~Official NBA Opening Night Games Thread...Let the sh*t talkin begin fellas~

most viewed right now
 81
Image(s) inside The Only PAWG That Matters
219 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 71
Article inside Why do people in poverty have satellite dishes?
91 comments
@wild'ish
most viewed right now
 51
Image(s) inside Nicki Minaj disses Pusha on IG
251 comments
@hiphop
most viewed right now
 39
NBA Woj: Cp3 unlikely to play game 7
197 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '04        #161
GoldynChyld421 
space
space
space
$7,989 | Props total: 747 747
Lakers tryna get in that a.ss QUICK! (no homo)

Good game in the making..
 10 years ago '04        #162
#RAPTORSWON 228 heat pts228
space
avatar space
space
$22,492 | Props total: 3195 3195
Man LeBron is EXACTLY like Shaq. The most dominant player (Shaq in his Prime) of their positions, but cant stick freethrows FOR sh*t!
 10 years ago '07        #163
MiseryCityTexas 20 heat pts20
space
space
space
$21,936 | Props total: 5461 5461
ray allen's consistent stroke from three stayed in seattle.
 10 years ago '06        #164
O Nasty 96 heat pts96
space
avatar space
space
$20,456 | Props total: 320 320
 Andre3000 said:
Lebron chokes like usual
you wish he would choke against the wizards bi*ch


lol sike nah....but for real this was a horriable game....can't turn the ball over 20+ times and expect to win the game. Mo was nervous as sh*t...lebron sucked most the game.

the only plus of the night

we played like sh*t against the games on the road and lost by 5...not bad
 10 years ago '04        #165
DPGUNIT 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$10,248 | Props total: 5 5
you not ready greg!!!!!!!!!!!!!!!
 10-28-2008, 09:02 PM         #166
smokeweed101. 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 eLLz said:
SMH if the Cs gotta carry Allen bi*ch a.ss another year... wtf happened to that n*ggas stroke?
He carried everyone but Pierce in the finals.
 10 years ago '07        #167
I Am The Truth 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,062 | Props total: 2552 2552
damn this game is sloppy so far
 10 years ago '04        #168
DPGUNIT 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$10,248 | Props total: 5 5
lmfao @ odom lmao
 10 years ago '05        #169
Lil Jay 05 19 heat pts19
space
avatar space
space
$8,706 | Props total: 528 528
Odom
 10 years ago '04        #170
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$39,757 | Props total: 4592 4592


Odom is always good for some laughs
 10 years ago '04        #171
rashad0715 76 heat pts76
space
avatar space
space
$10,451 | Props total: 261 261
Odom to Sasha!
 10 years ago '05        #172
airmcnair06 18 heat pts18
space
avatar space
space
$6,001 | Props total: 1 1
@ Odom !!!

omg
 10-28-2008, 09:06 PM         #173
Silver N Black 
space
space
space
$n/a | Props total:  
terrible opening games so far, sh*t is sloppy out there.

Gasol is scary though
 10 years ago '04        #174
madness 16 heat pts16
space
space
space
$13,090 | Props total: 3401 3401
good to see odom in mid-season form
 10 years ago '04        #175
GoldynChyld421 
space
space
space
$7,989 | Props total: 747 747
ODIE!!!!

You see that n*gga laughin after that fu*k up? that's why I fu*ks wit him
 10 years ago '04        #176
#RAPTORSWON 228 heat pts228
space
avatar space
space
$22,492 | Props total: 3195 3195
Odom with the a.ssist.
 10 years ago '07        #177
I Am The Truth 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,062 | Props total: 2552 2552
damn odom...
 10-28-2008, 09:08 PM         #178
ElMarroAfamado 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wow its crazy that they keep on airing NBA live 09 commercials like if its a good game i mean i know NBA LIVe prob gives these networks hella cheese
or they have some kinda agreement but cmon promoting a game so wack
makes the NBA look bad...
 10 years ago '07        #179
I Am The Truth 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,062 | Props total: 2552 2552
damn ariza
 10 years ago '06        #180
Cezaroh 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,396 | Props total: 1721 1721
dam ariza good hustle
Home      
  
 

 






most viewed right now
 66
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
43 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 63
Video inside throwback: kanye speaks up for himself after beanie sigel calls him gay
40 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 61
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
98 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 35
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
123 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 28
Drake- I’m Upset
413 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
78 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
NBA Loso’s Pitch to get Kuz to play in NY
53 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 19
Gillie The Kid Goes Off Talking Bout Pusha T. Vs Drake, & Quentin Miller
125 comments
23 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy