[Official] Kanye West - 808s & Heartbreak - Discussion Thread

most viewed right now
 147
Video inside F*ucking Black Guy
44 comments
@wild'ish
most viewed right now
 82
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
72 comments
@wild'ish
most viewed right now
 61
Video inside 50 was ready to stab up Suge back in the day
65 comments
@hiphop
most viewed right now
 50
Video inside First she'll break your ankles, then she'll your heart!!!
43 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-19-2008, 04:33 PM         #161
KrayLay 
space
space
space
$n/a | Props total:  
is the fu*king group rip out yet?
 11-19-2008, 04:37 PM         #162
Classefied 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yeah im suprised he fu*kT UP the '' welcome to heartbreak'' song

im suprised ,..the robocop song was the worst song on the album.. and he find a way to make it even worst... , that he made his voice sound more normal is good, but he filled the track with a 1000 new syntz.. sh*t is to busy and doesnt sound good.. it doenst mix

fu*k is wrong with this n*gga
 11-19-2008, 04:55 PM         #163
><>Young'n<>< 
space
space
space
$n/a | Props total:  
its pretty dope actually.......thank god he pulled it together and made them sound professional. Street Lights & Say You Will are my sh*t
 10 years ago '05        #164
Left Hook 28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,395 | Props total: 1875 1875
 KrayLay said:
is the fu*king group rip out yet?
yep..
 10 years ago '04        #165
Nocturnal-One 
space
avatar space
space
$1,838 | Props total: 6 6
 Classefied said:
yeah im suprised he fu*kT UP the '' welcome to heartbreak'' song

im suprised ,..the robocop song was the worst song on the album.. and he find a way to make it even worst... , that he made his voice sound more normal is good, but he filled the track with a 1000 new syntz.. sh*t is to busy and doesnt sound good.. it doenst mix

fu*k is wrong with this n*gga
I didn't understand a word of that.

*Leaves thread*
 10 years ago '05        #166
Left Hook 28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,395 | Props total: 1875 1875
 Classefied said:
yeah im suprised he fu*kT UP the '' welcome to heartbreak'' song

im suprised ,..the robocop song was the worst song on the album.. and he find a way to make it even worst... , that he made his voice sound more normal is good, but he filled the track with a 1000 new syntz.. sh*t is to busy and doesnt sound good.. it doenst mix

fu*k is wrong with this n*gga
I actually like the new Robocop.
 10 years ago '05        #167
CrookedEye99 
space
avatar space
space
$767 | Props total: 0 0
It's straight
 10 years ago '04        #168
mista_millz 2 heat pts
space
avatar space
space
$5,870 | Props total: 1557 1557
^^nah its gay.
 10 years ago '05        #169
benadreal 
space
avatar space
space
$3,588 | Props total: 73 73
yeah im suprised by how much balls it sucked
 10 years ago '04        #170
KyleEshna 13 heat pts13
space
space
space
$1,784 | Props total: 562 562
 benadreal said:
yeah im suprised by how much balls it sucked
:agreement6: damn, you beat me to it...
 10 years ago '05        #171
D-Clutch 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,160 | Props total: 2074 2074
 benadreal said:
yeah im suprised by how much balls it sucked
co-sign.

And I expected it to be garbage. Then, I listened, and was still suprised.

I'm also suprised by the fact that some people actually like this. Raise the bar.
 10 years ago '04        #172
Joe Scumbag 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,878 | Props total: 4454 4454
 benadreal said:
yeah im suprised by how much balls it sucked


I am Surprised i survived the whole CD i had the blade to my Wrist ready to off myself while listening to this album

*in Robot Thingy Voice* I jus wanna be a REAL Booooy" :wtf:
 10 years ago '06        #173
youngjersh14 
space
avatar space
space
$841 | Props total: 1 1
Im surprised how ignorant some people are....you're gonna look real stupid listenin to Jeezy when you are 45 dudes....I do love me some jeezy though
 10 years ago '05        #174
Left Hook 28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,395 | Props total: 1875 1875
lol @ the clash of tastes in this board.
 10 years ago '07        #175
TheIncomparable 
space
avatar space
space
$2,595 | Props total: 0 0
I like it. I think the problem that most people have with the album is that they fail to realize that this isn't rap music, nor was it intended to be. This is something else. If you listen to it in a rap frame of mind, expecting kanye the rapper, then hell yeah this sh*t is trash. But it's a different kind of music, a different kind of music that I'm enjoying... And no the album is not flawless by any means, but to say this album is complete trash is ridiculous. Excuse me while I pay the rest room a visit
 10 years ago '04        #176
Scoop24 15 heat pts15
space
avatar space
space
$6,872 | Props total: 1601 1601
i feel sorry for who ever pays $16 for this album
 10 years ago '06        #177
Cezaroh 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,387 | Props total: 1718 1718
dam is it really that bad i like the remix lmfao did to love lock down
i tihnk it sounds better then the original alittle
 10 years ago '05        #178
eegarzay 
space
avatar space
space
$852 | Props total: 0 0
Im digging this album, not saying it's gonna be a classic, but it's funny how people get all butt hurt because it wasn't what they wanted, when in fact they knew what to expect in the first place, if you dont like it, dont listen easy as that. People come in here saying "this sh*t sucks" "fu*k kanye, he fell off" etc. Not like anything you guys say is gonna affect the dude, so why waste your time if you hate it in the first place? just my opinion, If ya'll want some rap that day, go cop the luda album, simple
 11-19-2008, 06:55 PM         #179
ceo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn...I was in complete disgust after my ears survived this...this travesty to music. God I hate this album
 10 years ago '05        #180
Left Hook 28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,395 | Props total: 1875 1875
 TheIncomparable said:
I like it. I think the problem that most people have with the album is that they fail to realize that this isn't rap music, nor was it intended to be. This is something else. If you listen to it in a rap frame of mind, expecting kanye the rapper, then hell yeah this sh*t is trash. But it's a different kind of music, a different kind of music that I'm enjoying... And no the album is not flawless by any means, but to say this album is complete trash is ridiculous. Excuse me while I pay the rest room a visit
:applause:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 26
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
100 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
133 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
63 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 17
Image(s) inside H1z1 drops on PS4 tomorrow, here’s 11 tips to dominate
60 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 13
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
621 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 11
NBA Lebron James joins Allen Iverson as only players to have 6 40-point games ..
47 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 9
Ol Boy Was Play Fightin Wit His Girl And Then This Happened
67 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 8
Video inside AR-AB - Rivals (Cassidy Diss) (Official Music Video)
119 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy