The Official 2009 Grammy Awards Thread/Performance Videos Posted

most viewed right now
 125
Image(s) inside May 22 - Here’s how money is destroying the world and the people livin..
34 comments
@news
most viewed right now
 84
Video inside F*ucking Black Guy
133 comments
@wild'ish
most viewed right now
 52
Video inside 50 was ready to stab up Suge back in the day
95 comments
@hiphop
most viewed right now
 50
Video inside First she'll break your ankles, then she'll your heart!!!
68 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

WHO YALL GOT??
TI-JAY-Z-WAYNE-KANYE-MIA--SWAGGER LIKE US 13 28.89%
TI JUSTIN TIMBERLAKE- DEAD AND GONE 4 8.89%
LIL WAYNE ROBIN THICKE- TIE MY HANDS 8 17.78%
COLDPLAY & JAY Z 13 28.89%
SUGARLAND 0 0%
RADIOHEAD 7 15.56%
Voters: 45. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 9 years ago '05        #241
BurninLz 31 heat pts31
space
avatar space
space
$10,402 | Props total: 1116 1116
annnnd waynes gonna ruin everything
 9 years ago '05        #242
BigL4Life 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,971 | Props total: 33 33
MIA is gotta be like 10 months pregnant right now and jumpin around... def not good 4 the child... lol
 9 years ago '08        #243
Soda Pop 7 heat pts
space
avatar space
space
$10,209 | Props total: 5545 5545
Wayne looking like Sammie the Junkie
 9 years ago '04        #244
CentsCuZ 19 heat pts19
space
avatar space
space
$11,061 | Props total: 924 924
Of course the Grammys have to ruin a good performance by doing something stupid, like filming it in black and white.
 9 years ago '04        #245
EOAE 60 heat pts60
space
avatar space
space
$6,927 | Props total: 285 285
These n*ggas demand respect from these people on stage at the Grammy's.
 9 years ago '07        #246
Cartel-Clipz 29 heat pts29
space
avatar space
space
$31,799 | Props total: 28981 28981
 KrayLay said:
Biggest homos3xual.


Well played sir.
 02-08-2009, 07:52 PM         #247
juelz318 
space
space
space
$n/a | Props total:  
She pregnant as hell but she gettin it lol
 9 years ago '04        #248
uncfan888 5 heat pts
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
how all 3 of them gonna be in tux's and weezy dressed up like a bum???
 9 years ago '07        #249
Bkjj11 3745 heat pts3745
space
avatar space
space
$97,178 | Props total: 79884 79884
Everybody standin, best performance of the night
 9 years ago '05        #250
Nickel 118 heat pts118
space
avatar space
space
$11,231 | Props total: 179 179
this bi*ch performed pregnant wtf???? lol
 9 years ago '04        #251
youngtito2004 
space
avatar space
space
$1,694 | Props total: 0 0
performance was a lot better than i thought it would be.......Im still mad somebody knocked up MIA skinny a.ss
 9 years ago '04        #252
EOAE 60 heat pts60
space
avatar space
space
$6,927 | Props total: 285 285
I'm quitting school to be a rapper.
 9 years ago '07        #253
CheezyDoDo 15 heat pts15 OP
space
avatar space
space
$11,386 | Props total: 206 206
the greatest performance i ever seen !!!!!!!!!!!!!!
 9 years ago '04        #254
uncfan888 5 heat pts
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
chris martin just looked over at his bandmate and said "this is what american music is??"

and kate beckinsale can also get the D.. s3xy vampire a.ss
 9 years ago '04        #255
BackBlock_OG 35 heat pts35
space
avatar space
space
$7,020 | Props total: 1312 1312
I'm in favor of a rule against pregnant chicks performing... all in favor say I
 9 years ago '07        #256
Bkjj11 3745 heat pts3745
space
avatar space
space
$97,178 | Props total: 79884 79884
So wait, is kanye and wayne still performin somethin???
 9 years ago '06        #257
piru87 1 heat pts
space
space
space
$531 | Props total: 1 1
lol yo yall n*ggaz is funny as hell this n*gga talkin bout quiting school lol but best one tonight everybody held there own
 9 years ago '08        #258
Soda Pop 7 heat pts
space
avatar space
space
$10,209 | Props total: 5545 5545
Dope!
 9 years ago '05        #259
CO Butta 4 heat pts
space
space
space
$6,396 | Props total: 1 1
are yall serious....performance was okay...bu im tellin ya SUGARLAND >>>>
 9 years ago '05        #260
BurninLz 31 heat pts31
space
avatar space
space
$10,402 | Props total: 1116 1116
followed by paulll
Home      
  
 

 






most viewed right now
 78
Man hit dog with baseball bat because he ate his Whopper
68 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 62
ashley graham killing it i'm sold yo!
55 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 56
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
103 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 36
Image(s) inside This is what the richest zip code in America looks like
147 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 32
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
50 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Kanye West working on MY BEAUTIFUL DARK TWISTED FANTASY
51 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Image(s) inside Jessica Jones AKA Krysten Ritter Is Fine To Me Bruh
85 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
I doubt Kanye hittin kim right
110 comments
23 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy