Carolina Panthers @ New York Giants [Official Thread]

most viewed right now
 123
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
43 comments
@sports
most viewed right now
 120
Post Malone almost commits career suicide on stream
124 comments
@hiphop
most viewed right now
 77
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
112 comments
@movies
most viewed right now
 66
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
160 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

???
Panthers 13 38.24%
Giants 21 61.76%
Voters: 34. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 9 years ago '07        #81
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
 uncfan888 said:
right now the steelers would beat yall too ...even though you guys beat them already
fixed
 9 years ago '07        #82
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
another thing unc, keep talkin sh*t in a polite way ima come find ya and pummel you....:)
 9 years ago '04        #83
uncfan888 5 heat pts
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
 Syphernix said:
another thing unc, keep talkin sh*t in a polite way ima come find ya and pummel you....:)
i'm not talkin sh*t at all. and i know yall beat them before but there is a HUGE difference between how you were playin then and how you're playing now. and you have to admit that
 9 years ago '07        #84
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
 uncfan888 said:
i'm not talkin sh*t at all. and i know yall beat them before but there is a HUGE difference between how you were playin then and how you're playing now. and you have to admit that
:angry12::angry12: ok ok buddy......when did you say that house party was **grabs lead pipe**
 9 years ago '04        #85
uncfan888 5 heat pts
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
 Syphernix said:
:angry12::angry12: ok ok buddy......when did you say that house party was **grabs lead pipe**
had to cancel. i'm out in the middle of south carolina for work:angry12::angry12::angry12: i was lucky to find an internet connection. and u started the sh*t talkin by sayin that a panthers/steelers super bowl would only be good if you were a steelers fan
 9 years ago '07        #86
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
 uncfan888 said:
had to cancel. i'm out in the middle of south carolina for work:angry12::angry12::angry12: i was lucky to find an internet connection. and u started the sh*t talkin by sayin that a panthers/steelers super bowl would only be good if you were a steelers fan
i wasnt talkin sh*t i was talkin realistic, yea we beat the steelers earlier yea we slipped up by DIVISIONAL opponents, i see panther games EVERY week so i know what yall good at: running well...sorta and the things yall do not so well passing, and defense aside from peppers who is so-so (but thats another thing)

point blank jake aint jake anymore not that he was brady b4 ...at least not now
 9 years ago '04        #87
uncfan888 5 heat pts
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
 Syphernix said:
i wasnt talkin sh*t i was talkin realistic, yea we beat the steelers earlier yea we slipped up by DIVISIONAL opponents, i see panther games EVERY week so i know what yall good at: running well...sorta and the things yall do not so well passing, and defense aside from peppers who is so-so (but thats another thing)

point blank jake aint jake anymore not that he was brady b4 ...at least not now
so then i was bein realistic too when i said yall wouldn't win either. 2 of our losses are to divisional opponents, just like yall. and how are we sorta good at running? that doesn't make any sense. and the defense is fine except for ken lucas. and who needs to pass when you're runnin all over people? but let's not forget that we have a top 5 receiver on our team so apparently we can throw a lil bit. and yeah jake has like 11 INTs this year, but 4 of those came in one game.. so throw those out and he's had 7 INTs in 12 games, that's not that bad
 9 years ago '04        #88
uncfan888 5 heat pts
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
the only thing that truly scares me about this game is the fact that our big D-Tackle Kemo might not play. and if he doesn't, i don't think we have enough strength to bring down Jacobs. missing him will be a huge disadvantage for us
 9 years ago '07        #89
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
 uncfan888 said:
so then i was bein realistic too when i said yall wouldn't win either. 2 of our losses are to divisional opponents, just like yall. and how are we sorta good at running? that doesn't make any sense. and the defense is fine except for ken lucas. and who needs to pass when you're runnin all over people? but let's not forget that we have a top 5 receiver on our team so apparently we can throw a lil bit. and yeah jake has like 11 INTs this year, but 4 of those came in one game.. so throw those out and he's had 7 INTs in 12 games, that's not that bad

fu*k it, i wrote a whole paragraph and erased it.....point is u a fan, name a victory that made you say wow by your panthers this year
 9 years ago '04        #90
uncfan888 5 heat pts
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
 Syphernix said:
fu*k it, i wrote a whole paragraph and erased it.....point is u a fan, name a victory that made you say wow by your panthers this year
the last 2 games have made me say wow. oh and the first game against the saints


Last edited by uncfan888; 12-19-2008 at 07:07 PM..
 9 years ago '04        #91
uncfan888 5 heat pts
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
but it's not even about that.. it's about gettin the job done. in 03, we didn't have a single game that made me say "wow" and we got to the super bowl. the fact is, we're 11-3.. just like yall. and right now we look better than yall do. that's not opinion, it's fact. and i understand all the problems with plax and injuries and everything.

in 2 days, all the arguing will be over and it'll settled on the field
 9 years ago '07        #92
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
 uncfan888 said:
the last 2 games have made me say wow
:wtf: really the broncos, whose run defense has been one of the worse the past 2 seasons and missing champ

tampa bay, not gonna fault nobody that just further proved TB aint sh*t on offense and their defense is on some different sh*t

but alright man whatever you say buddy

you right it'll all go down in 2 days may the better team win........

















































WHICH IS THE GIANTS...............:dancingcool: HOPEFULLY


Last edited by Syphernix; 12-19-2008 at 07:12 PM..
 9 years ago '04        #93
uncfan888 5 heat pts
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
 Syphernix said:
:wtf: really the broncos, whose run defense has been one of the worse the past 2 seasons and missing champ

tampa bay, not gonna fault nobody that just further proved TB aint sh*t on offense and their defense is on some different sh*t

but alright man whatever you say buddy
yeah the broncos game made me say wow cuz they stacked the box and we beat them with the pass. and our defense shut down the second ranked offense in the league. and tampa's run d was ranked 4th at the time after 10 games so they had to be doin somethin right and we put up 300 yards on them. i really don't see how you can argue with that. and even if the broncos had champ, no one is single covering steve smith this year.. he is destroying secondaries
 9 years ago '07        #94
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
did you not see the way the broncos were playin defense single coverage on the wr and and one realllllllllllllly deep safety, thats just stupidity
 9 years ago '04        #95
uncfan888 5 heat pts
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
 Syphernix said:
did you not see the way the broncos were playin defense single coverage on the wr and and one realllllllllllllly deep safety, thats just stupidity
that's what happens when you stack the box. you have to get that 8th defender from somewhere. but we attacked that weakness and exploited it. so u kinda have to pick your poison: stack the box and stop deangelo and let steve smith run wild, or double cover smith and the running game opens up
 9 years ago '07        #96
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
i swear to GOD we better not lose, mofo's gonna be c*cky here then i gotta see that big fat black women on wsoc news talkin with her double chin jiggling


Last edited by Syphernix; 12-19-2008 at 07:23 PM..
 9 years ago '04        #97
uncfan888 5 heat pts
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
^u don't want to win?
 9 years ago '07        #98
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
 uncfan888 said:
^u don't want to win?
typo muthafu*ka.....a typo:dancingcool:
 9 years ago '04        #99
uncfan888 5 heat pts
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
if yall win, people will be c*cky in charlotte... there are so many yankees that have moved down here it's insane
 9 years ago '07        #100
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
 uncfan888 said:
if yall win, people will be c*cky in charlotte... there are so many yankees that have moved down here it's insane
hopefully:dancingcool:

i dont live near many new yorkers
Home      
  
 

 






most viewed right now
 37
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
158 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 21
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
91 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 17
Floor Kids (Game looks dope)
20 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 14
Dec 12 - US 'Living Off 1950s Infrastructure,' Must Spend $2 Trillion to Moder..
78 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 11
Image(s) inside Snippets of American Dream-Cole ft. Kendrick
46 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside Who's jumping on this Tron(Trx) Spaceship??
98 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
 6
NBA LONZO BALL FULL HIGHLIGHTS DEBUT GAME IN NY GOES OFF FROM 3 POINT LAND :mj..
51 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 5
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
73 comments
2 days ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy