Devin Harris' girlfriend

most viewed right now
 91
 Deadpool 2 chokes at the Box Office. Underperming at 125 mil
31 comments
@movies
most viewed right now
 81
 Wiz Khalifa's son is a Taylor Swift stan
62 comments
@hiphop
most viewed right now
 61
 Los Angeles Hip Hop vs Atlanta Hip Hop
95 comments
@hiphop
most viewed right now
 44
 Image(s) inside First Look At The Son Goku x adidas ZX500 RM
10 comments
@gear

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '07        #21
stogz 18 heat pts18
space
avatar space
space
$42,722 | Props total: 37868 37868
She's gonna call the cops on him and say he hit her... i can tell already
 9 years ago '04        #22
Calamity 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,280 | Props total: 2120 2120
 CheezyDoDo said:
she wack

fu*k white gurls btw
devin has dissappointed me wit this one....
co sign.. n*gga lookin like a sellout from here...



ps. hate welcome
 9 years ago '08        #23
get_ate 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,917 | Props total: 685 685
Pass...
 9 years ago '07        #24
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,331 | Props total: 64 64
 DymeKatcha said:
She coo...I would have gotten a white girl with a bigger phatti..but I would def smash..
:confused12:
 9 years ago '07        #25
KnicksLost 17 heat pts17
space
space
space
$47,253 | Props total: 1637 1637
So devin likes pancakes
 9 years ago '08        #26
Dee Grande 1269 heat pts1269
space
avatar space
space
$22,380 | Props total: 7941 7941
 tru_overdose said:
she looks like as.lutty tera reid...and thats really not good.
tara reid looks like as.lutty tara reid
 9 years ago '08        #27
Illuminati 248 heat pts248
space
avatar space
space
$40,508 | Props total: 12931 12931
 Steveo54 said:
im seriously starting to think some of yall are gay as fu*k
I apologize for having higher standards.

I'm making upwards of 1 mill. a year and the best I can do is a trashy dumb a.ss white girl? fu*k out of here.


Last edited by Illuminati; 01-17-2009 at 01:37 PM..
 9 years ago '06        #28
RAZAH CUTS 6066 heat pts6066
space
avatar space
space
$55,940 | Props total: 24475 24475
would rather have ole' girl on teh cover of that new Show magazine, Black Lingerie issue
 01-17-2009, 01:52 PM         #29
GodSon818  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
harris went to Wisconsin, which is white girl central....its no shock he'd snag himself a snowbunny
 01-17-2009, 03:17 PM         #30
start X  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tru_overdose said:
she looks like as.lutty tera reid...and thats really not good.

shes fine,but damn it be like throwing a hotdog down a hallway.

ps. its hilarious seeing her stand in front of a tv that says "dumb as a rock"
yeah because we all know tera reid isnt as.lut right?

whats the big dig deal, 90% of all rich n*ggas get a blonde white chick. she dont got no a.ss tho but she s3xy
 01-17-2009, 04:19 PM         #31
mastakillah21  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Rich ballas get hot a.ss blonde white girls..... BX haters get fat ugly black chicks but justify it cuz she has a fat a.ss of course she does.. shes fatttttttt
 9 years ago '04        #32
jaybizzle 
space
avatar space
space
$3,323 | Props total: 10 10
 mastakillah21 said:
Rich ballas get hot a.ss blonde white girls..... BX haters get fat ugly black chicks but justify it cuz she has a fat a.ss of course she does.. shes fatttttttt
 9 years ago '04        #33
badboy600 15 heat pts15
space
avatar space
space
$5,494 | Props total: 1982 1982
She is Ok i guess. If I had NBA Cash she wouldn't even get a second look from me.
 01-17-2009, 04:56 PM         #34
ElMarroAfamado  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
why are yall hating?
that bi*ch looks good and REALLY .001 percent of guys give a fu*k about a bi*ches brain as long as she fu*ks so you could imagine what this bi*ch does

oh and an NBA guy going for a white bi*ch
is that really a surprise?
 9 years ago '06        #35
beanbryant24 4 heat pts
space
space
space
$1,696 | Props total: 0 0
that dude gay for askin about devin harris d*ck size lol
 9 years ago '08        #36
Illuminati 248 heat pts248
space
avatar space
space
$40,508 | Props total: 12931 12931
 mastakillah21 said:
Rich ballas get hot a.ss blonde white girls..... BX haters get fat ugly black chicks but justify it cuz she has a fat a.ss of course she does.. shes fatttttttt
LMFAO
 9 years ago '05        #37
BoSox84 
space
avatar space
space
$21,183 | Props total: 26 26
 mastakillah21 said:
Rich ballas get hot a.ss blonde white girls..... BX haters get fat ugly black chicks but justify it cuz she has a fat a.ss of course she does.. shes fatttttttt
LMFAO
 01-17-2009, 05:57 PM         #38
StateZFinest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Syphernix said:
you'd fu*k a doughnut :)
fu*k you guy, making it seem like i got low standards...


































































































i only fu*k with chocolate frosted donuts
 9 years ago '07        #39
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,331 | Props total: 64 64
 StateZFinest said:
fu*k you guy, making it seem like i got low standards...





i only fu*k with chocolate frosted donuts
 9 years ago '04        #40
VerballyAbusive 
space
space
space
$4,540 | Props total: 353 353
Not my type at all so I would have to say a HUGE L for Harris but to each his own....
Home      
  
 

 






most viewed right now
 89
Video inside The Deep Dark Web
104 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 77
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
73 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 71
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
25 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 59
Image(s) inside Someone get F.B.I. Director James B. Comey on the line now!
40 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 50
Image(s) inside This nigguh Don Q is a midget..No cap!!
106 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 36
Cardi B Speech But She Only Makes Weird Noises
52 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 29
Image(s) inside When you pretend her jokes are funnier than they are so you can smash
31 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
138 comments
22 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy