2008 MTV Video Music Awards Thread/Watch MTV VMA Performances Inside

most viewed right now
 52
Video inside J Prince says a rogue DEA hitman was contracted to kill him!
29 comments
@hiphop
most viewed right now
 43
Drake- Iím Upset
315 comments
@hiphop
most viewed right now
 38
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
22 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Gillie The Kid Goes Off Talking Bout Pusha T. Vs Drake, & Quentin Miller
14 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '05        #581
STATlanta2006 8 heat pts
space
avatar space
space
$1,755 | Props total: 73 73
bulssh*t sympathy win
 09-07-2008, 09:12 PM         #582
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 CheezyDoDo said:
OMFG Weezy was amazing

best guest spot ever !!!!

he k!lled that sh*t

Wayne is amazing
no d*ckriding

:agreement6::applause::agreement6:
 10 years ago '07        #583
CheezyDoDo 15 heat pts15 OP
space
avatar space
space
$11,386 | Props total: 206 206
 magatsu said:
Its a sad day in music/tv history when a n*gga can legitimately say that BET's award shows are more exciting than MTV.

MTV used to have the crazy production value and crazy performances and crazy surprises, I mean dude from Rage Against the Machine climbed up the fu*kin stage prop back in the day. MTV was supposed to have the best sh*t from all categories of music.

Got me wishing BET would allow white artists into their awards shows, sh*t would be 10 times better.

AND HOW THE fu*k IS BRITNEY NOMINATED FOR EVERYTHING! HAS ANYONE IN HERE EVER fu*kIN HEARD THAT SONG BEFORE OR SEEN THE VIDEO! I MEAN HOW BLATANT CAN THEY MAKE IT.
Get The fu*k Outta Here !!!!!1
 09-07-2008, 09:12 PM         #584
AIshiitsonall 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol at britney winning everything...

cant wait for kanye :applause:
 10 years ago '08        #585
904Nole 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,098 | Props total: 3602 3602
britney again?!?!?!??!?!??!
 10 years ago '07        #586
Hollywooo22 
space
avatar space
space
$2,143 | Props total: 222 222
this crackhead brittney just keeps winning awards
 10 years ago '04        #587
zhiggeman 4 heat pts
space
avatar space
space
$15,479 | Props total: 4400 4400
oh my god, this is the worse sh*t i've ever seen. Ting tings? britney? PCD? even britney knows this is some bullshyt. what the bejezus is going on. I thought this was based on actual popular videos?
 10 years ago '04        #588
rashad0715 76 heat pts76
space
avatar space
space
$10,451 | Props total: 261 261
fu*king bullsh*t! She hadn't won an award in 16 tries and gets 3 tonight. lol All these sympathy votes.
 10 years ago '05        #589
DaDon23 71 heat pts71
space
avatar space
space
$19,053 | Props total: 10089 10089
LMAO at kobe out there making n*ggas look like midgets.

And britney again wtf. I never even knew she had a video for that song.

That btw I only heard once so idk wtf
 10 years ago '04        #590
EOAE 60 heat pts60
space
avatar space
space
$6,927 | Props total: 285 285
autotune king!
 09-07-2008, 09:13 PM         #591
magatsu 
space
space
space
$n/a | Props total:  
YOU GOTTA BE fu*kIN KIDDING ME!!!! SHE WON AGAIN!!!!! THIS sh*t IS VOMIT INDUCING! FUUUUUCK!!!! k!ll that bi*ch! PLEASE! She's old. It's like they trying their best to make her the new Madonna. A year ago this bi*ch was cracked out and flabby and uncoordinated. Ain't no saving that. Please save the day Kanye, give it some kind of credibility.
 09-07-2008, 09:13 PM         #592
NIC DIAMONDS 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ok Ye up
 10 years ago '06        #593
King Allister 36 heat pts36
space
avatar space
space
$21,812 | Props total: 208 208
this song is trash quality like the one thats ripped
 10 years ago '05        #594
airmcnair06 18 heat pts18
space
avatar space
space
$6,001 | Props total: 1 1
@ Kanye using autotune live....
 10 years ago '06        #595
jj01 
space
avatar space
space
$46,760 | Props total: 7930 7930
what do yall expect, they basically in LA where most sh*t is rigged. just ask the lakers
 10 years ago '04        #596
#1nasfan 
space
avatar space
space
$12,006 | Props total: 6281 6281
this n*gga kanye on some other sh*t.......
 10 years ago '05        #597
STATlanta2006 8 heat pts
space
avatar space
space
$1,755 | Props total: 73 73
love lockdown 1st single from good a.ss job
 10 years ago '04        #598
mims820 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,056 | Props total: 180 180
Love lockdown!!!!
 10 years ago '04        #599
newfnshow715 
space
avatar space
space
$3,199 | Props total: 1 1
They gave brit all the awards.. What a surprise considering they announced she had never won one. Hmm they are obviously in the tank for her bc they profit off her videos and such.
 10 years ago '06        #600
King Allister 36 heat pts36
space
avatar space
space
$21,812 | Props total: 208 208


TI PREFORMANCE
Home      
  
 

 






most viewed right now
 19
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
100 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 16
#bigbreasttwitter
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
The Carter III Documentary Waynes Lawyers Didn't Want Us To See! (Addiction,bi..
60 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Video inside 1st Madden 19 details revealed
84 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 6
#HarveyWeinstein Released on Bail
32 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1354 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 3
Video inside May 25 - Pablo Escobarís hitman Popeye arrested in Colombia
47 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 3
Image(s) inside MubuKrump (King Louie associate) Gunned Down In Chicago
85 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy