Eminem and mark wahlberg on the same stage.. Can't be good! Lol

most viewed right now
 142
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
37 comments
@news
most viewed right now
 95
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
63 comments
@hiphop
most viewed right now
 71
NFL NFL Network suspends Marshall Faulk, Heath Evans, Ike Taylor due to sexual..
217 comments
@sports
most viewed right now
 69
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
155 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 01-15-2009, 10:24 PM         #1
18368 pageviews
32 comments


ferrari f-50 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Eminem and mark wahlberg on the same stage.. Can't be good! Lol
 

 
LMAO just take a look at mark's face. em don't want it image







[pic - click to view]

 http://www.mtv.com/videos .. brations.jhtml


i wonder if this was before the marshall mathers lp or after?

32 comments for "Eminem and mark wahlberg on the same stage.. Can't be good! Lol"

 9 years ago '05        #2
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 45 45
HAHAHAHAHA @ 'like one happy, fun bunch'
 9 years ago '07        #3
PLAN_B 
space
avatar space
space
$846 | Props total: 22 22
"Marky Mark on TRL: Bad Vibrations " LOL
 9 years ago '06        #4
Bama Boy 100 heat pts100
space
space
space
$57,461 | Props total: 14706 14706
lmao man, that was like '01 or some sh*t. looooong time ago i remember that sh*t. Marky Mark got his panties all in a bunch over that sh*t i think too. Em always clownin motherfu*kers.
 9 years ago '04        #5
PurpleHaze217 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,465 | Props total: 6 6
classic MW

nobody wants it
 9 years ago '04        #6
GZ2525 
space
avatar space
space
$751 | Props total: 5 5
Em sounded stoned outta his mind
 9 years ago '04        #7
JFamis 235 heat pts235
space
avatar space
space
$16,980 | Props total: 4313 4313
mark Wahlberg asked Eminem and Carson Daly not to make any reference to Marky Mark and the Funk Bunch like two minutes before that. Eminem thought Mark Wahlberg seemed like a d*ck so he did in spite of him soon as they got back from commercial. That's what started their whole feud.
 9 years ago '06        #8
Bama Boy 100 heat pts100
space
space
space
$57,461 | Props total: 14706 14706
^^ if thats true then he should've known better. u ask Em NOT to do something you know damn well first thing he gone do is what you asked him not to lmao
 9 years ago '05        #9
eegarzay 
space
avatar space
space
$852 | Props total: 0 0
that was in 1999, at the end it says so in the bottom left corner
 01-15-2009, 11:35 PM         #10
ferrari f-50  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JFamis said:
mark Wahlberg asked Eminem and Carson Daly not to make any reference to Marky Mark and the Funk Bunch like two minutes before that. Eminem thought Mark Wahlberg seemed like a d*ck so he did in spite of him soon as they got back from commercial. That's what started their whole feud.


where's your source?
 9 years ago '04        #11
JFamis 235 heat pts235
space
avatar space
space
$16,980 | Props total: 4313 4313
 ferrari f-50 said:
where's your source?
I'll try and find it, but it seems like Em said it in Rolling Stone or XXL years ago.
 9 years ago '04        #12
PrisonRules 70 heat pts70
space
avatar space
space
$26,119 | Props total: 4418 4418
yo marky mark kinda like an older me (no homo tho).

that ninja stay serious
 01-15-2009, 11:48 PM         #13
rawproduct03  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
mark Wahlberg would beat eminem to a pulp
 9 years ago '06        #14
Yung Dilla 1478 heat pts1478
space
avatar space
space
$54,870 | Props total: 25632 25632
damn mark wasn't friendly at all
 9 years ago '08        #15
DooM 66 heat pts66
space
avatar space
space
$28,000 | Props total: 19895 19895
 rawproduct03 said:
mark Wahlberg would beat eminem to a pulp
em used to get beat up all the time, im sure his skin is prolly like leather
 01-16-2009, 12:16 AM         #16
start X  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao mark got sonned. he seem like a prick anyway
 01-16-2009, 10:35 AM         #17
soundtrackk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
link dont work
 01-16-2009, 10:41 AM         #18
ferrari f-50  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 soundtrackk said:
link dont work


sure it does!
 9 years ago '04        #19
m_cullins 62 heat pts62
space
avatar space
space
$7,532 | Props total: 275 275
sh*t Funny!!!!
 9 years ago '04        #20
Hardkore 10 heat pts10
space
avatar space
space
$18,900 | Props total: 1128 1128
 GZ2525 said:
Em sounded stoned outta his mind
^ lmaoooo. i know it. eminem was trying the fu*k out of "marky mark". eminem didn't give a fu*k back then and still never gave a fu*k.

it's messed up, though, 'cuz mark is so ashamed of his past and wants nobody to know about it. why the fu*k did you rap then, n*gga? get yo clown a.ss out of here.

the only work of mark wahlberg that i ever truly enjoyed is entourage, anyways.

:applause:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 70
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
77 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Article inside Kodi addon site TVAddons to stop proactively checking for piracy
25 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 16
Video inside My experience after record deal (warning)
296 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Eminem's First Week numbers for every album ranked
50 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
48 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
89 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Sakura, Blanka, Flake, Cody, G , & Sagat DLC SF5
72 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 6
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
69 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy