[ChrisBrown Vs Rihanna]Chris Brown and Rihanna To Do A Duet

most viewed right now
 79
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
248 comments
@hiphop
most viewed right now
 78
NBA Nas got the last laugh
64 comments
@sports
most viewed right now
 75
Article inside 10 Songs That Biggie Recorded But No One Has Found
19 comments
@hiphop
most viewed right now
 65
Image(s) inside Dec 12 - The Alabama Special Election Live
407 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 02-09-2009, 11:20 PM         #121
GOD999 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn she got fu*ked up bad......I didnt think it was that violent now
 9 years ago '05        #122
Left Hook 28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,334 | Props total: 1667 1667
Tbh this ish is probably blown out of proportion.
 9 years ago '07        #123
Bkjj11 3548 heat pts3548 OP
space
avatar space
space
$92,401 | Props total: 69925 69925
R&B superstar Rihanna is reportedly cooperating with Los Angeles police who are currently building a domestic violence case against her boyfriend Chris Brown .
Brown turned himself into Los Angeles police Sunday night (February 8) after a woman came forward claiming that she was attacked by the singer after they got into dispute.
Police had initially refused to reveal the identity of the woman but The Los Angeles Times has confirmed that it is Rihanna .
Their dispute occurred early Sunday morning and police say Rihanna suffered bruises and a scratch to her face and received medical attention at a local hospital.
Rihanna and Brown were both slated to perform at the Grammy Awards Sunday but they both never showed.
Brown was charged Sunday with one count of making felony criminal threats. He is currently out on $50,000 bail and is expected to appear in court on March 5th.
The incident has dampened Brown's image and has caused bubblegum giant Wrigley to suspend its advertising campaigns featuring the singer.
The company said they will lift the suspension after the case has been resolved. Brown is a spokesman for Wrigley
 02-09-2009, 11:30 PM         #124
Deuce Black 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Left Hook said:
Tbh this ish is probably blown out of proportion.
MULTIPLE BITE MARKS

 9 years ago '06        #125
coolio 57 heat pts57
space
avatar space
space
$18,375 | Props total: 9 9
this is gonna fu*k up his career for a bit
 9 years ago '04        #126
sebastianroyale 
space
avatar space
space
$870 | Props total: 0 0
dude got some big a.ss teeth too
 9 years ago '04        #127
dj_tameil 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,563 | Props total: 92 92
Chris brown tried to give Rihanna a "kiss kiss"... but she didnt wanna get it "poppin" that night.... so he tossed her from "wall to wall" and cracked her in the forehead with an "umbrella"... eh eh eh...
 02-10-2009, 12:22 AM         #128
HR_Paperstacks 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dj_tameil said:
Chris brown tried to give Rihanna a "kiss kiss"... but she didnt wanna get it "poppin" that night.... so he tossed her from "wall to wall" and cracked her in the forehead with an "umbrella"... eh eh eh...
*dies*

 9 years ago '04        #129
dj_tameil 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,563 | Props total: 92 92
 HR_Paperstacks said:
*dies*

:::Takes a bow::: ... lmfao
 02-10-2009, 12:31 AM         #130
non-fiction 
space
space
space
$n/a | Props total:  
ATTENTION THIS IS OFFICER WILLIAM ROBERTS ( UNDERCOVER NAMED RICK ROSS ) MY PARTNERS AT DA MIAMI POLICE DEPARTAMENT HAVE JUST INFORMED ME THAT THE SINGER CHRIS BROWN HAS BEEN ARRESTED FOR a.ssULTING HIS GIRLFRIEND RHIANNA FOR GIVIN HIM HERPES. THIS TYPE OF BATTERY WILL NOT BE ALLOWED IN THE MUSIC INDUSTRY, AND I WILL PERSONALLY ARREST ANY ARTIST WHO PROMOTES VILOENCE, AND THANKS TO MY GOOD FRIEND T.I. FROM ATLANTA FOR THE T.I.P ON THE ARREST . OVER AND OUT.

-from wshh


herpes aint that a bi*ch
 02-10-2009, 12:36 AM         #131
!LL MuZ!k 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Scan said:
she gave him herpes
Damn!!

She Hulled that man something serious!!

Now that n*gga gone endorse Valtrax

In his PR speech he'll be saying "It's about Suppresion!" :laughing0:
 9 years ago '07        #132
stogz 18 heat pts18
space
avatar space
space
$41,049 | Props total: 30337 30337
For real though, them Caribbean chix like to get in a n*gga face a lot... like they are f**kin' men or sumthin. So, CB prolly just f**kin lost it before he even knew what was going on.
 9 years ago '06        #133
Maywood86 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,438 | Props total: 123 123
look.. all these bi*ches talking about they want to be equal... and they want to be independent... well you want equality and independent respect like a man.. then take it like that... don't get all feminine and burning bras and sh*t when sh*t gets heavy.. ur just getting treated equally as a man.. that's equality....
 02-10-2009, 12:44 AM         #134
Deuce Black 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dj_tameil said:
Chris brown tried to give Rihanna a "kiss kiss"... but she didnt wanna get it "poppin" that night.... so he tossed her from "wall to wall" and cracked her in the forehead with an "umbrella"... eh eh eh...
 9 years ago '08        #135
VerbalAssassin 100 heat pts100
space
avatar space
space
$16,092 | Props total: 2714 2714
 Ghettoquiz said:

[pic - click to view]

:laughing9: Cold blooded lol!
 9 years ago '08        #136
Nut-In-Honeys 10 heat pts10
space
avatar space
space
$6,027 | Props total: 5812 5812
 !LL MuZ!k said:
Damn!!

She Hulled that man something serious!!

Now that n*gga gone endorse Valtrax

In his PR speech he'll be saying "It's about Suppresion!" :laughing0:
I guess thats what u call a Good Girl Gone Bad
 02-10-2009, 01:04 AM         #137
KiddKidd45 
space
space
space
$n/a | Props total:  
dese hoe a.ss n*ggas is comedians. dey be havin me rollin.


"2 goons dont like dat sh*t"
"dats da hand u was dealt" lmao
 02-10-2009, 01:05 AM         #138
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 02-10-2009, 01:08 AM         #139
!LL MuZ!k 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Ghettoquiz said:

[pic - click to view]

Damn! you could make some gwap and get in the T-Shirt game with that pic. lol
 02-10-2009, 01:12 AM         #140
!LL MuZ!k 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol
Home      
  
 

 






most viewed right now
 37
Pineapple Pwussy 🍍 😻
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
221 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 30
Guy programs old Chuck E Cheese Animatronics to perform Pop Lock and Drop It
52 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
148 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
195 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
male rape survivor talks about how he got raped twice
65 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 10
Video inside My experience after record deal (warning)
323 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 8
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
151 comments
24 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy