Is bestjays.com a legit site?!

most viewed right now
 62
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
74 comments
@sports
most viewed right now
 37
Image(s) inside Might let her meet the parents
32 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
85 comments
@hiphop
most viewed right now
 32
NBA Read Westbrooks lips to Embiid
56 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 01-22-2009, 06:11 PM         #21
Flavor Flav  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 soundtrackk said:
i hope they have them so i can look fresh for my boys wedding
OMFG, IM SCREEEEEEAMIN.

Oh sh*t, im too high to be on boxden.
 01-22-2009, 06:31 PM         #22
Dangerously  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
if you even have to ask if those js and those fake gucci shoes are real...well...


[pic - click to view]



I have a couple limited edition iPhones to sell you. Soundtrack, this would look tight for your boy's wedding too.
 01-22-2009, 06:33 PM         #23
Dangerously  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ddmoney said:
i mean they use paypal so even if they is fake atleast u should recieve yo sh*t
Buying fake Jordans is exactly like having s3x with a tranny. You're the only one that knows...but you know.
 9 years ago '07        #24
Jersey732 6 heat pts
space
avatar space
space
$4,624 | Props total: 400 400
just by the website name its fake
 01-22-2009, 07:50 PM         #25
TheKrztr  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
HaHA i likd tht shirt
where can i get it
and yea it was pretty obvious to tell it was fake lol

Rockin fakes will i think will hunt ur consious untill u throw em away
lol
 9 years ago '07        #26
eggosiazon 
space
avatar space
space
$1,788 | Props total: 0 0
my cousin had fake 11's and i figured why not wear them once...
my conscience was k!lling me and it was on my mind non stop
worst feeling ever
 9 years ago '08        #27
Snappy 2 heat pts
space
space
space
$727 | Props total: 1 1
 soundtrackk said:
i hope they have them so i can look fresh for my boys wedding
who rocks Jordan's to a wedding??
 01-22-2009, 10:53 PM         #28
soundtrackk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
we are doing the hood theme

the groom and his best men are wearing all white tee's 3xl's and jordans


its something different you feel me?

we all got are shoes from bestjayscom so we got a deal.
 9 years ago '04        #29
newfnshow715 
space
avatar space
space
$3,199 | Props total: 0 0
lol @ hidious colors and the site looks horrible, this is clearly fake and dude has Jordan 24s (they are not even gonna be called 24s for $80) this is the fakest site I ever seen.


lol they got red/white/blue obama 24s this is the funniest thing I ever seen





Last edited by newfnshow715; 01-23-2009 at 01:40 AM..
 01-23-2009, 02:26 PM         #30
JCWhy83  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 soundtrackk said:
we are doing the hood theme

the groom and his best men are wearing all white tee's 3xl's and jordans


its something different you feel me?

we all got are shoes from bestjayscom so we got a deal.
yall havin the reception at micky d's or a fried chicken/check cashing/garage?
 01-23-2009, 02:27 PM         #31
JCWhy83  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 newfnshow715 said:
lol @ hidious colors and the site looks horrible, this is clearly fake and dude has Jordan 24s (they are not even gonna be called 24s for $80) this is the fakest site I ever seen.


lol they got red/white/blue obama 24s this is the funniest thing I ever seen



i wore those obama 2009s yesterday
 01-24-2009, 02:25 PM         #32
soundtrackk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JCWhy83 said:
yall havin the reception at micky d's or a fried chicken/check cashing/garage?
nah we rented out a basement in a town house
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 22
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
110 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
28 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
55 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Lil Duval with the joke of the year
58 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 6
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
201 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Video inside Hugh Jackman Clarifies Disney-Fox Merger & Wolverine Joining the Avenge..
23 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 4
50 Cent screenshots Holyfathersteve’s thread
229 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy