New York Giants @ Washington Redskins 1:00 PM FOX Game thread/AVY BETS

most viewed right now
 89
Erykah badu shows that fur burger
37 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 81
Image(s) inside Chinx’s Killer attended his funeral!!!!!smh
130 comments
@hiphop
most viewed right now
 78
Phat ass white girl for real
57 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 72
NBA Kobe Bryant legendary stories like when MJ yelled @ Mugsy shoot u f'n midg..
45 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '07        #301
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2740 2740
[email changed - confirm acct by email]


garbage a.ss skins gettin bodied
 11-30-2008, 02:48 PM         #302
Andre3000  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Venom said:
and you thought the redskins actually had a shot to compete with us
ur team isn't leaps and bounds ahead of us. Yeah your better but not by that much.
 9 years ago '07        #303
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2740 2740
[email changed - confirm acct by email]
 Andre3000 said:
our team is trash.
fixed


 11-30-2008, 02:50 PM         #304
Andre3000  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 INF4MOUS said:
fixed


Until you post in that thread you said Boozer>Bosh your still a bi*ch a.ss n*gga.
 9 years ago '07        #305
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
 INF4MOUS said:
fixed


 9 years ago '08        #306
Eagles All Day 87 heat pts87
space
avatar space
space
$32,829 | Props total: 12544 12544
 Andre3000 said:
ur team isn't leaps and bounds ahead of us. Yeah your better but not by that much.
23-7 Says different.

and yes before you even say i know we tied the bengals.
 9 years ago '05        #307
Ghettoquiz 15 heat pts15
space
avatar space
space
$14,287 | Props total: 646 646
 Andre3000 said:
ur team isn't leaps and bounds ahead of us. Yeah your better but not by that much.
yall are not even close

yall one phantom call away from a doughnut doggy
 9 years ago '04        #308
ScaledAt10 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,657 | Props total: 1072 1072
HAHAHAHAHAHA............ I love it! I guess as was famously quoted in "Gladiator" people should know when they are already conquered! G-MEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
 9 years ago '07        #309
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
 Ghettoquiz said:
yall are not even close

yall one phantom call away from a doughnut doggy
thats true
 11-30-2008, 02:52 PM         #310
Andre3000  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Ghettoquiz said:
yall are not even close

yall one phantom call away from a doughnut doggy
That play was as real as it gets. Only Giants fans complain about calls like bi*ches. I saw yall in that Cardinals thread crying on every play.
 9 years ago '06        #311
Supa mario 
space
avatar space
space
$3,089 | Props total: 1287 1287
11-1

Try to keep up bi*ches :dancingcool:
 11-30-2008, 02:55 PM         #312
Andre3000  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The Blueprint said:
23-7 Says different.

and yes before you even say i know we tied the bengals.
Our offense cant execute, and Portis didn't seem remotely healthy today. He is our game changer.

I wasn't gonna bring that up.
 9 years ago '07        #313
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
 Andre3000 said:
That play was as real as it gets. Only Giants fans complain about calls like bi*ches. I saw yall in that Cardinals thread crying on every play.
:greetings10:
 9 years ago '07        #314
KnicksLost 17 heat pts17
space
space
space
$47,257 | Props total: 1609 1609
 Andre3000 said:
ur team isn't leaps and bounds ahead of us. Yeah your better but not by that much.
Final score states something else tho
 9 years ago '04        #315
Twizted Bone 
space
avatar space
space
$8,813 | Props total: 7 7
wow, way to fu*k up boss
 9 years ago '07        #316
24/7foamz 
space
avatar space
space
$14,797 | Props total: 450 450
 Andre3000 said:
That play was as real as it gets. Only Giants fans complain about calls like bi*ches. I saw yall in that Cardinals thread crying on every play.
i see why u mad the giants dominated ur squad two times
 11-30-2008, 02:56 PM         #317
RicFlair  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Andre3000 said:
That play was as real as it gets. Only Giants fans complain about calls like bi*ches. I saw yall in that Cardinals thread crying on every play.
you never saw ricky flair bi*chin about that play

or any plays in the cardinals thread
 9 years ago '07        #318
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2740 2740
[email changed - confirm acct by email]
 Andre3000 said:
Until you post in that thread you said Boozer>Bosh your still a bi*ch a.ss n*gga.




[pic - click to view]





7-5
 9 years ago '07        #319
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2740 2740
[email changed - confirm acct by email]
 Andre3000 said:
ur team isn't leaps and bounds ahead of us. Yeah your better but not by that much.
 9 years ago '07        #320
KnicksLost 17 heat pts17
space
space
space
$47,257 | Props total: 1609 1609
 Andre3000 said:
Our offense cant execute, and Portis didn't seem remotely healthy today. He is our game changer.

I wasn't gonna bring that up.
It was bound to happen...Portis always gets injured...skins better hope the cowboys slip up down the stretch and the rest of the nfc south
Home      
  
 

 






most viewed right now
 48
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
98 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 42
Video inside Get abused in an employee meeting brehs lol
41 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
Video inside F*ck That: Atlanta Businessman Breaks Down How Crazy Expensive Is It to..
63 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
266 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Image(s) inside Dec 15 - Amazon may have just dropped a clue about the home of its new..
72 comments
18 hours ago
@news
most viewed right now
 22
Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
173 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Article inside Dustin Hoffman Accused of Sexual Misconduct by 5 More Women, Includin..
29 comments
19 hours ago
@movies
most viewed right now
 19
Akademiks: If you see EDS next year it won't be with me and Joe unless we get ..
108 comments
18 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy