Eli Manning >>> ______

most viewed right now
 114
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
16 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 102
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
115 comments
@wild'ish
most viewed right now
 98
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
46 comments
@news
most viewed right now
 49
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
60 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-07-2008, 10:04 PM         #161
fat_boyy22  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
win lose or tie I'm bringing this thread back until the giants season is over, and it's a good thing the season didnt end today
 9 years ago '07        #162
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2744 2744
[email changed - confirm acct by email]
:metallicblue:
 12-21-2008, 09:04 PM         #163
fat_boyy22  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
all I can say is the guy is clutch
 12-21-2008, 09:37 PM         #164
fat_boyy22  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
the giants play as a team ... no superstars .. tonight was 75% running but with game on the line eli did what was necessary to keep the team in the game
 9 years ago '08        #165
PEK 16 heat pts16
space
avatar space
space
$11,019 | Props total: 4135 4135
Damn I was hoping the Giants lost today. Now they aint got sh*t to play for next week and The Bears need them to beat the Vikings to make the playoffs. Provided the Bears take care of their own business.
 12-21-2008, 09:40 PM         #166
Deuce Black  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
n*gga you do know derrick ward won the game right
 9 years ago '07        #167
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2744 2744
[email changed - confirm acct by email]
they ran for 300 yards....
 9 years ago '06        #168
eLLz 1 heat pts
space
avatar space
space
$18,562 | Props total: 1 1
 PEK said:
Damn I was hoping the Giants lost today. Now they aint got sh*t to play for next week and The Bears need them to beat the Vikings to make the playoffs. Provided the Bears take care of their own business.
Giants had nothing to play for next week if they won or lost


It was win this game & get the 1 seed or lose & get the 2 seed... Week 17 held no weight either way



Eli gets jocked HARD by yall n*ggas tho
 9 years ago '05        #169
Stupendamatic 117 heat pts117
space
avatar space
space
$18,746 | Props total: 3914 3914
 eLLz said:
Giants had nothing to play for next week if they won or lost


It was win this game & get the 1 seed or lose & get the 2 seed... Week 17 held no weight either way



Eli gets jocked HARD by yall n*ggas tho
with good reason he is a very good qb...


Last edited by Stupendamatic; 12-21-2008 at 09:47 PM..
 12-21-2008, 09:50 PM         #170
fat_boyy22  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 eLLz said:
Giants had nothing to play for next week if they won or lost


It was win this game & get the 1 seed or lose & get the 2 seed... Week 17 held no weight either way



Eli gets jocked HARD by yall n*ggas tho
I've supported him since he came in the league .. I took a lot sh*t the past couple years till the superbowl run, and now I'm just enjoying his good play while it lasts
 12-21-2008, 09:51 PM         #171
Deuce Black  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Deuce Black said:
n*gga you do know derrick ward won the game right
maybe this guy did not hear me


n*gga you do know derrick ward won the game right


 12-21-2008, 09:58 PM         #172
fat_boyy22  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Deuce Black said:


maybe this guy did not hear me


n*gga you do know derrick ward won the game right


I made my first comment when Eli got the game into OT, which was a clutch move... I never said he won the game
 12-21-2008, 09:59 PM         #173
Illstreet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Che Che Chea!!!
 12-21-2008, 10:01 PM         #174
Illstreet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 eLLz said:
Giants had nothing to play for next week if they won or lost


It was win this game & get the 1 seed or lose & get the 2 seed... Week 17 held no weight either way



Eli gets jocked HARD by yall n*ggas tho
Maybe when yall get a QB that doesn't choke on a d*ck in the clutch, you'd understand the feeling we have about our QB...
 9 years ago '06        #175
eLLz 1 heat pts
space
avatar space
space
$18,562 | Props total: 1 1
 Illstreet said:
Maybe when yall get a QB that doesn't choke on a d*ck in the clutch, you'd understand the feeling we have about our QB...
Not too hard to make plays when youre getting spoonfed the whole entire field from 8-9 man fronts...... Like I said in the other thread except the fact you have a decent QB & be grateful for the running game because we all know what happens to Eli when the run doesnt work
 12-21-2008, 10:04 PM         #176
Deuce Black  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 eLLz said:
we all know what happens to Eli when the run doesnt work
what, you mean kevin boss?



Romo has a great line too
 12-21-2008, 10:07 PM         #177
Illstreet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 eLLz said:
Not too hard to make plays when youre getting spoonfed the whole entire field from 8-9 man fronts...... Like I said in the other thread except the fact you have a decent QB & be grateful for the running game because we all know what happens to Eli when the run doesnt work
You're right... I seem to remember something that happened in the Super Bowl last year...

It's gotta hurt when you know that a single play by my QB that you think isn't that special, will be remembered more than anything Tony Romo will ever do in your career...

I refuse to hear critisisms from Cowboys fans on any level after that sh*t yall did Last Night. fu*k outta here.
 9 years ago '06        #178
eLLz 1 heat pts
space
avatar space
space
$18,562 | Props total: 1 1
 Illstreet said:
You're right... I seem to remember something that happened in the Super Bowl last year...

It's gotta hurt when you know that a single play by my QB that you think isn't that special, will be remembered more than anything Tony Romo will ever do in your career...

I refuse to hear critisisms from Cowboys fans on any level after that sh*t yall did Last Night. fu*k outta here.
We beat you 1 week ago dog .... You hope that Philly wins because we'd catch wreck on you in the playoffs, Eli is pus*y against the blitz & we exposed him, unfortunately were one of the few teams who can do sh*t like that because the OL is still a monster at giving him all day

most sacks in the NFL.... Eli hopes we dont show up on the sched.
 9 years ago '06        #179
eLLz 1 heat pts
space
avatar space
space
$18,562 | Props total: 1 1
 Deuce Black said:


what, you mean kevin boss?



Romo has a great line too
Thats a damn lie, Cowboys OLine is inconsistent as sh*t... rarely does Romo get to sit in the pocket like Eli
 12-21-2008, 10:25 PM         #180
Illstreet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 eLLz said:
We beat you 1 week ago dog .... You hope that Philly wins because we'd catch wreck on you in the playoffs, Eli is pus*y against the blitz & we exposed him, unfortunately were one of the few teams who can do sh*t like that because the OL is still a monster at giving him all day

most sacks in the NFL.... Eli hopes we dont show up on the sched.
And our Top RB was injured...

If Osi never got injured, we'd have the most sacks in the NFL, so stop...

And if you really think them soft a.ss Texas Boys are gonna come into NY in January and beat us in our Elements, with our Top RB, you are straight trippin...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 57
Drake interview on Joe Budden podcast soon?
66 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 41
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
106 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 41
Most dangerous gym fails :obamalmao:
76 comments
19 hours ago
@misc
most viewed right now
 25
Video inside The Deep Dark Web
137 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 24
Image(s) inside Twitter exposed SZA as FAKE Again ( CAREER FINALLY OVER?)
207 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Los Angeles Hip Hop vs Atlanta Hip Hop
191 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 15
🔥🔥🔥The Notorious B.I.G. - You're Nobody Till Somebody ..
104 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Deadpool 2 chokes at the Box Office. Underperming at 125 mil
146 comments
20 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy