iPhone Discussion Thread

most viewed right now
 175
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
90 comments
@wild'ish
most viewed right now
 135
Image(s) inside Dec 11 - Government agencies announce plan to sellout the internet
61 comments
@news
most viewed right now
 111
Rappers that have or had AIDS
76 comments
@hiphop
most viewed right now
 111
Video inside Response to Joyner Lucas 'I'm Not Racist'
102 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '05        #101
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,177 | Props total: 11731 11731
 LaSalle said:
cuz I can post in any thread i want to fukk n*gga.. I don't owe u hoes nuthin ya heard me.. yo boppin a.ss is da one dat need me to help ya funky a.ss phone.. fukk outta here son..
U sound like a female

I wasnt asking you until u responded to the question i posted for YCS

"Funky a.ss phone"...........We got the same phone.
 9 years ago '09        #102
LaSalle 
space
avatar space
space
$67 | Props total: 36 36
 THEINFAMOUS said:
U sound like a female

I wasnt asking you until u responded to the question i posted for YCS

"Funky a.ss phone"...........We got the same phone.
smh.. bi*ch u quoted my screenshot and asked me about it..simple a.ss n*gga

and yes u have a funky a.ss fone n*gga.. pull yo skirt down n*gga
 9 years ago '05        #103
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,177 | Props total: 11731 11731
 LaSalle said:
He told you the programs son..and yes that's the reason for the dock so you won't be usin them Windows 95 folders..
^^^ When u typed this u volunteered your iPhone services n*gga


 LaSalle said:
smh.. bi*ch u quoted my screenshot and asked me about it..simple a.ss n*gga

and yes u have a funky a.ss fone n*gga.. pull yo skirt down n*gga
 9 years ago '09        #104
LaSalle 
space
avatar space
space
$67 | Props total: 36 36
 THEINFAMOUS said:
^^^ When u typed this u volunteered your iPhone services n*gga




Lmao..n*ggas think cuz I commented in the thread dnt mean I volunteered to help yo monkey a.ss n*gga..and u still have a funky a.ss fone..
 9 years ago '08        #105
ycs_int 
space
avatar space
space
$257 | Props total: 2 2
ya'll n*ggas done?

...i know i been off da scene, but damn...

...lookout 4 the new sh*t fri...

 9 years ago '09        #106
LaSalle 
space
avatar space
space
$67 | Props total: 36 36
U ain't have a 3G? But I got my sh*t refurbed too.. refurb >> new

imma post shots of my new sh*t in later..
 9 years ago '07        #107
Antbone 
space
avatar space
space
$3,573 | Props total: 1 1
lmao @ yall n*ggaz babbling over a damn cell phone...
 9 years ago '08        #108
ycs_int 
space
avatar space
space
$257 | Props total: 2 2
 LaSalle said:
U ain't have a 3G? But I got my sh*t refurbed too.. refurb >> new

imma post shots of my new sh*t in later..
naw, got my 2G refurbished for $99... sold it for $150 just 2 get a 3G refurb...

refurb >>>>>
 Antbone said:
lmao @ yall n*ggaz babbling over a damn cell phone...
n*ggas b so behind the times it's ridiculous, n*gga i'm walkin around w/ a laptop n my pocket damn near. when ur n the bed fresh off the pc & a whackjob, i'm avy-ing ur mom from my iPhyzzle.
 9 years ago '07        #109
Antbone 
space
avatar space
space
$3,573 | Props total: 1 1
 ycs_int said:
naw, got my 2G refurbished for $99... sold it for $150 just 2 get a 3G refurb...

refurb >>>>>

n*ggas b so behind the times it's ridiculous, n*gga i'm walkin around w/ a laptop n my pocket damn near. when ur n the bed fresh off the pc & a whackjob, i'm avy-ing ur mom from my iPhyzzle.
so tha iphone is dat much better when u jailbreak it?!!
 9 years ago '05        #110
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,177 | Props total: 11731 11731
 Antbone said:
so tha iphone is dat much better when u jailbreak it?!!
Yes.^ Do it and you'll see. i was skeptical too. But i aint never going back to normal unless they change a BUNCH of shyt.which wont happen


I heard its a 3rd Gen iPhone coming in the summer. Just a rumor tho
 9 years ago '07        #111
Antbone 
space
avatar space
space
$3,573 | Props total: 1 1
 THEINFAMOUS said:
Yes.^ Do it and you'll see. i was skeptical too. But i aint never going back to normal unless they change a BUNCH of shyt.which wont happen


I heard its a 3rd Gen iPhone coming in the summer. Just a rumor tho
Coo imma check it out then...first i'm still waitin on da irs to send me my taxes
 9 years ago '06        #112
Manny05 1 heat pts
space
avatar space
space
$17,401 | Props total: 1 1
 Antbone said:
so tha iphone is dat much better when u jailbreak it?!!
hell yea.
its basically a computer once you do it..
i mean you can go on sites, watch pr0n..download it and watch it whenever..
same thing with music..its crazy.

plus it lets you customize all of it.
and more features.
i jailbroke my ipod touch 2 days ago and i ain't looking back lol
 9 years ago '07        #113
Antbone 
space
avatar space
space
$3,573 | Props total: 1 1
 Manny05 said:
hell yea.
its basically a computer once you do it..
i mean you can go on sites, watch pr0n..download it and watch it whenever..
same thing with music..its crazy.

plus it lets you customize all of it.
and more features.
i jailbroke my ipod touch 2 days ago and i ain't looking back lol
that's wassup...so should i get it unlocked?!
 9 years ago '09        #114
LaSalle 
space
avatar space
space
$67 | Props total: 36 36
 ycs_int said:
naw, got my 2G refurbished for $99... sold it for $150 just 2 get a 3G refurb...

refurb >>>>>

n*ggas b so behind the times it's ridiculous, n*gga i'm walkin around w/ a laptop n my pocket damn near. when ur n the bed fresh off the pc & a whackjob, i'm avy-ing ur mom from my iPhyzzle.
yessur..you's a smart n*gga cap.

 Antbone said:
that's wassup...so should i get it unlocked?!
of course n*gga.
 9 years ago '05        #115
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,177 | Props total: 11731 11731
 Antbone said:
that's wassup...so should i get it unlocked?!
Does a zebra have stripes?
 9 years ago '05        #116
GuttaGutta 
space
space
space
$352 | Props total: 0 0
How do i replace 't-mobile' in the top left corner with my name??

*edit* nevermind, Make it mine....


Last edited by GuttaGutta; 02-13-2009 at 11:18 AM..
 9 years ago '05        #118
dmunson318 
space
avatar space
space
$8,053 | Props total: 789 789

honestly n*gga u just fu*ked the whole thread up with these old a.ss themes.
 9 years ago '08        #119
ycs_int 
space
avatar space
space
$257 | Props total: 2 2
 dmunson318 said:
honestly n*gga u just fu*ked the whole thread up with these old a.ss themes.
real talk...

then they ain't even his screens, n*gga prob doesn't have an iPhone... :disdain2:
 9 years ago '04        #120
Charley HUSTLE 15 heat pts15
space
avatar space
space
$957 | Props total: 3 3
 dmunson318 said:
honestly n*gga u just fu*ked the whole thread up with these old a.ss themes.

i know huh i just figured jailbreaking the iphone is an old a.ss subject so i just figured id start with the oldie but goodies
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
44 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 44
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
84 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Video inside My experience after record deal (warning)
290 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
68 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Article inside Kodi addon site TVAddons to stop proactively checking for piracy
20 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 13
Image(s) inside Air Jordan 11 "Win Like 96" finally releases after a long history of r..
64 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 12
Eminem's First Week numbers for every album ranked
45 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
53 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy