Another knock out at a rap battle

most viewed right now
 144
Video inside Blockbuster Video's unexpected sequel
97 comments
@movies
most viewed right now
 86
Image(s) inside Guy comes home early to find hisgirl cheating with her step brother an..
209 comments
@wild'ish
most viewed right now
 67
G-Eazy at Prom
92 comments
@hiphop
most viewed right now
 50
Lawsuit Says Birdman and Slim Are Cooking The Books To Avoid Paying Millions I..
119 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 09-29-2008, 12:12 PM         #1
5496 pageviews
106 comments


WEREWOLF 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Another knock out at a rap battle
 

 

[pic - click to view]

 http://www.hiphopstan.com .. ead.php?t=1937

"look at his face now" image

106 comments for "Another knock out at a rap battle"

 9 years ago '08        #2
DUCE 141 heat pts141
space
avatar space
space
$10,532 | Props total: 482 482
that was jokes but foreal that dude who knocked him out is a fu*kin pus*y, first he comes up to him like nothin cant get him down dude gets up wit no scratches, then sucker punches him from the side AND he cant rap
 09-29-2008, 12:30 PM         #3
WEREWOLF  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 cuddyduce said:
that was jokes but foreal that dude who knocked him out is a fu*kin pus*y, first he comes up to him like nothin cant get him down dude gets up wit no scratches, then sucker punches him from the side AND he cant rap
i agree.. plus dude looked a like he didnt have a full deck
 9 years ago '07        #4
MOTTAFOOKAH 4 heat pts
space
avatar space
space
$10,962 | Props total: 773 773
both n*ggas were horrible wit the bars...
 9 years ago '05        #5
Jaiden05 23 heat pts23
space
avatar space
space
$5,347 | Props total: 332 332
WOW! Damn! Why he have to sneak dude like that?


Last edited by Jaiden05; 09-29-2008 at 12:34 PM..
 09-29-2008, 01:18 PM         #6
magatsu  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
That was fu*kin hilarious!!!!! Ahahahahaha! First off that was the worst f!ght I've ever seen, hit that n*gga like 8 times, gave him a half a.ssed suplex and didn't do sh*t to the n*gga.......then had to come back and sneak his a.ss. He got him the second time though. Awwwww sh*t. n*gga grimey! ha HA! That n*gga went to punch the wall and spit out his beef patty like he was hardcore crazy gangsta, and got owned! He was just gonna let that n*gga slide after attacking him, "Look at my face! I'll come back tomorrow!"

HA HAAAAAAA HAAAAAAAAA! How you get beat up, don't f!ght back, then get knocked the fu*k out on the sneak. n*gga stand up for yourself. He deserved that sh*t, tryna act like he was hard. n*gga deserved that sh*t for taking his shirt off. He thought he was gonna ether a n*gga when he gave him the hat and the watch. Hahahahaha Dumb muthafu*ka! Haaaaaa!!!!

Both them n*ggas was a.ss cheeks, He said he was gonna punch him right on the camera! Hahahahaha!

"Keep talkin sh*t, I'll punch you right on the camera, leave a n*gga bloody, cover him with a bandanna!"

THAT n*gga SPIT HOT FIYAH!!!! On that Dylan sh*t! This sh*t is awesome.

"I'm a general n*gga! You got me PISSED!"

Haaaaa, that n*gga so grimey! How you tell a n*gga to come back like sh*t cool, put your arm around him, then launch off on that n*gga face.......and not even hurt him. Hahahaa, I'm fu*king dying over here.

This sh*t is pure jokes. It wasn't even a sucker punch! That sh*t was a sucker clothesline! HAHAHAHAHAHA!

"LOOK AT HIS FACE NOW!"


Last edited by magatsu; 09-29-2008 at 01:37 PM..
 9 years ago '05        #7
Universal~Mind 57 heat pts57
space
avatar space
space
$12,016 | Props total: 302 302
Both these n*ggas cant f!ght or rap....
Wack a.ss n*ggas...
 9 years ago '07        #8
Cartel-Clipz 25 heat pts25
space
avatar space
space
$26,432 | Props total: 10632 10632
 Universal~Mind said:
Both these n*ggas cant f!ght or rap....
Wack a.ss n*ggas...
Did that n*gga say "I Bust Shots at Glocks"?

LMFAO!
 9 years ago '04        #9
Dash420 19 heat pts19
space
avatar space
space
$13,795 | Props total: 4527 4527
the most random sh*t i have eva witnessed....horrible battle and jus plain wrong at the end yo lol...dat sh*t was hilarious doe
 9 years ago '04        #10
Dash420 19 heat pts19
space
avatar space
space
$13,795 | Props total: 4527 4527
 Cartel-Clipz said:
Did that n*gga say "I Bust Shots at Glocks"?

LMFAO!
punch u right on camera leave u in blood and cover it wit da bandana!

Eli wud eat dis n*gga alive...das how bad dese n*ggaz suck
 9 years ago '06        #11
Storchaveli 91 heat pts91
space
avatar space
space
$27,471 | Props total: 1816 1816
Both of these scrubs look like they need to be hooked up with deodorant and a bar of soap. But where's the rest of the video? Anyone got the rest?!
 9 years ago '05        #12
Universal~Mind 57 heat pts57
space
avatar space
space
$12,016 | Props total: 302 302
 Cartel-Clipz said:
Did that n*gga say "I Bust Shots at Glocks"?

LMFAO!
I noticed that sh*t too.....
 9 years ago '06        #13
Riley Freeman 
space
avatar space
space
$2,164 | Props total: 32 32
WTF Did i jus watch ???
 9 years ago '06        #14
Southern_Boi 
space
avatar space
space
$2,761 | Props total: 1 1
"That n*gga snoring?"
Had a n*gga rolling.


Both them boys soft as fu*k though. Never seen someone get bi*ch punched and just get up without gettin his fade but say some Im coming back tomorrow type sh*t. And the other dude just as bad because he didnt even get a head up, he played it like it was all sweet then bi*ch punched him...twice

Whoever here from the 551 better represent yall hood or some sh*t because this sh*t right here makin yall look extra pie
 9 years ago '06        #15
mrpriest469 
space
avatar space
space
$2,340 | Props total: 12 12
What a pus*y, dude was a straight hoe wit the sucker punch, dusty a.ss n*gga hollering about The Carter.
 9 years ago '08        #16
TheKid21 
space
avatar space
space
$1,231 | Props total: 0 0
that cameraman looks high as hell
 9 years ago '07        #17
uzi m.c. 
space
avatar space
space
$3,913 | Props total: 79 79
that was such a bi*ch move it aint even funny.......and the beaten up fella kinda asked for it by actin so fu*kin dumb. first he simply let him slap him over like its nuthin, then gets up on sum dumb sh*t like "check ya tomorrow" subsequently asking to get another bishslap.....and then the "big guy" sucka-k.o. his a.ss.....must be the stupidest situation ever


and yeah, bouf of them cant rap for sh*t
 9 years ago '05        #18
BaLLa4LiFe 
space
space
space
$1,415 | Props total: 5 5
hahaha that was funny.
 09-29-2008, 03:19 PM         #19
SmooveDude  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
iono maybe it was just be but i didnt laugh......im sure the only reason dude did it was cause he was by all his homeboys so he felt extra tuff and buddy came by himself.....i can guarantee that if u hit a n*gga 7-10 times then try to german suplex him and he aint hurt by none of em, youll lose in a straight up 1-1 no if, ands or buts.....then the n*gga clotheslined him but i guess he think he hard cause he snuck the n*gga 2 times.....not tryna sound tough or nuttin but if he woulda did that here he woulda got murked
 9 years ago '06        #20
LowaEastSide5 144 heat pts144
space
avatar space
space
$29,839 | Props total: 6655 6655
Wackkk
Home      
  
 

 






most viewed right now
 78
Image(s) inside White man blinking meme thread (Hip Hop Edition)
405 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 41
NFL New Report Explains Aaron Hernandez Killed Odin Lloyd Because Lloyd Knew A..
167 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 40
Image(s) inside If She aint a Dime, I don't know who is
70 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Fam vanished into thin air hahaha , y'all be safe tho !
65 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 28
Extended Footage of Young Lito at Irving Plaza.
194 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 28
Image(s) inside What Happened to the Cross Jesus Died On?
196 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Rick Ross stuntin on Birdman: "Chicken man couldnt do all this"
92 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 19
NBA BREAKING: Steve Kerr says he won't coach in Game 4; status unknown for rem..
56 comments
20 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy