[RickRoss Vs 50]Rick Ross ft. The Game, Fat Joe, Ja Rule - Mafia Music Remix

most viewed right now
 103
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
25 comments
@wild'ish
most viewed right now
 76
Image(s) inside This is what the richest zip code in America looks like
88 comments
@wild'ish
most viewed right now
 58
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
34 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 54
 Video inside First she'll break your ankles, then she'll your heart!!!
2 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Mafia Music Remix
Fire and 50 lost 18 42.86%
Ok but he should have use his own crew (Triple C) 2 4.76%
Wack and Ross loss 9 21.43%
I see why Jada or Lil Wayne pass on this gay shit 13 30.95%
Voters: 42. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 9 years ago '04        #3141
Peter Starks™ 2 heat pts
space
space
space
$4,262 | Props total: 261 261
 Explicit said:
All this talk about this beat and thats it? The first Maybach Music beat was better. I could see if this beat sounded like that song with nas on it which had a nice smooth beat, but this :disdain23: And at those saying T-Pain k!lled the hook. I've heard him sound better on other songs, this hook was just flat out boring. No one driving in a Maybach would bump this song in their whip.
n*gga i wouldn't play NO rap in no maybach. Str8 Frank Blue Eyes
Posted via Mobile Device
 9 years ago '05        #3142
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,930 | Props total: 13345 13345
 CheezyDoDo said:
Personally I thought Ye Was the weakest Wrong

Wayne had them lines "benjamin franklin on X how that cash roll,thats right them mill dew(do) like damp clothes" WTF

i thought he went in No Homo

I liked how Ross talked about how nobody wanted to f**k with him when he was a broke c.o. n*gga b ack in the day but now all the girlies wanna f**k n*ggas been saying that shyt for years
kanyes verse was good but it didnt really have a standout line too me

btw Maybach music 1 is better but this is hot also
deeper than rap sounds likes its gonna be a classic Hell NO
Added some commentary




track is a 7.5 out of 10


Last edited by THEINFAMOUS; 04-08-2009 at 09:53 PM..
 9 years ago '04        #3143
Merle 8 heat pts
space
avatar space
space
$2,795 | Props total: 0 0
 Ghetto_Guevara said:
I only wonder how do you guys will benefit from Tia's Diaries when you obviously don't know how to read?
:applause:

Haters will be cryin' by then when Ross won and fifty didn't sell s**t
 9 years ago '04        #3144
Merle 8 heat pts
space
avatar space
space
$2,795 | Props total: 0 0
 Twista740 said:
i need this but wit ricky verse cut out.
Damn, look what you've did, you ripped the hater alert to pieces.

We're gonna need a bigger one
 9 years ago '09        #3145
BMAN626 37 heat pts37
space
avatar space
space
$7,491 | Props total: 976 976
Let you hold some'em...ill let you hold a hollow tip
 9 years ago '04        #3146
Claudinho69 6 heat pts
space
avatar space
space
$3,307 | Props total: 2435 2435
[CODE]http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh49OX4ZAlarWl65Ta[/CODE]


Last edited by Claudinho69; 04-11-2009 at 08:32 AM..
 9 years ago '08        #3147
The N 541 heat pts541
space
avatar space
space
$49,327 | Props total: 24934 24934
It isn't supposed to have Ja Rule???
 9 years ago '08        #3148
The N 541 heat pts541
space
avatar space
space
$49,327 | Props total: 24934 24934
This is kinda crazy, never expected fat s**t to be part of this or even the lame

lets see where this goes from here.
 04-10-2009, 06:03 PM         #3149
Michael_Moore 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn...
 04-10-2009, 06:04 PM         #3150
Michael_Moore 
space
space
space
$n/a | Props total:  
game's the only coulda dug this fat cop out of the grave....
 04-10-2009, 06:11 PM         #3151
Michael_Moore 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The N said:
This is kinda crazy, never expected fat s**t to be part of this or even the lame

lets see where this goes from here.

I think there's more to come....verses wise
 9 years ago '04        #3152
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,370 | Props total: 2484 2484
this s**t is never ending.....Ross a b***h for letting Game on the track when Game called up the radio laughing at Ross and admiting that 50 was "eating" him....not gonna even talk about Joe...we already know how thats gonna play out.
 04-10-2009, 06:21 PM         #3153
Rowe 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol @ game and 50 still dissing each other from 2005
 9 years ago '08        #3154
Showtimegp 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,550 | Props total: 42 42
lol bobo just keeps taking in L
 04-10-2009, 06:31 PM         #3155
Michael_Moore 
space
space
space
$n/a | Props total:  
game lookin' like a hypocrite 4real...n*gga spent the past 3+ years callin' 50 a rat...and then turns around and does a song with a confirmed/self admitted officer of the law...SMH
 9 years ago '04        #3156
EOAE 60 heat pts60
space
avatar space
space
$6,927 | Props total: 285 285
ricky ross aka the crooked co aka the inside man aka feed yo a.ss to the wolves is that n*gga

he got these two stubborn cornballs to come out of their respective holes so he could outshine them on a track

BAWS
Posted via Mobile Device
 9 years ago '06        #3157
Yung Dilla 1498 heat pts1498
space
avatar space
space
$57,492 | Props total: 36567 36567
yo game didn't say anything about them or did i miss something? ok re listened and only thing he said was ross was his n*gga so you can't say game dissed them


Last edited by Yung Dilla; 04-10-2009 at 08:36 PM..
 04-10-2009, 08:53 PM         #3158
Dangerously 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I thought Game deaded his G-Unit beef. Does he have a new record coming out soon?
 9 years ago '08        #3159
Showtimegp 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,550 | Props total: 42 42
game so bi polar
 9 years ago '08        #3160
Showtimegp 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,550 | Props total: 42 42
bobo just go k!lled ....hahah...deeper than rap
Home      
  
 

 






most viewed right now
 24
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
74 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Video inside Jose Guapo out here down bad
58 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 18
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
84 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
119 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
116 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
612 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
53 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 5
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
134 comments
24 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy