Carolina Panthers @ New York Giants [Official Thread]

most viewed right now
 40
Video inside This was by far the best catfish
31 comments
@wild'ish
most viewed right now
 36
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
10 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
NBA Dude looking like he might take something smh
34 comments
@sports
most viewed right now
 21
DJ Akademiks bullies 9 year old into apologizing
72 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

???
Panthers 13 38.24%
Giants 21 61.76%
Voters: 34. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 9 years ago '07        #541
jhj26 53 heat pts53
space
avatar space
space
$15,966 | Props total: 1813 1813
shytt, I hope we see ya'll again... good game
 9 years ago '07        #542
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,331 | Props total: 64 64
see when i changed my avy :)
 9 years ago '06        #543
eLLz 1 heat pts
space
avatar space
space
$18,562 | Props total: 1 1
 INF4MOUS said:
game time
ROFL@the Jets fan
 12-21-2008, 09:33 PM         #544
fat_boyy22 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 eLLz said:
3 horrible throws... 2 high & 1 far wide, Ward carried them to the W tonite
never mind the game tying td drive and 2 pt conversion to get it into overtime
 12-21-2008, 09:36 PM         #545
-BigC- 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 fat_boyy22 said:
never mind the game tying td drive and 2 pt conversion to get it into overtime
The person made that comment when OT started talking about Eli about to get clutch..... None of that has anything to do with him not doing a thing in OT but hand the ball off and miss throws(not saying he isnt clutch just not today).
 9 years ago '06        #546
eLLz 1 heat pts
space
avatar space
space
$18,562 | Props total: 1 1
 fat_boyy22 said:
never mind the game tying td drive and 2 pt conversion to get it into overtime
Right but he said that after the 4th Q & that already happened... I was just stating facts n*gga, you dont gotta be mad that Eli is a decent QB cause your run game is arguably still the best
 9 years ago '04        #547
tazbk 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,686 | Props total: 17 17
 eLLz said:
3 horrible throws... 2 high & 1 far wide, Ward carried them to the W tonite
Romo would have threw a pick. Just tell Romo to watch last year's playoffs and SB to see how its done!
 9 years ago '06        #548
eLLz 1 heat pts
space
avatar space
space
$18,562 | Props total: 1 1
 tazbk said:
Romo would have threw a pick. Just tell Romo to watch last year's playoffs and SB to see how its done!
Like he did last week when we completed the dagger to Witten on 3rd down

Sit down
 12-21-2008, 09:40 PM         #549
RicFlair 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hell of a game


happy as hell
 12-21-2008, 09:40 PM         #550
Illstreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Well Ric... Looks like you were right... For now...

But yeah, you called it...

What a fu*ken game... My voice is so worn out that I can't even speak right now.

NY GIANTS!!! LETS GET IT!!!!!!
 9 years ago '05        #551
Majestic_GMMB 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,239 | Props total: 230 230
 24/7foamz said:
Damn car ur defense was sonned
man don't act like we garbage or anything we took yall best game and just came up short in the end...I put my word we meet in the Playoffs Carolina takes it...and Giants stadium...:greetings10:
 12-21-2008, 09:42 PM         #552
Deuce Black 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Carolina exposed the giants blitz a few times with those screen pass and toss plays.

hopefully some team doesn't catch on in the playoffs
 12-21-2008, 09:42 PM         #553
fat_boyy22 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 eLLz said:
Right but he said that after the 4th Q & that already happened... I was just stating facts n*gga, you dont gotta be mad that Eli is a decent QB cause your run game is arguably still the best
it takes a team to win.. the throw to toomer was high, but if hixon jumped for his first one he could've caught it, the second one was all eli's fault
 9 years ago '04        #554
Twizted Bone 
space
avatar space
space
$8,813 | Props total: 8 8
 RicFlair said:
hell of a game


happy as hell
:hyper:
 9 years ago '04        #555
tazbk 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,686 | Props total: 17 17
 Syphernix said:
see when i changed my avy :)
Yeah me and Ric had to force you to do it ! That was the turning point. :applause:
 9 years ago '05        #556
Majestic_GMMB 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,239 | Props total: 230 230
It was a great game...Carolina can learn from this and hopefully make it back to NY and play yall again...I mean yall remember last year when yall beat everybody who beat yall in the regular season?....Real good game nobody can say that Carolina isn't the Second best team in the NFC
 9 years ago '04        #557
ATLDOPEBOI30 74 heat pts74
space
avatar space
space
$33,339 | Props total: 6981 6981
thanks now atl got a chance to win the nfc south like it was proficized:wow:
 12-21-2008, 09:46 PM         #558
fat_boyy22 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Majestic_GMMB said:
It was a great game...Carolina can learn from this and hopefully make it back to NY and play yall again...I mean yall remember last year when yall beat everybody who beat yall in the regular season?....Real good game nobody can say that Carolina isn't the Second best team in the NFC
it was different circumstances. the g-men haven't had anything going the past couple of weeks whereas the Pats were undefeated. But I do agree a playoff game between the two could go either way
 9 years ago '04        #559
tazbk 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,686 | Props total: 17 17
 eLLz said:
Like he did last week when we completed the dagger to Witten on 3rd down

Sit down
Whose team is the defending champs? What team has the #1 seed? What team is in so much turmoil that their fans are lining up to jump off bridges or get blown up with Texas stadium. Which team just got sonned at home for their final game and hasn't won a playoff game since the first Clinton Administration. I think you should sit down.
 9 years ago '07        #560
Bigakathebeast 13 heat pts13
space
avatar space
space
$6,061 | Props total: 138 138
wow..my heart is still beating hard as hell from yelling and jumping around....4th qtr and overtime was fukking crazyyyyyyyyyyyyyyyy


good game giants....damn.....
Home      
  
 

 






most viewed right now
 18
Video inside The Deep Dark Web
118 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
154 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
64 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 6
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
125 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 6
Colin Farrell destroying bullys dad
53 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Call Of Duty Black Ops IIII Gameplay
90 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 4
Video inside May 19 - Congratulations Royal Couple: Harry & Meghan
61 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy