sad as fu*k..i almost completely 4got wtf i was watching dis sh*t 4 in the first place man i hate seein ppl die especially a lil baby...yall n*ggaz is ridiculous on this site 4real..gettin all hype about Salma hayek fine a.ss..i mean ive seen her t*tties in like 1995 when i seen Desperado's...
 9 years ago '05        #43
b_eazy 63 heat pts63
space
avatar space
space
$18,077 | Props total: 2854 2854
Mmmm great pair to choose......I love that woman
 02-10-2009, 04:48 PM         #44
hunterfauch 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JHAE_74 said:
lucky baby
Ya dam right
 9 years ago '07        #45
MissStush88 1 heat pts
space
avatar space
space
$904 | Props total: 5 5
N i thought I was a humanitarian SMH....
 9 years ago '07        #46
RJ96 8 heat pts
space
avatar space
space
$16,074 | Props total: 2287 2287
i......
 9 years ago '08        #47
Nut-In-Honeys 10 heat pts10 OP
space
avatar space
space
$6,318 | Props total: 7311 7311
 MissStush88 said:
N i thought I was a humanitarian SMH....
u can start with me
 9 years ago '07        #48
Cartel-Clipz 29 heat pts29
space
avatar space
space
$31,779 | Props total: 28872 28872
 Rowe said:
title is misleading as hell, i thought this was a s3x tape w/ an african
 9 years ago '04        #49
Lucifer|M 13 heat pts13
space
avatar space
space
$18,281 | Props total: 67 67
Those t*tties are big enough to stop world hunger.
 9 years ago '06        #50
Isiah61 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,550 | Props total: 1988 1988
brea$t Milkkkkkk, You make my day!
 9 years ago '05        #51
JaiMega 
space
avatar space
space
$15,133 | Props total: 18 18
Tig ol bitties
 02-11-2009, 01:43 AM         #52
drumgangP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I!!!!!!!!





and lol@the people in this thread, its very rare i actually REALLY laugh @ some of the sh*t thats said on here ahahahhahaha
 9 years ago '08        #53
Nut-In-Honeys 10 heat pts10 OP
space
avatar space
space
$6,318 | Props total: 7311 7311
 Binah said:
:wtf:This is absurd... The women don't want to brea$tfeed so they can still attract men???:character62:
I can't believe some people lack common sense. Nobody needs to be educated about the benefit of brea$tmilk or brea$tfeeding. Just a simple observation of nature does it.

In the 21st century people wanna go backward and harm their progeny in the process!

Many westerners were also opting for formula in the 40s and 50s. Formula was being falsely advertized as being better than brea$t milk (as it is done in China today) but then again even so, women should have used their common sense.

Kudos to Salma! Only a mother would understand!

And at all of you focusing on her brea$t. Control ur urges for goodness sake!lol yall behaving like ur puberty just kicked in...
@ taking this thread serious



Last edited by Nut-In-Honeys; 02-11-2009 at 09:38 AM..
 9 years ago '04        #54
Phillymatic 15 heat pts15
space
avatar space
space
$5,123 | Props total: 2107 2107
 Binah said:
:wtf:This is absurd... The women don't want to brea$tfeed so they can still attract men???:character62:
I can't believe some people lack common sense. Nobody needs to be educated about the benefit of brea$tmilk or brea$tfeeding. Just a simple observation of nature does it.

In the 21st century people wanna go backward and harm their progeny in the process!

Many westerners were also opting for formula in the 40s and 50s. Formula was being falsely advertized as being better than brea$t milk (as it is done in China today) but then again even so, women should have used their common sense.

Kudos to Salma! Only a mother would understand!

And at all of you focusing on her brea$t. Control ur urges for goodness sake!lol yall behaving like ur puberty just kicked in...
I'm sorry, all I'm reading is you doing alot of this (>'_')<
But not enough of this (>'_')=
Also feel free to flash some of this / /( * )( * )\ \

KThxBye! :greetings10:
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 28
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
61 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
155 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
66 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
61 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Video inside This was by far the best catfish
120 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
May 20 - Europeans Clown US Gun Violence & The NRA - #MAGA
137 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 8
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
161 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 7
NBA BX do you agree with Scottie Pippen??
177 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy